Spring naar bijdragen

€ 250 Challenge


Dopey

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Hoe ga ik dat proberen te realiseren?

Ik begin met een €15,00 inzet en ga op zoek naar een gezamenlijke odds van circa 1,50, dat betekenis dus dat ik dit 5x kan proberen uit te voeren mocht ik alles fout hebben. Bij elke goede uitkomst zet ik de volledige winst weer op dezelfde manier in tot max 3 rondes. Na een foute of 3 gewonnen rondes achter elkaar start ik dus weer een nieuwe ronde, en zo hoop ik met 5 gewonnen rondes mijn doel van €250,00 te halen.

Ik vind deze wijze van sportsbetten leuk bedacht. Ga ik zeker zelf eens proberen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
@dopey hoe staat het eigenlijk, of ben je lekker van je vakantie aan het genieten?

Beetje druk geweest met andere projecten en prioriteiten. Heb de zomermaand mooi afgesloten met 1k+ mede door wat transfers (van Persie, Balotelli en Mandzukic), Roland Garros en de Tour. Daarna gewacht op de start van het voetbalseizoen in de grote landen. Tussenstand na 3 speelweken een kleine 250+, dus heb niks te klagen.

Ik zal komende week hier weer wat lijstjes gaan posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd lekker zeg, jammer dat wij niet hebben kunnen profiteren van je tips.

Ik wacht met smart

De info uit de transfers haal ik voornamelijk uit de twitter berichten van de sportjournalisten uit het buitenland. Die weten vaak viavia wat er achter de schermen gebeurt en delen dat vaak via twitter. Soms praten ze hun mond voorbij en worden de berichten snel weer verwijderd. Je hebt dan wel eens een mooie voorsprong op de "rest van de sportbladen", al moet je daar nog steeds snel in kunnen inspringen. Zo hing de transfer van Balotelli al tijdje in de lucht en pakte ik daar ruim 250 euro mee. De odds moeten wel interessant blijven, want voor een quote 5 ga ik daar geen 100 euro voor riskeren.

De Tour is gewoon goed de voorbereiding volgen, wie heeft er blessures achter de rug, hoe is hun vorm en wat zijn de doelen van de ploeg. Natuurlijk moet je ook geluk aan je zijde hebben ;)

Maar ook hier ga ik niet gokken op de favorieten, heeft weinig zin om een mooie winst te pakken.

Voetbalbets speel ik verschillende wat voorzichtige tactieken, waarbij ik met weinig inleg toch samen een mooie winst aan over hou aan de einde van de maand. Ik zie vaak bets voorbij komen van gokkers met meerdere wedstrijden met hoge odds. Maar wat is nou echt je winkans?, dan ga je echt puur voor die onetime. Maar wees realistisch, hoe vak win je die nou?, hoe vaak gaat het fout voordat je hem een keer wint. Ik pak liever lage odds en bouw het gewoon rustig op. Maak veel gebruik van live bets. Wacht gewoon de eerste kwartier af, gaat de wedstrijd zoals je had verwacht etc. Pak wedstrijden die op verschillende tijden gespeeld worden en maak ook gebruik van verzekeringen. Heb je Turkije - Ned 2-0, blijf niet hopen dat het 2-0 blijft, maar bet nog laatste 10/15 min bv dat het nog 2--1 of 3-0 word. De odds staan dan vaak hoog.

Dus echte tips kan ik je niet geven, het gaat meer om de manier waarop je bets plaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.