Spring naar bijdragen

wimbledon 2015


geldwolf

Aanbevolen berichten

Ik speel wat kleinere weddenschappen op Wimbledon dan jou. En ik speel vooral de favorieten die dan met 3-0 in sets moeten winnen.

Totale bets die openstaan zijn iets van 80 euro totaal. Het lukt me niet goed om ze hierin te posten. Ga te zo nog even proberen via mijn mobiel. Maar leuk dat je ook andere sportsbetting doet dan de paardenrennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister wel de eerste 2 goed maar ging niet van harte 2 keer een 5setter.

Vandaag alleen nog Tsonga en dan is wimbledon goed begonnen.

Heb nog een beetje bijgespeeld op Tsjonga

spelen jullie nog wat???

Tsonga moet geen probleem voor je zijn, succes.

Ik speel zelf ook nu even op Wimbledon. Zie mijn topic over de 250 Challenge, ik ga binnenkort een weekendje naar Barcelona en wil graag wat extra cash proberen mee te nemen door wat tennis wedstrijden goed te voorspellen. Ik ben er gisteren mee begonnen en heb tot nu toe 2 van de 2 pogingen goed. Heb nog even te gaan, maar dat maakt het wel wat leuker met betten. Ik probeer de risico zo laag mogelijk te houden, dus relatief lage inzet en lage odds. Eens kijken hoever ik kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.