Spring naar bijdragen

Hulp gezocht.

Featured Replies

Geplaatst

1000 piek is zo ingelopen. Daar hoef je echt geen lening voor af te sluiten.

Grijp jezelf bij elkaar. Maak een staatje van je openstaande rekeningen, zet het af tegen de lopende vaste lasten en boodschappengeld. Zodoende kan je snel berekenen wat je overhoud voor aflossing per maand. Dit is mijn inziens verre van problematisch en binnen 6 maanden zelfstandig op te lossen.

Heb je hulp nodig of zijn er zorgen om een ander? Kijk dan op openovergokken.nl voor meer informatie. Uitschrijven voor (online) kansspelen kan via het Cruksregister.
  • Reacties 51
  • Weergaven 2,1k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• @Marjolein bedankr voor de tip. Maar me werk zal ik nooit in gevaar brengen. Ik heb zelf nog nooit een snoepje gestolen bij de kruidvat. Ik heb alle VOG in het bezit wat je maar kan bedenken. Ik kan

• Lady_Diamond
    Lady_Diamond

Hoi Amy, Bedankt dat je jouw verhaal wilt delen. Een gokverslaving is iets serieus. Daar heb je echt hulp bij nodig. Ik lees dat je van plan bent om je in te schrijven in CRUKS, waarom heb je dat nog

• Sympathie is fijn maar daar heb je praktisch gezien niet zo veel aan op dit punt. Je moet je problemen op gaan lossen. Onbegrip en woede vanuit je omgeving verdwijnt vanzelf op het moment dat je je ve

Geplaatst
1 hour ago, Mistral said:

1000 piek is zo ingelopen. Daar hoef je echt geen lening voor af te sluiten.

Grijp jezelf bij elkaar. Maak een staatje van je openstaande rekeningen, zet het af tegen de lopende vaste lasten en boodschappengeld. Zodoende kan je snel berekenen wat je overhoud voor aflossing per maand. Dit is mijn inziens verre van problematisch en binnen 6 maanden zelfstandig op te lossen.

^ De rekeningen niet kunnen betalen is altijd problematisch, helemaal als dit een gevolg is van je gok gedrag. Feit dat je het zo ver laat komen in combinatie met verzaken op je werk is een zeer ernstig signaal, laat staan dat je wildvreemden anoniem om geld gaat vragen.

Dat je jezelf dan in zo'n situatie niet direct in CRUKS zet, maar het serieus nog overweegt, dat is gewoon keiharde gokverslaving. Ook al is het maar 1000 euro.

Eens dat TS in een situatie zit waarin ze er vrij snel weer bovenop kan komen, gezien de hoogte van 't bedrag waar het om gaat, maar dat is alleen maar zo mits de juiste keuzes nu worden gemaakt (persoonlijke gok - TS staat nog steeds niet ingeschreven, want kreeg een meevaller voor 1 van de rekeningen en leeft van excuus naar excuus, in ieder geval naar hoe het hier over komt).

Na de gefaalde poging voor een handout hier in dit topic (ongetwijfeld geinspireerd door een makkelijk vindbaar ouder en soortgelijk topic), en tevens in dit zelfde topic geen bevestiging op precies dat wat nu verstandig zou zijn (CRUKS + Betblocker), vermoed ik dat deze in 't hokje van kwaad naar erger gaat vallen en dat wat er tot nu toe binnen is gekomen inmiddels alweer is vergokt.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.