Spring naar bijdragen

OneTime girl op kofferjacht


Onetime_Girl

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Onetime_Girl:

Over schermtijd gesproken! Dit filmpje ^^ tikt wel aan, maar check hem toch maar! ? hier pluis ik dé tas uit waarvan we eerder al een kort filmpje gemaakt hadden.!  

Tnx @ROELETTE voor het bewerken en doorworstelen van het hele filmpje ?

Heb je al zaken verkocht en gaan jullie positief eruit komen met jullie investering?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Reno:

@Onetime_Girl ik heb je filmpje bijna helemaal bekeken. Wat een brillen! Wat betalen ze ongeveer voor een 2dehandsbril. Krijg je 50-60-70% van de nieuwwaarde of moet je eerder aan 30% denken.

Veel succes !

BIJNA helemaal?! Wie weet wat je net hebt gemist  ? Iets minder dan de helft over het algemeen.. maar dat tikt best lekker aan op brillen met een nieuwprijs van rond de 200 euro. 

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei JackPot:

Ik denk dat 9 van de 10 kopers er geen rendement aan over houden, of marginaal. De gehele ervaring moet je leuk vinden en dan is het het geld wel waard denk ik

Ja precies, ben ik volledig mee eens. Een keertje is leuk natuurlijk, zeker voor de ervaring ook. Of je moet het treffen zoals zij dat gedaan heeft met die koptelefoon koffers. Maar om die 600 euro goed te maken moet je er wel 60 verkopen, ff op basis van 10 euro per stuk. En dan zit je pas op de break even punt. maar zeker leuk om dat andere te zien doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Dopey:

Overigens vind ik  600 euro best pittig voor 1 rolcontainer. Ik zag een foto met ongeveer 30 tassen/koffers, dus 20 euro per tas/koffer dus.

Is inclusief die dure veiling kosten (kost zo'n 30% bij) En de vraag is groot, iedereen wilt wel een feestje bouwen om in andermans koffers te neuzen. En soms haal je er toch prachtige dingen uit (al is het voor jezelf) ik hoef nooit meer cadeautjes te kopen in ieder geval, mijn hele garage ligt nog vol met zooi en parels. :)

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat ik wel een beetje belachelijk vind is je betaald 1 euro per opgestoken bordje./bod.. het begint bij 300 euro     320.340.360.380.400.420.440.460.. hup 9 euro veder en die bedragen noemt hij in 4 seconden op zo snel gaat dat.. plus 1 euro kavel kosten. Is 10€ dat x 500 items die op zon dag geveild worden reken maar uit.. ?

bewerkt door Dannyboy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Dopey:

Ja precies, ben ik volledig mee eens. Een keertje is leuk natuurlijk, zeker voor de ervaring ook. Of je moet het treffen zoals zij dat gedaan heeft met die koptelefoon koffers. Maar om die 600 euro goed te maken moet je er wel 60 verkopen, ff op basis van 10 euro per stuk. En dan zit je pas op de break even punt. maar zeker leuk om dat andere te zien doen.

De koptelefoons hebben we nog niet eens verkocht! Het zijn vooral de zonnebrillen en iPods die veel opbrengen. Zonnebrillen gemiddeld tussen de 40-100 euro. De serengeti zonnebril heeft zelfs nog 125 euro opgebracht. De iPods nog rond de 40 a 50. Met zulke bedragen is de 600 euro vrij snel terugverdiend! ? maar als wij deze tas er niet bij hadden zitten, hadden we het geld er zeer zeker niet uitgehaald!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...