Spring naar bijdragen

wimbledon 2015


geldwolf

Aanbevolen berichten

ok, dat is les 1. Nooit wedden met geld wat je eigenlijk niet wilt missen ;), maar wel nice dat je het geprobeerd hebt en goed uitgepakt heeft voor je.

Ik zit nu zelf een beetje in een dubio, heb vooraf aan het toernooi 26 euro op Federer winst geplaatst. Nu krijg ik de mogelijkheid om nu uit te cashen voor 79 euro, dus 53 euro winst. Maar mocht Federer de finale winnen maak ik 149 euro winst!, verliest ie heb ik uiteraard 26 euro verlies.

Wat zouden jullie doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een mooie wedstrijd voor ons vrijdag.

Vandaag zie ik Djokovic winnen ( ik denk zelfs redelijk makkelijk zie Federer niet meer dan 1 set winnen)

Federer serveert heel goed dit toernooi maar Djokovic retourneert het beste van iedereen.

Hij gaat federer veel meer onder druk zetten in zijn eigen servicegames denk dat Federer dat niet aankan.

Ik speel nog een beetje Djokovic want had hem al als eindwinnaar gespeeld.

@jackpot ik denk dat uitkopen altijd slecht is.

of je had toen je de bet afsloot minder moeten spelen of een andere weddenschap want nu ontneem je jezelf heel veel value.

@ de valsspeler

de sure bets waar je het over hebt moet je zeker bij tennis heel goed opletten wat de regels voor opgave of blessures zijn er zijn grote verschillen bijv

de bet geld pas als

- het eerste punt gespeeld is ( bwinn interwetten)

- de eerste set volbracht is ( unibet betfair)

- de hele wedstrijd is uitgespeeld ( william hill bet 365)

het percentage opgaves zorgt ervoor dat het winnen met deze bets op termijn veel moeilijker is dan het lijkt.

iedereen succes vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow geldwolf, denk je echt dat Federer kansloos 3-0 in set gaat verliezen??

IK denk zelf van niet en hoop het eigenlijk ook niet, heb wat verzekering op gezet en combi met deze wedstrijd. 250 winst als Federer wint, 295 als ie met 3-2 in set wint, 75 als ie met 2-3 set verliest en 60 als ie met 1-3 verliest. Heb bewust geen 0-3 gepakt.

Ik hoop op een mooie partij met uiteraard veel winst voor mij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.