Spring naar bijdragen

Venlo

Venlo

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Zullen we met zijn allen geld inzamelen voor een VPC to Vegas onder de voorwaarden dat er een dagelijks report word geschreven?

T geld waard lijkt mij!

In voor €25,00

Ik hoef uiteraard geen geld voor de verslagen en ik schijf ze weer gewoon achteraf. Ik ga niet in Vegas zitten te tikken. Zonde van de tijd want iedereen die wel eens een tripreport heeft getik weet dat er stiekem veel tijd in gaat zetten. Daarbij is het veel leuker om dat achteraf te doen. Herbeleef je de trip. Zal mijn Twitter tzt wel openen zetten.

Overigens; voor de fans van mijn tikwerk. Dat is prutswerk vergeleken met de echte Vegas schrijfbaas; Peter Dalhuijsen. Google maar eens op Dal Speaks.

Vallen (moe)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andere vraag, wie is Fratie en gaat hij de volgende keer ook mee naar Vegas.

Fratie is onderstaande eindbaas. Rollercoaster week. Fratie zou veel geld van BD terug krijgen maar kreeg een boete.... Melde zich dus af voor de volgende trip. Na wat belletjes bleek onze Hero een keer niet gefaald te hebben maar de BD zelf. Fratie back in business dus en present op de volgende reis.

Vallen (heeft voor het eerst in tijden weer een homegame vanavond)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste VPC goes to Vegas heb ik je twitter bekeken, helaas heb je me denk ik daarna geblokkeerd ;)

Yeah. Ik heb iedereen die ik niet ken een schop gegeven nadat ik mijn kekke slotje weer geactiveerd had. Stuur maar een verzoekje en dat laat ik je er doorheen.

Vallen (hanteert een streng twitterbeleid)

Ben ik daar goddank mooi ff tussendoor geglipt!

Tracasse (vind dat uitermate puik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zullen we met zijn allen geld inzamelen voor een VPC to Vegas onder de voorwaarden dat er een dagelijks report word geschreven?

T geld waard lijkt mij!

In voor €25,00

Ik hoef uiteraard geen geld voor de verslagen en ik schijf ze weer gewoon achteraf. Ik ga niet in Vegas zitten te tikken. Zonde van de tijd want iedereen die wel eens een tripreport heeft getik weet dat er stiekem veel tijd in gaat zetten. Daarbij is het veel leuker om dat achteraf te doen. Herbeleef je de trip. Zal mijn Twitter tzt wel openen zetten.

Overigens; voor de fans van mijn tikwerk. Dat is prutswerk vergeleken met de echte Vegas schrijfbaas; Peter Dalhuijsen. Google maar eens op Dal Speaks.

Vallen (moe)

In het schrijven van trips gaat heel veel tijd in zitten. Dit kun je beter achteraf doen. Kun je nog lekker nagenieten. Bedankt voor de tip van Dal Speaks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@venlo wat was eigenlijk precies het verhaal achter die berg stenen. Was dat een soort bewuste jackass -actie of viel je er per ongeluk af, maar wat deed je dan boven op die stenen en waarom werd het dan gefilmd? Was je dronken? Hoe was je er aan toe, toen je weer opstond, ben je nog naar de dokter gemoeten?

Allemaal vragen waar ik al vijf jaar mee zit en nooit kon stellen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@venlo wat was eigenlijk precies het verhaal achter die berg stenen. Was dat een soort bewuste jackass -actie of viel je er per ongeluk af, maar wat deed je dan boven op die stenen en waarom werd het dan gefilmd? Was je dronken? Hoe was je er aan toe, toen je weer opstond, ben je nog naar de dokter gemoeten?

Allemaal vragen waar ik al vijf jaar mee zit en nooit kon stellen :)

Ken je dat gevoel tussen de 10 en 15 pils dat je de hele wereld aankan en daarbij dwars word? Dat dus. Dit was in Antwerpen en de straat was opengebroken. Die stapel stenen lag in de weg en mijn gedachte was: 'Wat maakt die stapel stenen zich eigenlijk wijs?'. Het werd stomtoevallig gefilmd omdat het een vrijgezellendag was van iemand. Ik heb het filmpje overigens niet zelf online gezet op Dumpert. Wel op PI.

Bloed gutste redelijk uit mijn hoofd. Ben naar het ziekenhuis gemoeten. Had veel slechter af kunnen lopen. Uiteindelijk twee hechtingen bij de haarlijn maar uiteraard de eerste kroeg buiten het ziekenhuis ingedoken alvorens de rest te gaan zoeken. Die dag nergens last van gehad. Een dag later wel...

Vallen (laaiend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

@Venlo geweldig! (beetje laat mijn reactie, excuses) maar dank je wel voor de uitleg!! heel verhelderend, heb me dat dus al jaren afgevraagd, super dat ik nu het verhaal er achter ook weet :) En wat een verhaal, bloed, ziekenhuis, hechtingen, arme jij, gelukkig dat de drank veel verzacht heeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.