CashCow Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Wat wij al langer wisten (Dat Trijntje zingt als een valse kraai, met dan ook nog eens een heel slechte engelse uitspraak) lijkt nu ook bevestigt te worden door de internationale bookmakers: Bij Betfair kreeg je vandaag maar liefst 637 euro's terug voor elk ingelgede euro als je het aandurft om Trijntje op 1 te zetten. Sterker nog: de voorspelling is dat NL niet eens de finale van het Eurovisiesongfestival gaat halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Persoonlijk vind ik heb best een fijn nummer om naar te luisteren van Trijntje en wil best een gokje wagen om met 1 euro er 637 euro voor terug te krijgen. Dat het een "long shot" is zeker maar als Trijntje haar liedje elk jaar zou zingen tot en met het jaar 2652 dan hoeft ze maar 1 keer te winnen om break even te draaien :-) Het is natuurlijk geweldig dat je op al deze zaken kan gokken en helemaal met het euro song festival, hier komt de echte waarde en voorspellingen naar boven en is veel beter dan een "poll" van Maurice de Hond. Als ik een gokje mag doen op het songfestival met bovenstaande quoteringen ga ik voor Rusland met een uitbetaling 1 op 10. Met a million voices en tientallen bevriende buren gaan ze punten binnen halen als een dolle. Op welk land zouden jullie een gokje wagen en je geld op in zetten tegen welke quoteringen op dit moment van het SongFestival? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 18, 2015 Report Share Posted May 18, 2015 Ik heb me niet zo verdiept in het Eurovisie Songfestival. Ik heb gehoord dat er veel ophef was over de jurk van Trijntje.. Blijkbaar wordt het een andere jurk. Wat ik van het nummer vind. Het gaat! Zojuist voor het eerst naar geluisterd. https://youtu.be/eSZwKW3RqT0 Ach, als Trijntje naar de finale gaat krijgen we weer een hype en voordat je het weet worden we winnaar van Eurovisie Songfestival 2015. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maris Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Wow ik vond die jurk afschuwelijk. Maar als ik zie waar ze nu mee het podium opgaat (kijk filmpje op de pagina vanaf 27 sec.) dan is de jurk ineens een pareltje.. Manman wat een afschuwelijke kledingkeuze. telegraaf.nl/prive/24054482/__Broekpak_massaal_afgekraakt__.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Kunnen we Trijntje al afschrijven voor het EuroVisie Songfestival, of komt er nog een verrassing uit de hoge hoed? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 De quotering van Unibet geeft aan de Trijntje niet de finale gaat halen en deze voorspellingen zijn uitermate accuraat. Uiteraard hoop ik dat onze Trijn naar de finale gaat, ze steek haar hoofd toch maar weer mooi boven het maisveld uit. Ja en die tuinbroek zou ook niet mijn keuze geweest zijn maar goed ik hou weer van andere dingen. Succes Trijntje vanavond! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SittingDucks Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Kan er niet een keer een normale inzending komen? Man man man, wat een begrafenisnummer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted May 19, 2015 Author Report Share Posted May 19, 2015 Ja, het is vreselijk allemaal. Vanavond weten we meer, maar zoals het er nu naar uit ziet hoeven we ons niet lang te storen aan Trijntje, want ze gaat de finale naar alle waarschijnlijkheid geeneens halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 We zijn niet de enige gokkers op het songfestival. Over 3 minuten begint trouwens de halve finale met Trijntje die als 4 de los mag gaan. Gogogo Trijntje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Wat een waardeloze start van haar nummer zeg. Wie bedenkt zoiets dat je alleen de bovenkant van haar gezicht ziet? Dat moeten dan professionals zijn. Alleen daardoor wat mij betreft al afgeschreven. Die tuinbroek doet ook niet veel goeds overigens. Haar naam Traintje heeft ze wel mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted May 19, 2015 Report Share Posted May 19, 2015 Lekker één minuut inzoomen op een voorhoofd, ik kreeg er een vrouwenondrukking gevoel bij en dan plots trekt ze dat rare ding van haar hoofd af.... oké????? Slecht nummer ook, de volgende keer Guillermo & Tropical Danny met Toppertje Breezer Ananas maar insturen? (zie filmpj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 21, 2015 Report Share Posted May 21, 2015 Hoe staan de quoteringen er nu voor nu de halve finales geweest zijn, liggen de kaarten nu anders voor de deelnemers van het songfestival @CashCow ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted May 21, 2015 Author Report Share Posted May 21, 2015 Quoteringen voor het eurovisiesongfestivalzijn nagenoeg gelijk gebleven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 22, 2015 Report Share Posted May 22, 2015 Ik zet 10 Euro op Russia, goede act en leuke dame ook die goed kan zingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted May 23, 2015 Author Report Share Posted May 23, 2015 En Rusland heeft ook de joker natuurlijk: 688 voormalige deelrepubliekjes die sowieso Rusland gaan sponsoren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Hmm. Rusland is al fors gestegen. . Quote nu 5.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted May 23, 2015 Author Report Share Posted May 23, 2015 Ja, als TheSpecialOne zijn bets erin heeft gezet dan worden de odds aangepast #logisch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Yup. Merkte het. Iets sneller handelen moet ik dus met mijn weddenschappen op het Eurovisie songfestival. Terwijl t me verder geen reet interesseert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Dus volgende keer sneller reageren als ik een tip geef ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Helemaal gelijk. Hoop nog steeds nu dat Rusland het Eurovisie songfestival wint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Dat hoop ik ook ja...ze wordt 1 of 2 dat lijkt me wel zeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 @The_Special_One veel kijkplezier vanavond ) En dat Rusland mag winnen. Ik hoor dan wel hoeveel je hebt gewonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SittingDucks Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Had wel een leuke tip, maar krijg geen spoilertag voor mekaar en hij is anders veels te lang Short: Azerbaidjan voor 66/1 is goed te doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted May 23, 2015 Report Share Posted May 23, 2015 Måns Zelmerlöw - Heroes (Sweden) heeft Eurovisie Songfestival gewonnen. https://youtu.be/5sGOwFVUU0I Rusland is tweede geworden. Polina Gagarina - A Million Voices (Russia) https://youtu.be/GVJW9ImpiWc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts