Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

De Onetime Oudejaarstrekking Poule

Featured Replies

Het is weer zover, we gaan Staatsloten kopen voor de Oudejaarstrekking. We gaan dit heugelijke feit ook filmen als we het totaal bedrag kapot gaan slaan bij de Primera om Oudejaarsloten te kopen.

Een heel lot kost 30€.

 

We gaan weer voor de beroemde all or nothing en kopen alle loten met eindcijfers 11. We hebben dit met de oude community 10 jaar gedaan en was altijd een mooie tijd. We gaan deze traditie voortzetten en mensen kunnen zich inschrijven voor 30€ of een veelvoud ervan. We gaan dan live de loten kopen en kijken of we de Primera op zijn kop kunnen zetten. 

 

Wil meedoen, reageer dan even op dit topic en voor welk bedrag. Ik zal begin december met de pet rondgaan en het de bedragen in ontvangst nemen.

 

Ik ga voor 60€

 

  • Replies 85
  • Views 13.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • TheGreatOne
    TheGreatOne

    Leuk idee: -)   Bij 10 likes van mensen die sowieso loten gaan kopen voor deze Onetime Oudejaarstrekking dan ga ik een plannetje smeden.

  • TheGreatOne
    TheGreatOne

    De loten voor de Oudejaarstrekking van 31 december 2018 voor de poule: FG 88511 EZ 83611 GF 25811 CR 66711 BL 55011 AX 33911 CE 34611 AT 65511 HB 15211

  • Iedereen veel succes 👊🏻

2 uur geleden zei Skale:

Haha, dit was op PI legendary.

Idd, gewoon € 5k ophalen en heel de primera in Assen op z'n kop... en Armijn (of was het toch echt dochterlief die dat deed Armijn? 😃) maar nummers inkloppen op het forum!

Voorlopig in voor € 30 (wellicht later meer)!

  • 2 weeks later...
Op 1-11-2018 om 14:59 zei TheGreatOne:

Het is weer zover, we gaan Staatsloten kopen voor de Oudejaarstrekking. We gaan dit heugelijke feit ook filmen als we het totaal bedrag kapot gaan slaan bij de Primera om Oudejaarsloten te kopen.

Een heel lot kost 30€.

 

We gaan weer voor de beroemde all or nothing en kopen alle loten met eindcijfers 11. We hebben dit met de oude community 10 jaar gedaan en was altijd een mooie tijd. We gaan deze traditie voortzetten en mensen kunnen zich inschrijven voor 30€ of een veelvoud ervan. We gaan dan live de loten kopen en kijken of we de Primera op zijn kop kunnen zetten. 

 

Wil meedoen, reageer dan even op dit topic en voor welk bedrag. Ik zal begin december met de pet rondgaan en het de bedragen in ontvangst nemen.

 

Ik ga voor 60€

 

Hoe  gaat dat in zijn werk stel ik  zet €30 in?

  • Author
Op 16-11-2018 om 19:01 zei Johnny078:

Hoe  gaat dat in zijn werk stel ik  zet €30 in?

Ik stuur begin december iedereen die meedoet een PM (met rekening nummer) en dan kan je bij de overboeking neerzetten dat je meespeelt met de Onetime Oudejaars trekking. Ik ga voor dit geld loten kopen bij de Primera in Assen (en zal die heugelijke feit dan ook live filmen via FB). Met deze loten deel je mee (jou percentage) als we prijzen mochten winnen en eindcijfer(s) 1 valt. Dan krijg je een paar dagen later geld terug gestort op je rekening als we omzet boeken.  

 

 

 

Paar dagen later je geld op je rekening!!

echt niet!!!!!!

we huren een bus, en gaan met iedereen die mee heeft gedaan het geld persoonlijk ophalen in denhaag!! (Dat is mijn droom)

  • Author
1 minuut geleden zei rhellevo:

Paar dagen later je geld op je rekening!!

echt niet!!!!!!

we huren een bus, en gaan met iedereen die mee heeft gedaan het geld persoonlijk ophalen in denhaag!! (Dat is mijn droom)

Haha Nog meer mijn droom en dan vooral langs iedereen rijden en zwaaien die niet betaald hebben en niet meedoen 😉

Oke, ik wil ook mee spelen voor 30 euro

knallend het nieuwe jaar in met extra euros voor in Vegas 😁........hopelijk

On 11/18/2018 at 12:00 PM, TheGreatOne said:

Haha Nog meer mijn droom en dan vooral langs iedereen rijden en zwaaien die niet betaald hebben en niet meedoen 😉

En nee, niet langs het huis van Gokholtante, dat gaat niet gebeuren!

Op 18-11-2018 om 11:45 zei TheGreatOne:

Ik stuur begin december iedereen die meedoet een PM (met rekening nummer) en dan kan je bij de overboeking neerzetten dat je meespeelt met de Onetime Oudejaars trekking. Ik ga voor dit geld loten kopen bij de Primera in Assen (en zal die heugelijke feit dan ook live filmen via FB). Met deze loten deel je mee (jou percentage) als we prijzen mochten winnen en eindcijfer(s) 1 valt. Dan krijg je een paar dagen later geld terug gestort op je rekening als we omzet boeken.  

 

 

 

Oke ik snap het

Dit was toch een stuk mooier op pokerinfo... blijkbaar houden de meeste onetimers niet van een gokje.... 😜

  • Author
41 minuten geleden zei Tracasse:

Dit was toch een stuk mooier op pokerinfo... blijkbaar houden de meeste onetimers niet van een gokje.... 😜

Denk het ook 🙂

Ik ga het wel doorzetten en ook live filmen als ik de loten ga kopen en dan kunnen mensen nog inhaken als ze tijdens de uitzending een tikkie betalen 🙂  Ik stuur binnenkort iedereen een PM die meedoet. 

 

Zijn er nog meer Onetimers die voor de onmogelijke Onetimer willen gaan?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.