Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

GTA6 - Kijken jullie hier ook naar uit?

Featured Replies

Geplaatst

Ik kijk er zo naar uit om deze GTA6 game te spelen, wat hebben we er lang op moeten wachten (ruim een decennia). Je kan hem nu al pre orderen voor 80 euro!

Spelen jullie nog GTA5? Wat zijn jullie verwachtingen voor deze game? Ik zal later ook vertellen hoe mijn dagen na 19 november eruit komt te zien.

19 november 2026 is de Game dag der dagen. Ik kijk er enorm naar uit maar nog eerst genieten van een prachtige zomer.

Scherm­afbeelding 2026-06-30 om 13.38.04.png

Geplaatst

ik ben onlangs weer begonnen met gta 5 om alvast in de stemming te komen, na lang maar dan ook heel lang wachten komt gta 6 eindelijk uit!

Kleine sidenote, ik ben van de fysieke games. En van wat ik begreep is er geen fysieke disc versie meer maar alleen een code die je dan digitaal invuld😐

bewerkt door Timmy31

Geplaatst

Ja en nee. Voor mijzelf ben ik laaiend enthousiast. Voor de personeelsplanning qua verlof, en "zieke" werknemers... Wordt het na 19 november waarschijnlijk een zware tijd 😂🥲

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.