Spring naar bijdragen

Hop hop paardje in galop” – Boelie’s Horseracing Betting Challenge


Boelie

Aanbevolen berichten

“Hop hop paardje in galop” – Boelie’s Horseracing Betting Challenge

Doel : Zoveel mogelijk centjes verdienen met weddenschappen op paarden

Startkapitaal : 1000 euro

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd, maar hier is het beloofde topic dan eindelijk. Met dit draadje ga ik bewijzen dat je als gokker kan winnen met het inzetten op paardenraces. Iedere keer wanneer ik een mogelijkheid/kans/tip zie dan zal ik deze hier plaatsen en onderbouwen. Verder geef ik natuurlijk aan welke weddenschappen ik plaats. Er zal geen vast patroon inzitten, daar waar ik kansen zie zet ik in, maar het kan ook voorkomen dat er twee weken niets gebeurd. Morgen zal ik de eerste weddenschap plaatsen, maar om jullie de gelegenheid te geven om ook mee te doen door mij bijvoorbeeld na te spelen, zal ik mijn tip nu al plaatsen.

Baan : Vincennes, Frankrijk - Koers 1 Prix Adalberta – 19:55 uur.

Tip : Nummer 14 Reckless - Björn Goop

Toelichting:

Hoewel de naam van het paardje anders doet vermoeden, is dit een allesbehalve roekeloze bet. Dit paard geniet de steun van één van de beste rijders ter wereld en staat er hier qua winsom gegoten in. Het winsomplafond om te mogen starten in deze koers is 152.000 euro en Reckless zit hier met zijn 150k aan verdiensten net onder. Dit paard is bovendien vierde geworden in de Zweedse Derby, een fantastische prestatie, want Zweden geldt samen met Frankrijk als zijnde de sterkste draverscompetities van de wereld. Voor de leken onder ons; je kan het vergelijken met de Engelse en Spaanse voetbalcompetitie. Dit jaar heeft Reckless na een korte rustpauze van 3 maanden alweer twee koersen in de benen, welke duidelijk als tests voor deze koers dienden. Vooral op 25 april van dit jaar viel hij op, toen hij met een slecht startnummer nog zesde werd in een sterk veld. Nota bene vlak achter paarden die al eens wonnen hier op Vincennes in sterkere/gelijkwaardige koersen. Grappig detail is trouwens dat er ook drie in Nederland getrainde paarden in actie komen in deze koers. Dit zijn Radamante(1), More Caviar (3) en Regio (8), waarbij de laatste de beste papieren heeft (won hier op 22 mei van dit jaar aan 15/1!) en de andere twee debutanten zijn.

Inzet:

Winnend 25 euro op nummer 14 Reckless = 25 euro inzet

Uitleg: Winnend betekent dat jou keuze de race dient te winnen

Plaatskoppel nummer 14 Reckless als bankpaarsd met daarachter 3-8-11-12-13 voor 5 euro = 5x5 = 25 euro inzet

Uitleg: Plaatskoppel betekent dat twee van de door jou gekozen paarden bij de eerste drie aankomende paarden dienen te zijn. In dit geval is de nummer 14 gekozen als basis, dus deze dient in ieder geval bij de eerste drie aankomenden te zitten, anders heb je niks. Verder moet(en) er één of twee van de vijf andere gekozen paarden bijlopen in de trioaankomst. Stel de uitslag is 1-6-14, in de geval heb je plaatskoppel 1-14 goed en verder niks. Wordt het bijvoorbeeld 14-8-1 dan heb je zelfs twee plaatskoppels goed, namelijk 14-8 en 14-1. (En de 25x winnend natuurlijk!)

Samengevat:

Totaal inzet : 50 euro

Saldo na inzet : 950 euro

Winst/verlies: xxxxx

We gaan ervoor!

Gr. Boelie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

WAUW @boelie. Wat een geweldig mooi topic, en meteen de eerste tips die je met ons deelt! Ook de volledige onderbouwing er van is leuk en interessant om te lezen. Zo krijgen we toch een beetje een inkijk in het brein van een paardenkenner.

Ik ga het zeker volgen en zo af en toe ook een weddenschapje plaatsen. Dit doe je vooral op Runnerz? Of gebruik je hier andere websites voor?

Ik zal deze dan ook plaatsen in mijn eigen topic over mijn 'gokavontuur'

Goodluck en dat we er een mooie levendige en plezierige discussie van kunnen maken met positieve resultaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitslag 11-12-14.

De 11 en 12 waren te goed finishten ook een eind voor het veld, de 14 was the best of the rest.

De indekker met de plaatskoppels zorgt ervoor dat ik nog iets terugkrijg, namelijk 5x2,60 en 5x3,70 = 31,50 totaal.

Zie hier voor de uitslag:

https://runnerz.nl/wedarena/rid=20150605040001

Per saldo dus een verlies van 18,50, waardoor er nog 981,50 over is van het budget.

Volgende keer zal ik een iets langer verhaal typen, maar ik ben de hele dag volgepland...

Gr. Boelie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussenstand : 981,50 ( - 18,50)

Morgen komt bet 2 alweer in actie, wederom in Frankrijk en ditmaal op de baan van Chartres

Baan : Chartres, Frankrijk - Koers 3 Prix Ets Duret Materiels Agricoles

Tip : Nummer 12 Buck Boko - J-M. Bazire

Toelichting:

Dit paard staat er veel lichter in dan de vorige keren en is van trainer veranderd. Staat nu bij Fabrice Souloy, op stal, een man die van een amateurvoetballer een prof kan maken zeg maar. Bijkomend voordeel is dat de kampioensrijder van Frankrijk op de kar zit en alles ijzers zijn eraf (D4). Paarden zijn de in de regel vaak een seconde of wat sneller op blote voeten....

Dit keer zie ik het nut van een indekkertje niet in, ik verwacht een offensieve race en JMB staat er bekend om dat hij alles doet om te winnen. (Soms ook teveel, waardoor hij bijvoorbeeld een paard wat teveel aanspoort en deze dan in galop gaat en een klassering verspeeld, omdat hij dus alleen voor de winst ging...)

Mooi, genoeg geluld nu, hier is de bet:

Inzet: 50x winnend op nummer 12 Buck Boko.

Samengevat:

Totaal inzet : 50 euro

Saldo na inzet : 931.50 euro

Gr. Boelie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dikke fail die tweede bet.

Ik kom er vanavond op terug, moet de race nog terugkijken...

Verder heb ik deze week nog een leuke post over paardjes in petto, hopelijk lukt dat vanavond en anders op zn laatst woensdagavond.

Gr Boelie

Hmm paardje werd ook een soort van ingehouden. JMB keek nog naar het voetenwerk, het leek niet helemaal in orde....mocht ik nog iets terug kunnen vinden hierover dan laat ik het weten.

Tussenstand nu: 931,50 euro (-68,50)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussenstand nu: 931,50 euro (-68,50)

Vandaag bet 3 op de baan van Enghien te Frankrijk.

Koers 4 Prix des Invalides 15:08 uur

Tip: nr 10 Pleasure Kronos - P. Gubellini

Spel:

15 euro winnend

15 euro plaats

Plaatskoppel 5x >> 10 - 1/4/6/9 = 20 euro

Totaal inzet : 50 euro.

Morgen veel Nederlandse belangen in Bjerke (Noorwegen)!

De eerste en de beste tip zet ik hier nu alvast neer dan kunnen we samen onze zakken vullen!

Zondag Bjerke koers 6 nummer 3 Paolendry Like - Hugo Langeweg jr.

Staat momenteel op 4,90, doe je voordeel ermee....

Gr. Boelie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.