Jump to content

Tweede seizoen voor de pokerserie Bluf

LasVegasNic

Recommended Posts

Waarschijnlijk kennen jullie allemaal wel de serie Bluf. Deze dramaserie staat in het teken van pokeren en was in 2014 te zien op RTL 5. Goed nieuws voor de liefhebbers van Bluf er komt een tweede seizoen van deze serie.

Voor degene die Bluf niet kennen.

De Nederlandse dramaserie Bluf draait om de goede vrienden Philip, Tjé, Hein en Mark, wiens leven volledig verandert als Philip een uitzonderlijk pokertalent blijkt te zijn en een grote som geld wint. Vanaf dat moment speelt geld geen enkele rol meer en belanden ze in een rollercoaster waarin niets te gek is en hun stoutste dromen werkelijkheid worden. De vrienden hebben de tijd van hun leven, maar hoe lang kunnen ze blijven omgaan met deze nieuwe lifestyle die draait om roem, geld, spanning en vrouwen?

https://youtu.be/O5VIeDkQG6A

Gaan jullie kijken naar het tweede seizoen van de pokerserie Bluf?

Een lekker luchtige pokerserie met humor en veel feesten. Veel mooie dames zoals Elise (een rol van Charlie Chan Dagelet), Fiona (een rol van Fatima Moreira de Melo) en natuurlijk Shira (een rol van Yolanthe Sneijder Cabau). En dan hebben we ook nog Fred, de lieve vader die er met alle poen ervan door is gegaan.

• 3 months later...

Ik vond het wel een vermakelijke serie waar er nog enigszins respectvol met poker werd omgegaan. Zeker in vergelijking met andere series en films. Seizoen 2 ga ik net als 1 weer kijken en omdat ik net als Jack Pot niet gebonden wil zijn aan de tv-tijden plan ik een serieopname in en kan ik elke aflevering kijken wanneer ik wil en hoef ik er niet aan te denken om ze allemaal apart op te nemen. Achter de pc series kijken vind ik niks.

• 1 year later...

De Spin-off van de tv serie Bluf is al in volle gang. All-in Kitchen kan je zien bij RTL5 en Videoland (https://www.televizier.nl/categorie/tv-serie/bluf-spin-off-all-in-kitchen-vanaf-najaar-2016.821570.lynkx)

RTL-serie Bluf krijgt een spin-off. Vanaf het najaar van 2016 zendt RTL 5 wekelijks de serie All-in Kitchen uit. De tiendelige serie, met onder andere Géza Weisz, Javier Guzman en Teun Kuilboer, zal ook bij Videoland te zien zijn.

In All-in Kitchen gaan vrienden Tjé (Géza Weisz) en Hein (Javier Guzman) op zoek naar een nieuw doel, appartement en vrouw. Hein’s broer Philip (Achmed Akkabi in Bluf) is inmiddels professioneel pokerspeler in Amerika geworden en het duo moet nu hun eigen boontjes doppen.

Restaurant

Zakenman Bert (Kees Boot) komt in actie en vraagt het tweetal het restaurant van vastgoedmagneet Marcel (Dirk Zeelenberg) te redden. Marcel hoopt eigenlijk dat ‘Alwin’s Kitchen’ flopt om het zo voor een prikkie in handen te krijgen.

Pokeren om de rekening

De eigenwijze werkwijze van Tjé en Hein zorgt direct voor problemen, waardoor ze de hulp inschakelen van pokervriend Julian (Teun Kuilboer). De vrienden bedenken een geniaal idee: de bezoekers van het restaurant mogen ha het eten pokeren om de rekening. Het is de start van de ‘All-in Kitchen’.

Wij hebben van de week hier gegeten aangezien het een echt restaurant is (concept) en er ook gepokerd kan worden om de rekening, wat we ook gedaan hebben :-) Erg origineel en raad het jullie ook een keertje aan als je toch in Amsterdam (vlakbij de Rai bent).

En de grote vraag, wie won er willen jullie zeker wel weten :-)

IMG_0075.JPG

IMG_0083.JPG

• Like 1

• Create New...