Spring naar bijdragen

De balans: Welke weddenschappen hebben vandaag jouw resultaat bepaald?


SquareOne

Aanbevolen berichten

Misschien dat het een leuk idee is om dit topic voortaan te gebruiken als een soort ‘sticky topic’. Ik weet niet of dat het technisch behoort tot de mogelijkheden van het forum, maar ik denk dat dat mooi zou kunnen werken.

Het idee waarvoor ik dit topic geopend heb, is om een plaats te bieden waarin iedereen die dat wil op regelmatige basis even verslag kan komen uitbrengen van de (on-line) weddenschappen die hij/zij op die betreffende dag is aangegaan. Het zou leuk zijn om van andere Onetimers steeds updates te lezen waarin aangegeven is (1) wat exact de gebeurtenis is waarop op dat moment een weddenschap afgesloten is, (2) wat de bijbehorende stake is, en (3) welke winsten/verliezen de betreffende weddenschappen uiteindelijk opgeleverd hebben.

Het kan daarbij gaan om zowel sportwedstrijden als andere gebeurtenissen, dus ‘sports’ en ‘non-sports’.

Ik wens een ieder uiteraard veel geluk en wijsheid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn weddenschappen voor vandaag zijn als volgt::

Het is nu natuurlijk hoogzomer, en resultaten van vriendschappelijke wedstrijden kunnen vaak wel verrassend zijn. Hierdoor zet ik daar eigenlijk niet zo vaak op in. Mocht ik na ongeveer 65-70 minuten speeltijd zien dat het nodig is, dan zal ik misschien wel ingrijpen (dus cash out gebruiken).

Het resultaat zal ik later melden, omdat ik daar vanavond geen tijd voor heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn dit soort weddenschappen niet te vaak weggegooid geld? Oefenwedstrijden zijn enorm onvoorspelbaar. Er valt zo verdomd weinig over te zeggen of het krachtsverschil moet al enorm zijn. Maar Bochum heeft bijvoorbeeld al 9 oefenwedstrijden gespeeld, niet allemaal even serieuze tegenstanders. Maar wel een aantal, zijn tot nu toe ongeslagen en scoren vrij veel. Voor Dortmund is dit volgens mij de 3e oefenwedstrijd en de eerste 2 waren voor de centen tegen een stel amateurs in Azië en overtuigden ze mij totaal niet. Dat maakt dit voor mij een veel te gevaarlijke weddenschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.