Spring naar bijdragen

Ik ga op vakantie en ik neem mee?


Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
NR.1 natuurlijk mijn vrouw (slijm slijm)

Maar zeker mijn fototoestellen en filmapparatuur. (anders kan ik de site niet bijhouden) :))

Gelukkig doet mijn vrouw de rest in de koffers die we mee moeten nemen anders zou ik de helft vergeten. :))

Gelukkig kan ik ook altijd terugvallen op mijn vrouw. Die regelt dit ook vaak voor mij.

@polotjes, wanneer gaan jullie weer naar Vegas?

Aan wat voor apparatuur (film/foto) moet ik denken wat jij meeneemt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig kan ik ook altijd terugvallen op mijn vrouw. Die regelt dit ook vaak voor mij.

@polotjes, wanneer gaan jullie weer naar Vegas?

Aan wat voor apparatuur (film/foto) moet ik denken wat jij meeneemt?

Dank je wel voor de vrouwen ;-) ja zij vergeet minder als ik en samen komen we er wel uit, ik heb zo iets, kunnen we daar ook kopen. :))

Wij gaan weer op vakantie in september, is wel altijd de tijd dat wij gaan aug. sept. okt..

Apparatuur nemen we mee :

2 X dslr camera : 1 voor foto's en film's en 1 voor alleen maar foto's

3 X iPhone : 1 voor in de auto als we onder weg zijn, is altijd leuk om te filmen. 1 voor als we onze Camera's in het hotel laten liggen, en 1 voor panorama foto's en 4K opnames.

Ik hoop nog wel voordat we op vakantie gaan een mooie Panasonic te kopen voor nog mooier 4K beeld materiaal, maar mijn vrouw zij al wacht dan op 8K (dan kan je blijven uitstellen) 8K is er wel, maar ik wil nog wel op vakantie de komende jaren :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
Ik neem altijd een stekkerblokje mee, ik moet zoveel crap opladen, vaak zijn er niet genoeg vrije stopcontactje in hotels ed.

klopt er moet veel geladen worden maar daar heb ik gelukkig 2 verlengsnoeren voor gemaakt en dat werkt perfect, 2 verlengsnoeren 8 dingen oplaaien ;)

Ik ga ook een verlengsnoer meenemen. Ik was van plan om er gewoon 1 te kopen. Wat is er speciaal aan jouw verlengsnoer @polotjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook een verlengsnoer meenemen. Ik was van plan om er gewoon 1 te kopen. Wat is er speciaal aan jouw verlengsnoer @polotjes.

Deze heb ik zelf gemaakt, heb er 2 van, 1 voor aan ieder kant van het bed ;)

zoals je ziet zit er een USA stekker aan en de doos is gewoon met rondjes zoals we ze kennen, werkt zo makkelijk! (koste voor 2 st, 10 euro)

11870653_10200857986487644_6546110836553

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.