Spring naar bijdragen

Roulette Toernooi in Beilen op 8 & 9 & 10 juli


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Mooi avond was het. Was de strategie bij de voorronde nog om gewoon maar heel rustig te spelen omdat de rest dan wel blut gaat, in de halve finale leek iedereen aan onze tafel rustig te spelen. Ik deed dat het rustigst door slechts één nummer te spelen die maar niet wilde vallen. Toen de tijd bijna op was en er nog vijf mensen over waren waarvan er vier door gingen zette ik meer in op dat nummer omdat ik zelfs met weinig inzetten niet veel kans zou maken. En statistisch zou mijn nummer onderhand toch wel moeten vallen, nietwaar?

In de meest bijzondere draai die ik ooit heb gezien, het balletje gleed minimaal een rondje over de nummers boven de vakjes, viel het balletje opeens in mijn nummer. Toen bijna zeker van de finale weer terug naar de lagere inzetten viel mijn nummer weer. Eén persoon van de vijf was al een tijdje geleden gestopt met spelen in de veronderstelling dat hij wel genoeg had om door te gaan, en ik had op dat moment meer, dus de finale was toen zeker gesteld. The Great One was ook zo goed als veilig en bij de laatste draai was dat helemaal het geval als hij niets doms zou doen. Dat lukte, in tegenstelling tot een andere jongen die zijn finaleplek veilig had kunnen stellen door de laatste persoon aan tafel na te doen. In alle consternatie liet hij dat echter na.

In de finale was het prijzengeld top heavy, dus mijn strategie was alles of niets, door hoge bedragen op één nummer te zetten. Helaas viel mijn nummer niet en mocht als eerste de tafel verlaten met € 20 prijzengeld. Toch mooi meegenomen.

De laatste draai van de finale tafel was ook weer een hele happening, maar de beschrijving daarvan laat ik over aan de terechte winnaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer, meer, meer, we willen weten hoe het is afgelopen. Ik kan de spanning niet meer verdragen =))

Ik wacht nog op de foto's maar kan je vertellen dat roulette toernooien meer met behendigheid te maken hebben dan met puur geluk. Cruciaal is dat je tegen de andere speelt en niet tegen het huis (bank/croupier) Inzetten procedures spelen hier een belangrijke rol in. Meer dan 100 verschillende mensen hebben meegedaan met dit roulette toernooi via de voorrondes, halve finale en finale. Elke ronde heeft weer zijn eigen tactiek en uiteindelijk speel je tegen mensen die dit nooit ieder spelen (roulette toernooi) Dat is net zoiets als ik ga blackjacken ga spelen tegen @DeValsspeler het lijkt of ik kan winnen maar is puur perceptie ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha prachtig. Winnen met een "gokspel" blijft toch mooi

Vrijdag is het WK Wedden op paarden, misschien volgend jaar maar samen meedoen....

Ik kon nu niet want je moet fysiek aanwezig zijn en ik had geen zin om 1000 euro alleen op te hoesten.

Zag 'm ook inderdaad! Moet wel te regelen zijn middels wat crowdfunding volgend jaar via Onetime lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.