Spring naar bijdragen

LETS MEET: 14 april - HC Breda


Onetime_Girl

Aanbevolen berichten

Hoi onetimers! 

Ik wil proberen een meeting op touw te zetten! Ik heb al een aantal onetimers mogen ontmoeten en dat was zeker voor herhaling vatbaar! 

Who’s in zaterdagavond 14 april in het prachtige HC Breda? ? 

PS ook een mooie gelegenheid om met me op de foto te gaan en kans te maken op die reis naar Vegas! ?  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Onetime_Girl:

Hoi onetimers! 

Ik wil proberen een meeting op touw te zetten! Ik heb al een aantal onetimers mogen ontmoeten en dat was zeker voor herhaling vatbaar! 

Who’s in zaterdagavond 14 april in het prachtige HC Breda? 1f603.png 

PS ook een mooie gelegenheid om met me op de foto te gaan en kans te maken op die reis naar Vegas! 1f60c.png  

 

Iij mag met LasVegasNic op de foto :-) Ik ga proberen om er bij te zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaa, ik ben in en neem mijn vrouw mee en als @DeValsspeler mee wilt rijden en Michael mag dat zeker. Op naar Breda waar ik jullie laat zien dat je de live bingo kan verslaan onder toeziend oog van @LasVegasNic

Mooi @Onetime_Girl we gaan er een mooi feestje van maken. Lekker een gokje wagen en we gaan veel high fives uitdelen. Weet zeker dat @rhellevo zijn gok dag om gaat zetten want wilt wilt er nu niet met Onetime Girl op de foto en zo het poker feest der pokerfeesten veilig stellen. En mensen mogen ook op de foto in of voor de Onetime auto :-) . Uiteraard mag iedereen een drankje van mij krijgen en, jaaaaa de eerste live bingo is op mijn kosten :-)

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei rhellevo:

@TheGreatOne je brengt me wel aan het twijfelen hoor!!

Als jij samen met mij en @Onetime_Girl op de foto gaat krijg je zelfs de 2e live bingo gratis en nog een drankje. @rhellevo hoort er gewoon bij te zijn. @DeValsspeler doet nog een mooi truc en je zie mijn vrouw eindelijk eens :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei TheGreatOne:

Als jij samen met mij en @Onetime_Girl op de foto gaat krijg je zelfs de 2e live bingo gratis en nog een drankje. @rhellevo hoort er gewoon bij te zijn. @DeValsspeler doet nog een mooi truc en je zie mijn vrouw eindelijk eens :-)

Heb je vrouw al een paar keer gezien (op twitch)?

lijkt me leuk om inderdaad een keer real life te ontmoeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.