Spring naar bijdragen

Dan Bilzerian doet gooi naar presidentschap USA


Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

Ik heb gewoon een afgunst tegen die gast.. of noem het jalouzie.

Maar voor zover bekend is geeft deze man vooral de centjes van zijn vader uit. Heel sporadisch zie je eens een post dat ie met de grote mannen mee mag doen, maar dat is niet omdat ie zo kan kaarten. Het stukje suggereert dat hij van poker zijn beroep heeft gemaakt. Echter wordt hij meer als hobbyist gezien met toevallig een hele grote bankroll en rijke 'vrienden' waar hij wat highstakes cash mee speelt. Check voor de grap ook even zijn Hendon Mob.

Zijn Facebook en Instagram account zijn wel te episch voor woorden, wat een leven heeft die jongen. Ik hoop dan ook dat hij president wordt, gewoon... voor de lekkere wijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit niet uit dat hij redelijk wat geld wint met poker want ik zag een foto van hem met Bill Perkins. Dat is één van de slechtste cashgamespelers die ik ooit heb gezien. Als die Bilzerian alleen maar tegen hele zwakke maar superrijke spelers kaart in games waar wij nooit wat van te zien krijgen kan hij zo maar miljoenen gewonnen hebben.

Toch denk ik dat het meeste geld waar hij stoer mee loopt te doen gewoon van zijn pappie komt en al die vrouwen om hem heen moeten zich helemaal kapot schamen. Eén treurig toneelstuk met alleen maar nep gedrag en hebzucht. Beter één vrouw die echt om je geeft (desnoods een hond) dan 100 halfnaakte golddiggers die meteen weggaan als het geld op is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar zo zit de echte wereld in elkaar Simon, er zullen altijd golddiggers (M/V) zijn die op het geld afkomen, en idd zodra het op is zijn ze ook net zo snel weer weg.

Zo zit de wereld in de VS misschien in elkaar. In Nederland zijn er wat dat betreft nog wel wat waarden en normen. Heel raar is het ook niet dat mensen zich aangetrokken voelen tot een rijk iemand omdat die mensen vaak veel vaardigheden hebben om zo rijk te zijn en daardoor boeiender zijn dan Jan met de Pet.

In het geval van Bilzerian ligt dat anders, daar gaat het puur om geld waardoor al die hoeren om hem heen hangen en veel mensen vinden dat prachtig. Ik denk dat in Nederland daar heel anders tegenaan wordt gekeken dan in de VS.

Als deze man president wordt voorzie ik grote ellende. Defensiebudget van de VS (wat 463 miljard euro in 2015 is) zal ongetwijfeld verhoogd worden en overal zullen oorlogen gevoerd worden terwijl de brave Amerikaanse burgers niet eens een fatsoenlijke gezondheidszorg of sociaal vangnet hebben. Godzijdank wonen wij in Nederland waar niet alles perfect is maar veel beter dan bijna overal ter wereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.