Eric Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 Ik heb een mooie gok ontdekt. Www.huisverloting.nl. Daar kun je een vakantiehuis winnen. Belastingvrij. Wat een stunt. Ook nog een auto en een vakantiereis. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 14, 2018 Report Share Posted June 14, 2018 10 minuten geleden zei Eric: Ik heb een mooie gok ontdekt. Www.huisverloting.nl. Daar kun je een vakantiehuis winnen. Belastingvrij. Wat een stunt. Ook nog een auto en een vakantiereis. Warm welkom Eric op Onetime. We zijn erg goed in het uitzoeken van gok pareltjes. Eens kijken. 9900 loten a 98€ = 970.200€ verkochte loten. prijzengeld 163.000€ in totaal = 807.200€ blijft er achter. Dat is 16,80% aan prijzengeld en nog slechter dan de BankGiro Loterij ? . Dit is geen mooie gok Eric. 4 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted June 18, 2018 Report Share Posted June 18, 2018 On 6/14/2018 at 10:17 PM, Eric said: Ik heb een mooie gok ontdekt. Www.huisverloting.nl. Daar kun je een vakantiehuis winnen. Belastingvrij. Wat een stunt. Ook nog een auto en een vakantiereis. Wow dat is inderdaad een giga stunt voor de oprichters! Hebben jullie een vergunning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted June 18, 2018 Report Share Posted June 18, 2018 Bij de voetbalvereniging van mijn vader zag ik deze loterij ook voorbij komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts