Spring naar bijdragen

Toto Politie

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb flink wat lange termijn weddenschappen geplaatst de afgelopen twee maanden en nu heb ik de toto politie achter mij aan omdat ze dit zien als verloren weddenschappen na een eerste gesprek werd ik vandaag weer gebeld, hoe kom ik her van af, zonder met loonstroken te moeten strooien

Heb je hulp nodig of zijn er zorgen om een ander? Kijk dan op openovergokken.nl voor meer informatie. Uitschrijven voor (online) kansspelen kan via het Cruksregister.
Geplaatst

Komt het vanwege de hoogte van de weddenschappen of stortingen die de maximum daadoor bereiken? NLO (TOTO) blijft natuurlijk een Staatsbedrijf en volgen de regeltjes nog harder dan andere partijen.

Geplaatst
  • Auteur
13 minutes ago, TheGreatOne said:

Komt het vanwege de hoogte van de weddenschappen of stortingen die de maximum daadoor bereiken? NLO (TOTO) blijft natuurlijk een Staatsbedrijf en volgen de regeltjes nog harder dan andere partijen.

De hoogte van de weddenschappenzelf valt mee range 100-200 per stuk totaal rond de 4-5k storting 699 om de bonus te behouden dat is mislukt ik lig onder een vergrootglas. Denk aan CL winnaar NFL winnaar PL en alle competitie s er onder. ED KKD

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.