Spring naar bijdragen

Danny Boy opent de karma doos en geeft iedere Onetimer een freebet!


Dannyboy

Aanbevolen berichten

Morgen geef ik alle onetimers die mee doen een free bet. Ik zet mij geld op Tottenham hotspur.  Zaterdag 9-3 om 16.00 uur. Doe je mee ? 😃

53E3E450-49E0-4521-ADE7-F0957C3DCD39.png

Zet al je geld op Tottenham Hotspur die gaan en moeten winnen 🙂 Zo niet dan betaal ik je 10€ terug. Een prachtige free bet omdat ik van Onetime en de Onetimers hou en tegen @TheGreatOne had ingezet tijdens de Superbowl. Post voor de wedstrijd zaterdag 9 maart (16:00) je bet (met foto als bewijs). We gaan juichen en alle energie in deze wedstrijd stoppen, ik heb er maar liefst 30€ in geknald. Ik laat jullie zien dat ik een @Predictor 2.0 ben 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat Tottenham na hun Europa League wedstrijd een beetje fit zijn, ze willen nog wel eens een kleine uitglijder maken op dat gebied. Vind het best nog een gewaagde wedstrijd, hoop dat je je portemonnee dicht kan houden haha. Maar vind dit soort initiatieven gewoon echt heel erg mooi, en die houden we er ook in.

Deelnemers van de challenge, doen jullie mee? @driekwart, @JackPot, @foxy, @TheGreatOne, @Chuckmeister, @rhellevo, @Dopey, @Seabert, @TheGallant, @Rmnd78, @bethdoth, @Dannyboy, @Remco86, @SquareOne, @Arthur, @ruleta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woohoo daar is de freebet van onze @Dannyboy Mooie actie en hopelijk kan dit een mooi vervolg hebben van andere Onetimers. Ik ging helemaal de mist in, kan mij nog een Duitse weddenschap herinneren en laatst nog de free bet van de Superbowl.  Ik hoop zo voor je dat Tottenham wint, goed voor karma en je reputatie als golden boy Danny! Ik ga morgen de wedstrijd live volgen. En bij winst ga ik er mooi shoarma van halen.

Schermafbeelding 2019-03-08 om 23.38.47.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

Hij vraagt mij iets te zeggen over de wedstrijd.

het ging mij eigenlijk over het woord gokken , dat is wat ik bedoelde.

en over die wedstrijd southham-tottenham had ik eerst crystal palas - brihton afgewacht

oja als je denk waarblijft jouw uitslag van de bundes zet ik dadelijk voor de wedstrijd begint erop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het laatste uurtje is in gegaan. Wat een leuke opkomst. Of leuk als de spurs winnen, 😅 anders is men Vegas potje al weer op.. en @Dopey heeft we gelijk, this een wedstrijd die alle kanten op kan, maar dat is juist wel spannend, jullie kost het in iedergeval niks 😉. Of ik ben voor een dag koning Onetime, of het gaat me een aardig centje kosten 😅.. goooooo spurs!!!! Helaas moet ik precies om 16.00 uur werken, maar om het kwartier zal ik even  stand chekken. Good luck onetimers 🙌🏻

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.