Spring naar bijdragen

Cointed: ICO


TheGallant

Aanbevolen berichten

Cointed, een financiële organisatie met wereldwijd 100 Bitcoin ATM's is gestart met een ICO. Op deze manier willen ze geld ophalen, voor het wereldwijd uitrollen van Bitcoin ATM's en een eigen cryptokaart. Cointed' missie: de brug slaan tussen cryptocurrency en de bevolking. Op dit moment is het nog lastig om als 'gewone' consument bitcoins te krijgen. Cointed wilt bitcoins toegankelijker maken. Dit door het wereldwijd verspreiden van machines waar je bitcoins kunt kopen en verkopen. Bovendien moet je met de cointed cryptokaart in staat zijn om te betalen bij bedrijven. Bedrijven krijgen het geld in de vorm van fiatgeld. 

Er bestaan reeds enkele cryptokaarten, in het leven geroepen door andere bedrijven. Volgens Cointed is geen van hen geslaagd om op grote schaal uit te rollen. Daar Cointed al een bewezen business model heeft, moeten ze de concurrentie voorbij kunnen streven. Bovendien kan Cointed de kosten lager houden, door het inzetten van eigen personeel, voor onderhoud van de machines.

Lees ook:

Geïnteresseerden kunnen tokens aankopen tijdens de ICO, die  tot het einde van februari 2018 duurt. Je kunt dit via de website regelen. Onder de deelnemers worden er 5 cryptokaarten verloot. Het zou helpen indien je meer tokens bezit. Voor deelnemers die meer dan 20 ETH tokens aanschaffen, zal er een gratis crypto-betaalpas worden uitgegeven.

Website: cointedtoken.com

Roadmaphttps://cointedtoken.com/#roadmap

Whitepaperhttps://cointedtoken.com/COINTED_Whitepaper.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes ik kwam deze ook tegen, en ik kreeg meteen een sneer dat de zin....'The future is.....' een teveel gebruikte zin is voor een ICO.
Elke nieuwe ICO geeft aan dat ze het gouden wiel hebben ontdekt, en proberen mee te varen op de ICO gekte. 
Dit zie je ook bij Ethos die de 'minds' van @TheGallant en @ROELETTE hebben 'gefucked' en die denken dat er daadwerkelijk een toekomst is voor Ethos.

Als ik de stukken lees heb ik toch wel iets van vertrouwen in Cointed, mede omdat het al iets is en men juist geld nodig heeft voor uitbreiding. Heel iets anders dan de andere ICO's op de markt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei JackPot:

Yes ik kwam deze ook tegen, en ik kreeg meteen een sneer dat de zin....'The future is.....' een teveel gebruikte zin is voor een ICO.
Elke nieuwe ICO geeft aan dat ze het gouden wiel hebben ontdekt, en proberen mee te varen op de ICO gekte. 
Dit zie je ook bij Ethos die de 'minds' van @TheGallant en @ROELETTE hebben 'gefucked' en die denken dat er daadwerkelijk een toekomst is voor Ethos.

Als ik de stukken lees heb ik toch wel iets van vertrouwen in Cointed, mede omdat het al iets is en men juist geld nodig heeft voor uitbreiding. Heel iets anders dan de andere ICO's op de markt.

Ik ben inderdaad 'gefucked' en daardoor ingestapt, maar hoorde ook dat jij enige Ethos hebt. Maar het is pas echt 'fucked' voor al die mensen die de boot missen,. Of lijk ik nu nog steeds gehersenspoeld? Afijn, ik geloof erin! :) of niet @ROELETTE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...