Spring naar bijdragen

Wat zetten jullie in?


Predictor

Aanbevolen berichten

Mijn TOTO bets aankomend weekend:

Zoals ik in eerdere posts ook al aangaf pak ik een hoofd wedstrijd in dit geval dus RKC Waalwijk - FC den Bosch. Singel pak ik de inzet terug. En in het rijtje is het jackpot. Plus een toto13 formulier die ik ingevuld heb. Zijn jullie bekend met toto13? Het invullen in de Jumbo? Eventueel kan ik hier een toelichting over geven.

E8AB1B85-2D57-4E63-AEF5-1A48C7E9F664.jpeg

732CA932-2D86-4F0F-BF4A-710787DF748F.jpeg

A318D84A-0D75-4729-A2E2-230F04A24E92.jpeg

bewerkt door Predictor (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei rhellevo:

Invullen bij de Jumbo?

tegenwoordig heb je er een app voor.

veel makkelijker.

 

dat is een stukje old skool.

laatst bij primera , TOTO computer was niet goed en die jongen van de winkel wist niet hoe hij het moest oplossen , en er stond iemand bij die ook in wou zetten en die wist gewoon alle codes van buiten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei ruleta:

dat is een stukje old skool.

laatst bij primera , toto computer was niet goed en die jongen van de winkel wist niet hoe hij het moest oplossen , en er stond iemand bij die ook in wou zetten en die wist gewoon alle codes van buiten.

 

Ja dat is toch prachtig? Haha ik vind dat ook een stukje nostalgie 😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Predictor:

Mijn toto bets aankomend weekend:

Zoals ik in eerdere posts ook al aangaf pak ik een hoofd wedstrijd in dit geval dus RKC Waalwijk - FC den Bosch. Singel pak ik de inzet terug. En in het rijtje is het jackpot. Plus een toto13 formulier die ik ingevuld heb. Zijn jullie bekend met toto13? Het invullen in de Jumbo? Eventueel kan ik hier een toelichting over geven.

E8AB1B85-2D57-4E63-AEF5-1A48C7E9F664.jpeg

732CA932-2D86-4F0F-BF4A-710787DF748F.jpeg

A318D84A-0D75-4729-A2E2-230F04A24E92.jpeg

Gisteren hebben FC Den Bosch en Roda JC mij laten zitten, Keuken Kampioen is helemaal lastig! Maar blijf het een uitdaging vinden. Vandaag enkele buitenlandse competities erbij gepakt! Ben erg benieuwd wat hier uit voort gaat komen. Inzet schema hierboven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Predictor:

Gisteren hebben FC Den Bosch en Roda JC mij laten zitten, Keuken Kampioen is helemaal lastig! Maar blijf het een uitdaging vinden. Vandaag enkele buitenlandse competities erbij gepakt! Ben erg benieuwd wat hier uit voort gaat komen. Inzet schema hierboven.

Eagles en Sparta ook he ;) Waarom speel je eigenlijk bij de TOTO en niet ergens online?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...