Spring naar bijdragen

Wat zetten jullie in?


Predictor

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei JackPot:

Nu is het alleen wachten op het volgende community lid die de volgende free bet gaat uitdelen ;)

Ik denk dat het @jordi-414 gaat worden als die morgen slaagt voor zijn HBO en 45K bespaard 🙂 . De bitterballen en drank waren al op zijn kosten als we hem zien bij de volgende HC meeting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het [mention=425]jordi-414[/mention] gaat worden als die morgen slaagt voor zijn HBO en 45K bespaard  . De bitterballen en drank waren al op zijn kosten als we hem zien bij de volgende HC meeting.

Zal mij benieuwen zou morgen zomaar eens huilen kunnen worden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Wauw, dat was wel een lekker gevoel zeg. LEEF!  Samen met sommige in de nacht op de app de wedstrijd kijken terwijl we zo moei zijn. Geen positieve vibe omdat de Rams faalde maar mooi om te zien dat ik een hele bijzondere nacht gehad hebt. Ondertussen al vele tikkies betaald en mis ze nog van @SmartAce @SquareOne en @ROELETTE en ik lik mijn wonden. Tot volgend jaar 😉

Moeten we nu weer een heel jaar wachten tot er weer een soortgelijke actie georganiseerd wordt??   😊😉   Dank je wel, TheGreatOne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei SquareOne:

Moeten we nu weer een heel jaar wachten tot er weer een soortgelijke actie georganiseerd wordt??   😊😉   Dank je wel, TheGreatOne.

Misschien binnenkort wel weer iets moois. Houd het in de gaten. En inderdaad @TheGreatOne bedankt voor je enthousiasme en helaas heeft het niet uitgepakt zoals we allemaal gehoopt hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.