Spring naar bijdragen

Review: Runnerz weddenschappen op paardenkoersen


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Een aantal OneTimers wedden en praten met veel plezier op paardenraces. Dankzij die prachtige discussies en achtergrond informatie, ervaringen is TheGreatOne helemaal weer in de ban van paardenraces. Hij heeft nu ook gewed op paardenkoersen. Dit heeft hij gedaan via Runnerz.

Lees het artikel Review: Review: Runnerz weddenschappen op paardenkoersen van @TheGreatOne

Vraagje! Wat vinden jullie van Runnerz? TheGreatOne was niet te spreken over de communicatie.

Wellicht moet hij de volgende keer gewoon een paardenfluisteraar in schakelen :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...
Communicatie en klantvriendelijkheid is niet hun sterkste punt, en het meest kwalijke wat ze doen is dat ze alle uitbetalingen van Zweden in hun voordeel afronden - naar beneden dus.

Dat is jaarlijks nogal een flink bedrag.

Voorbeeld van 1e koers zojuist;

winnend 1.52 wordt 1.50

plaats 1.07 wordt 1.00

Dat is minder. Ik zou hier zelf ook niet vrolijk van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net in de nieuwsbrief van Runnerz.

Met Extra V75!

Vanavond staat op Halmstad de jaarlijkse SprinterMästaren op het programma voor vierjarige paarden. De kwantiteit is dit jaar niet erg groot, de kwaliteit is dit jaar wel enorm hoog. Zo start onder andere een derde aankomende van de Elitloppet dit jaar.

Klik hier voor de uitgebreide voorbeschouwing van alledrie de Sprintermästaren series.

Behalve deze Sprintermästaren, met de grote finale rond 22.10 uur,

wordt er op deze meeting ook een extra V75 verreden.

Speel ook mee op de V75 en ga voor de miljoenen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwsbrieven is runnerz dus wel ok in. Klantenservice van Runnerz is om te huilen.

De klanten service van Runnerz heeft wel in 1 dag mijn geld overgeboekt die ik zondag had aangevraagd. Alleen de communicatie met de marketing afdeling is niet te leggen.

Geen problemen met klantenservice. Reactie op twitter is behoorlijk snel. Daarnaast valt er altijd wel een bonusje te regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Vandaag in mijn inbox: Vind het gouden hoefijzer actie van Runnerz. Erg leuke actie even inloggen en kijken of je de gouden hoefijzer hebt.

Vind het gouden hoefijzer en win €50 vrijspeltegoed!

Van 13 juli t/m 19 juli ontvang je iedere dag van Runnerz een e-mail met jouw unieke actiecode.

Het enige wat je hoeft te doen is jouw code te checken. Wie weet vind jij vandaag het gouden hoefijzer

t.w.v. €50 vrijspeltegoed!

Gisteren is het gouden hoefijzer gevonden! Dit houdt in dat vandaag het gouden hoefijzer weer €50 waard is. Vind vandaag niemand het gouden hoefijzer? De jackpot wordt de volgende dag met €50 verhoogd. Uiteindelijk kan de jackpot oplopen tot €300 vrijspeltegoed. Klik hier voor meer informatie

Let op: Jouw code is gebruikersnaam gebonden. Jouw unieke code én het gewonnen vrijspeltegoed zijn alleen vandaag 14 juli geldig. Het gouden hoefijzer t.w.v. €50 is geldig t/m 16 juli.

Ik had hem vandaag niet wel 1€ speelgeld verdiend, eens kijken wat ik morgen te pakken krijg. Doen jullie hier ook gratis aan mee via de nieuwsbrief die je ontvangt als je hier klant bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel 2 risico bets voor morgen voor je op Emmeloord;

Koers 5 >> nr 5 Devil in Disgise, let op de nummers 4 is hier zo goed als de vaste winnaar, maar duootjes 4-5 en misschien zelfs een keer andersom 5-4 moeten leuk geld kunnen brengen.

Koers 7 >>nr 3 Cereste, koerst erg pechvol en mag nu mooi vooraan beginnen, kan zo naar huis lopen denk ik :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.