Spring naar bijdragen

€ 250 Challenge


Dopey

Aanbevolen berichten

Ik denk in de min @lasvegasnic ;). Klein beetje. Ach watertje op terras is ook lekker he @dopey. Barcelona is tenslotte al een geschenk op zich.

Super leuk topic geworden @dopey trouwens. Op naar de volgende challenge

We gaan uiteraard voor een paar extra avondjes uit eten ;), en Wimbledon heeft nog een dikke week te gaan. We zullen zien waar het schip strandt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dopey, s6 met deze challenge. Zeer leuk om te volgen ook als je niet zo bekend bent met sportsbetting.

Vraagje: hoe moet ik dit lezen, interpreteren Djokovic vs Tomic set handicap Djokovic -1.5 @1,13

Set handicap wil zeggen dat de betreffende speler waar je op bet met 1.5 set achterstand de wedstrijd begint. Dus Djokovic moet 3-0 of 3-1 in set winnen, wil ik deze bet winnend afsluiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poging 6: Ronde 1: 15,00

Kyrgios vs Raonic, set handicap Raonic 2.5 @1,07

Williams S. vs Watson total numbers of tiebreaks U0.5 @1,10

Cilic vs Isner set handicap Cilic 2.5 @1.15

1,48

stake 15,00

Winning 22,13

Ik pak gelijk ronde 2 mee

1.48

stake 22,13

Winning 32,75

Cilic vs Isner win Cilic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer in ronde 3 gesneuveld, dit keer met de grote favoriet Djorkovic. Altijd blijven lachen en we gaan gewoon verder, ondertussen genieten van Wimbledon.

Tussenstand:

Startroll €75,00

Poging 1: + €38,21

Poging 2: - €15,00

Poging 3: - €15,00

Poging 4: - €15,00

Poging 5: - €15,00

Poging 6: - €15,00

Poging 7: ronde 2: €33,19

Poging 8: ronde 1: €21,93

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Propper naar PSV. Odd van 1.10. Mooi om mee te pakken in de combo. Wel snel mee zijn aangezien Wijnaldum vandaag of morgen wel zal tekenen bij Newcastle. Heeft zojuist het trainingskamp verlaten van PSV om persoonlijke onderhandelingen te gaan voeren.

Ik heb een tientje op deze transfer staan met odds 7,5 unibet. Daarbij heb ik weinig aan een transfer toe te voegen aan een dagelijkse rondespel. Met een beetje pech blijft de transfer uit en ligt deze poging voor een aantal weken stil. Maar bedankt voor je tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.