Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Waarschijnlijk kennen jullie allemaal wel de serie Bluf. Deze dramaserie staat in het teken van pokeren en was in 2014 te zien op RTL 5. Goed nieuws voor de liefhebbers van Bluf er komt een tweede seizoen van deze serie.

Voor degene die Bluf niet kennen.

De Nederlandse dramaserie Bluf draait om de goede vrienden Philip, Tjé, Hein en Mark, wiens leven volledig verandert als Philip een uitzonderlijk pokertalent blijkt te zijn en een grote som geld wint. Vanaf dat moment speelt geld geen enkele rol meer en belanden ze in een rollercoaster waarin niets te gek is en hun stoutste dromen werkelijkheid worden. De vrienden hebben de tijd van hun leven, maar hoe lang kunnen ze blijven omgaan met deze nieuwe lifestyle die draait om roem, geld, spanning en vrouwen?

https://youtu.be/O5VIeDkQG6A

Gaan jullie kijken naar het tweede seizoen van de pokerserie Bluf?

Een lekker luchtige pokerserie met humor en veel feesten. Veel mooie dames zoals Elise (een rol van Charlie Chan Dagelet), Fiona (een rol van Fatima Moreira de Melo) en natuurlijk Shira (een rol van Yolanthe Sneijder Cabau). En dan hebben we ook nog Fred, de lieve vader die er met alle poen ervan door is gegaan.

• 3 months later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Guest [Verwijderde Gebruiker]
Posted

Mij ook niet helaas (zoals veel NL series).

Posted

Jazeker ga ik deze serie weer kijken. Ik kijk dit overigens altijd online omdat ik niet gebonden wil zijn aan de vaste tijden op tv. Deze serie doet me altijd denken aan het snorkelen van de 'vriendin' van Roelvink, waarom weet ik ook niet.

Posted

Ik vond het wel een vermakelijke serie waar er nog enigszins respectvol met poker werd omgegaan. Zeker in vergelijking met andere series en films. Seizoen 2 ga ik net als 1 weer kijken en omdat ik net als Jack Pot niet gebonden wil zijn aan de tv-tijden plan ik een serieopname in en kan ik elke aflevering kijken wanneer ik wil en hoef ik er niet aan te denken om ze allemaal apart op te nemen. Achter de pc series kijken vind ik niks.

Posted
Nope. 1 aflevering gezien, kon me niet bekoren.

Lol, ik had precies hetzelfde. Sowieso vind ik Nederlandstalige films/series ronduit slecht, kijk er nooit naar.

Behalve Baantjer <3

Posted

Kijk ik toch liever andere series via popcorn time, tv kijk ik nauwelijks

Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets op de TV heb gezien. Ding mag van mij de deur uit.

Posted

Kijk ik toch liever andere series via popcorn time, tv kijk ik nauwelijks

Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets op de TV heb gezien. Ding mag van mij de deur uit.

Je krijgt dan wellicht ruzie met vrouwlief en de kids :D
  • 1 year later...
Posted

De Spin-off van de tv serie Bluf is al in volle gang. All-in Kitchen kan je zien bij RTL5 en Videoland (https://www.televizier.nl/categorie/tv-serie/bluf-spin-off-all-in-kitchen-vanaf-najaar-2016.821570.lynkx)

RTL-serie Bluf krijgt een spin-off. Vanaf het najaar van 2016 zendt RTL 5 wekelijks de serie All-in Kitchen uit. De tiendelige serie, met onder andere Géza Weisz, Javier Guzman en Teun Kuilboer, zal ook bij Videoland te zien zijn.

In All-in Kitchen gaan vrienden Tjé (Géza Weisz) en Hein (Javier Guzman) op zoek naar een nieuw doel, appartement en vrouw. Hein’s broer Philip (Achmed Akkabi in Bluf) is inmiddels professioneel pokerspeler in Amerika geworden en het duo moet nu hun eigen boontjes doppen.

Restaurant

Zakenman Bert (Kees Boot) komt in actie en vraagt het tweetal het restaurant van vastgoedmagneet Marcel (Dirk Zeelenberg) te redden. Marcel hoopt eigenlijk dat ‘Alwin’s Kitchen’ flopt om het zo voor een prikkie in handen te krijgen.

Pokeren om de rekening

De eigenwijze werkwijze van Tjé en Hein zorgt direct voor problemen, waardoor ze de hulp inschakelen van pokervriend Julian (Teun Kuilboer). De vrienden bedenken een geniaal idee: de bezoekers van het restaurant mogen ha het eten pokeren om de rekening. Het is de start van de ‘All-in Kitchen’.

Wij hebben van de week hier gegeten aangezien het een echt restaurant is (concept) en er ook gepokerd kan worden om de rekening, wat we ook gedaan hebben :-) Erg origineel en raad het jullie ook een keertje aan als je toch in Amsterdam (vlakbij de Rai bent).

En de grote vraag, wie won er willen jullie zeker wel weten :-)

IMG_0075.JPG

IMG_0083.JPG

• Like 1
Posted

Vindt het persoonlijk een veel mindere serie dan de eerste 2. In de eerste 2 seizoenen ging het voornamelijk om poker. Nu gaat het meer om drama en alles eromheen erg jammer. Ook zijn bepaalde acteurs niet meer te zien in seizoen 3. Die in seizoen 1 en 2 nog een hoofdrol speelde.

• Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.