Spring naar bijdragen

Boelie

Boelie

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Hi All!

Zeker een Las Vegas liefhebber, alleen al een tijdje niet meer geweest en mijn reismaatje heb inmiddels een gezin ( Sampie ) dus allemaal lastig enzo je kent het wel tijden veranderen.

Wel van plan om samen met mijn vrouw (!) nog eens terug te gaan, denk in 2016/2017, eerst moet ons huis zijn afgebouwd!

Wil wel stukjes over paardjes schrijven, maar weet niet of er animo voor is?

Iets in de trant van:

1k startkapitaal en dan elke week een paar bets en dan eind van het jaar 2k of (veel meer) hebben oid en dan met onderbouwing etc is dat wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw @Boelie! Je snapt dat we hier extreem veel interesse in hebben! In ons allemaal schuilt toch een gokker en als we dit kunnen doen met een kenner zoals jou zou geweldig zijn! Hoe kunnen we je hierbij helpen en of assisteren? Kan je me anders een kort mailtje sturen met je contactgegevens dan kunnen we van daaruit even kijken hoe dit het beste vorm te geven is! Mijn mail is jackpot@ de naam van deze website :)

Thanks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.