Spring naar bijdragen

30 maart Onetime meeting Nijmegen


Aanbevolen berichten

Flash staan een Eurocoin, een G2, twee G3's (1 in de rookruimte). Big Apple staat beneden in rookruimte een G3, boven een Eurocoin.(kom ik net vandaan).

Suikerland staan een Eurocoin, twee G3's , en een Spintec. Qua relax is Big Apple 't beste te doen. In Suikerland geen problemen, maar dat zal komen omdat ik ook niet 1 van de kleinste ben. Flash is een beetje oubollige oude meuk. Jack''s kom ik nooit meer binnen hahaha....ik hou van je lydia!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei babboe:

Jack''s kom ik nooit meer binnen hahaha....ik hou van je lydia!

Hihi, grappig! ?? Maar eerlijk gezegd mag ik jou (maar wist je al), maar haar ook...sorry... ? Maar dat staat voor mij meters los van mekaar. Ik vind haar n pittig typje en lekker rechtuit en zo ben ik ook...??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-3-2018 om 11:38 zei JackPot:

Leuk allemaal!

Ik heb gereserveerd om 18.30 bij Ribs Factory, op Waalkade, langs HC Nijmegen.

Ik heb voor 8-12 man gereserveerd en reken iig op:

Jackpot - TheGreatone

@gokdiva en man

@DennMann

@Chuckmeister

@jordi-414

@Gertjan_De_Meern

@coinflippers

@DeValsspeler

Ik ga ook graag mee eten. 

Waar kan ik het best parkeren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ultieme bevestiging weer van gisteren dat onetime je leven verrijkt! Ik heb zó genoten! Again! Jullie zijn stuk voor stuk leuk, ieder weer op n andere wijze. En die goocheltruc van @DeValsspeler was ook erg leuk: hoooooeeeeeee doet ie dat toch allemaal! En ik wou geen enge goocheltruc en kreeg ook geen enge, maar n leuke en dat schept vertrouwen. :) 

Er was een handig krukje aanwezig, zodat ik ook kon meespelen aan de live roulettetafel, maar gaat harder met spelen. Vind de automatische roulettetafel leuker.

Uiteindelijk ging ik met dezelfde bankrol naar binnen als naar buiten, dus quitte gespeeld! Handig, want ik ga dan lekker België met pasen veroveren met dat budget en daar houd ik me dan aan.

En onderstaande ultieme uiterst spontane topper van HC Nijmegen, die ik al een poosje ken, had gelukkig nog een minuutje tijd voor een mooie foto met @TheGreatOne.

IMG-20180331-WA0003.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.