Spring naar bijdragen

Wat is Lucky5.com


xanthee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 239
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Ach er zal elke dag meer bekend worden over Lucky5, en misschien komt @xanthee ons dan wel voorbij rijden in zijn nieuwe Maserati als wij ons nog steeds vervoeren in onze Ford Focus.

Of hij komt op zijn rendier met kerst ons kadootjes brengen....

Maar nu tijd om mijn kleine weer een sprookje voor te lezen....wie weet over een paar dagen wel het sprookje van Lucky5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar @shir OneTime is natuurlijk ook betrouwbaar :)>-

Maar we hebben geen band met Tain

Hahaha geen idee of ik nu de moeite moet doen om de gedachte achter m'n post uit moet leggen of niet. Maar zoals ik al zei, het is net alsof ik tegen een muur aan lul (kan even niet op Nederlandse gezegde komen haha) http://www.urbandictionary.com/define.php?term=like+talking+to+a+wall

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha eerst stuur je zend je even je E-mail 10 min later zou ik je toch niet geloven.

Ik was effe onderweg van werk( dat is iets waar je op een legale manier zonder mensen op te lichten geld voor krijgt, probeer het eens zou ik zeggen)

Maar door het logo van een bedrijf op de website ben ik overtuigt waar kan ik mijn geld brengen zodat ik bij jullie rijk kan worden.

Ik wil dolgraag meedoen en zorgen dat jij meer gratis loten krijgt zodat we samen rijk kunnen worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was op youtube precies hetzelfde lul verhaal als lucky5 maar dan lucky7, volgens mij ook met email adres van mr. x.

Waarom houdt xanthee trouwens zoveel van !!!!!! dat staat gelijk online aan SCHREEUWEN

Maar onzin blijft onzin ook met uitroeptekens

Van facebook;

LUCKY 5 Scam Warning And we spoke with both Tain and Wirecard again today who confirmed AGAIN that they know nothing of this company

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat nou als het bekend word dat er een grote naam erachter zit ?

Zelf weet ik uit eerste hand dat er een grote naam erachter zit maar die persoon verteld het mij nog niet !

Omdat hij dat nog niet mag doen !

Daarom geloof ik in lucky5 !

Zelf heb ik natuurlijk geprobeerd om het uit te zoeken en dan kom ik uit bij 3 namen !

Chris Henry, Tom de Wilde, Frank Verheecke allen uit Belgie.

Die Tom is een Gentse zakenman die deze website bezit http://www.90plus.com/ , die Frank vond ik niks over maar wel dat hij op youtube zijn eigen kanaal het filmpje heeft van lucky5 ! Die Henry heeft dit http://www.chrishenryinternational.com/en/

Dus mensen ik zelf speel alleen maar mee met lucky5 en ik zie in mijn account dat het werkt !

En nogmaals de toekomst zal het waarheid vertellen over lucky5 en ik denk zelf voor 1 september !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@xanthee er werkt nog helemaal niets. Behalve dat mensen geld betalen en hier niks voor terug krijgen. Dus klopt het werkt, voor de oplichters die er achter zitten. Het interesseert toch niemand welke 'grote' naam er achter zit? Als het door grote partijen als de Kansspel autoriteit of een andere te vertrouwen partij wordt goedgekeurd kan je er iets meer vertrouwen in hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@xanthee, stel dat het toch oplichting mocht blijken, en jij hebt er je zakken mee gevuld. Hoe denk je er dan over? Gewoon hypothetisch natuurlijk want dit is natuurlijk volledig te vertrouwen.

Maar was benieuwd of je nog goed kan slapen als je 'willens en wetens' mensen in een oplichting duwt waar alleen jezelf beter van wordt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil niks te maken hebben met oplichting !

We praten over 30 euro jackpot !

En er zijn honderden bedrijven die met een vergelijkbaar systeem werken alleen deze werkt met krasloten !

En andere werken met schoonheids spullen, tuperware, forever, je hebt herbalife werkt met pillen !!!

Je hebt zoveel van dat soort bedrijven je wilt het niet weten !

Maar krasloten staan mij wel aan en geen schoonheids produkten, dat zie ik echt niet zitten !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.