Spring naar bijdragen

Penn National koers 1


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Sinds 2 dagen ben ik aan het paarden wedden geslagen op Runnerz vanwege een review die ik ga schrijven over deze legale aanbieder in Nederland over Paardenwedden. Nu had ik gisteren een paar keer mazzel (random met strategie gokken) (2 favorieten en 1 outsider per race) en laat de magic zijn werk doen. Nu zit ik live beelden te kijken van de Amerikaanse koersen en heb 8€ ingezet op 4 verschillende paarden (2€ per bet)

Ik vind het een hele slimme move, ik win altijd als paardje 3 maar niet al eerste over de streep heen gaat. Om 00:01 is de eerste race en weten we het snel. Wish me luck Image and video hosting by TinyPic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Man ik ben bijna verslaafd, wat gaaf gedaan zeg. Je kan de hele dag gokken op die mooie renpaarden. Zt nu te kijken naar La Teste De Buch (Frankrijk) die zo begint en heb deze 2 top bets geplaatst (winnaars en koppel)

U heeft de volgende weddenschap geplaatst:

1e plaats : 9

2e plaats : 1,2,3,4,5,6,7,8

Inzet: 0,75 EUR x 8 combinatie(s) = Totaal: 6,00 EUR

La Teste De Buch op 19.06.2015, 1e koers

U heeft de volgende weddenschap geplaatst:

1e plaats : 1,3,6,8

Inzet: 1,50 EUR x 4 combinatie(s) = Totaal: 6,00 EUR

Als ik op deze koers meer dan 12€ (inleg) oppakt denk ik er serieus over na om hier mijn vak van te maken ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De klantenservice van Runnerz is naar mijn gevoel wel heel erg zwak. Meerdere keren heb ik contact met ze gezocht om te kijken of we iets voor de community konden regelen maar elke keer was de klantenservice van Runnerz degene die niet op afspraken terug komt of helemaal niet reageert mooie weet dat dit topic er verandering in kan brengen. Runnerz laat van je horen want we hebben veel paardenrennen liefhebbers hier op OneTime.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Race 4 heb ik goed over nagedacht en 6€ ingezet op 4 paarden. Over een paar minuten weten we het of ik gouden paarden handjes heb. :-)

Winnend Nr: 15564224 - Ticket: B015-D13D-CB44

La Teste De Buch op 19.06.2015, 4e koers

U heeft de volgende weddenschap geplaatst:

1e plaats : 1,2,4,6

Inzet: 1,50 EUR x 4 combinatie(s) = Totaal: 6,00 EUR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan het nu wat uitgebreider maken en spelen voor Winst, Win Plaats, Koppel en de trio. Ik betaal 10,10 voor de volgende weddenschappen. Een belangrijk paard is dat paard 10 (O Jallad) met ruiter (L Funeka) gaat winnen. Als dit gebeurd hebben we een klein feestje en gaat het account met minimaal 50€ omhoog ;-

1e plaats : 10

2e plaats : 1,2,4,5

3e plaats : 1,2,4,5,8

Inzet: 0,10 EUR x 16 combinatie(s) = Totaal: 1,60 EURDuo Nr: 15564392 - Ticket: 7817-5F8B-CB44

Fairviewpoly op 19.06.2015, 4e koers

U heeft de volgende weddenschap geplaatst:

1e plaats : 10

2e plaats : 1,2,3,4,5,6,7,8,9

Inzet: 0,50 EUR x 9 combinatie(s) = Totaal: 4,50 EU

Winnend & Plaats Nr: 15564386 - Ticket: 4417-57CD-CB44

Fairviewpoly op 19.06.2015, 4e koers

U heeft de volgende weddenschap geplaatst:

1e plaats : 10

Inzet: 1,00 EUR x 2 combinatie(s) = Totaal: 2,00 EUR

Winnend Nr: 15564383 - Ticket: F017-5133-CB44

Fairviewpoly op 19.06.2015, 4e koers

U heeft de volgende weddenschap geplaatst:

1e plaats : 8,10

Inzet: 1,00 EUR x 2 combinatie(s) = Totaal: 2,00 EUR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Runnerz staat erom bekend dat ze niet echt communicatief of behulpzaam zijn behalve naar de echt grote spelers.

En iedere keer als er grote koersen zijn dan loopt de hele boel vast ;-)

Zo is er nu al weer een storing!

Vandaag heel veel koersen te volgen, kijk nu naar Groningen, Frankrijk, Duitsland en Zweden...bijna niet bij te houden met ook nog gokken tussendoor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na dit gelezen te hebben snel even een account aangemaakt!!

En gelijk even €20 gestort

Snap er niet veel van, maar zag 1 baan in Nederland in Groningen .

Toen zag ik een paar namen van paarden en ben puur op de naam afgegaan van het paard "cashflow"

Quote van 19.0

Het leuke was dat ik de beelden live kon bekijken, en op een gegeven moment tijdens de race gaat cashflow buiten om en wint de race!!!

€10x19.0= €190

Bedankt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na dit gelezen te hebben snel even een account aangemaakt!!

En gelijk even €20 gestort

Snap er niet veel van, maar zag 1 baan in Nederland in Groningen .

Toen zag ik een paar namen van paarden en ben puur op de naam afgegaan van het paard "cashflow"

Quote van 19.0

Het leuke was dat ik de beelden live kon bekijken, en op een gegeven moment tijdens de race gaat cashflow buiten om en wint de race!!!

€10x19.0= €190

Bedankt!!

Lekker gedaan joh Cashflow die vloog inderdaad !

Alleen jammer dat je niet via 1 van ons hebt aangemaakt dan hadden wij ook gratis geld gekregen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nu op paarden te wedden in Zuid Afrika. Ga dat lekker even een paar uurtjes doen, zoals mij account het vol houdt :-)

Winnend Nr: 15597942 - Ticket: E417-E34B-CB48

Kenilworth op 23.06.2015, 5e koers

U heeft de volgende weddenschap geplaatst:

1e plaats : 2,3,4,5,6

Inzet: 1,00 EUR x 5 combinatie(s) = Totaal: 5,00 EUR

Over een paar minuten weten we het of deze 5€ een goede bet is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nummer 3 levert mijn 4.70 op en 30 cent verlies. Ondertussen gok ik nu ook op de banen in Frankrijk en Engeland :-)

Winnend Nr: 15598082 - Ticket: 7C18-A5E5-CB48

Beverley op 23.06.2015, 1e koers

U heeft de volgende weddenschap geplaatst:

1e plaats : 2,3,4,6,7,8

Inzet: 1,00 EUR x 6 combinatie(s) = Totaal: 6,00 EUR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe je dit echt voor de fun?

Want met zo lage inzet ga je niet een one timer maken toch?

Yes puur voor de fun, zolang ik het zelf doe en geen richting heb (doe maar wat). En om het systeem te verslaan van Runnerz. Gratis 10€ gekregen na storten en daar mee aan het klooien om alles te testen (komt ook een review van Runnerz n.a.v. mijn ervaringen)

Die OneTimer komt morgen als de Mega Millions jackpot wordt aangevallen met een poule van 7ke(ander forumdraadje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je er nog geld op staan Armijn?

A.s zondag een leuke koers op Duindigt de grote prijs der lage landen met common pool met Frankrijk, wat betekent dat er heel veel extra geld in de pot zit.

Ik denk dat er wel mooie uitbetalingen uit zullen komen, er doen heel veel kanshebbers mee namelijk.

Ik houd het op Caen Oldeson als paard van de koers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg net deze mail dus ja :-) Dank voor de tip.

Vorige week kreeg je een bonus na je eerste storting en wij vinden dat je ook bij je tweede storting een bonus moet krijgen!

Stort daarom nu €40,- en je krijgt er van ons €10,- bovenop! Doe het wel snel, want je hebt maar 2 dagen om van dit aanbod gebruik te maken.

Problemen bij het inloggen?

Neem contact op met de klantenservice via 070-3380365 of het Vragenformulier.

Wij helpen je graag verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.