Spring naar bijdragen

De balans: Welke weddenschappen hebben vandaag jouw resultaat bepaald?


SquareOne

Aanbevolen berichten

Het enige dat ik kan bedenken is dat de wedstrijd al bezig was? Heb de bets volgens mij rond uur of 11 geplaatst.

Live wedden kan inderdaad een voordeel worden, kopgroep vooruit, odds favorieten stijgen. Kopgroep wordt bijgehaald en de odds favorieten gaan weer dalen. Je weet gewoon dat bij dit soort wedstrijden er altijd wel groepjes vooruit gaan, dus kan je inderdaad beter wachten met inzetten. Hetzelfde ook met Voetbalwedstrijden. De kans dat er een doelpunt binnen 10 minuten valt is relatief klein. Binnen die 10 minuten stijgt een odd, als je dat als singel bet gebruikt zal het niet veel zijn, maar bij een combibet kan dat wel interessant worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je zoals ik een combi maak vandaag en allemaal fout kan je dan ook ergens naartoe om je geld terug te vragen :)) :))

Ik zal je mijn afgelopen dagen vertellen

Gisteren heb ik zowel Pinot als Bardet en uit het niets komt die fucker Cummings de laatste 200 mtr ofzo, weg 55,- winst.

Dundee speelt afgelopen dagen in Nederland en verliezen van Vitesse 4-0 en 3-1 van AZ. Nu staat Utrecht op de planning en had al een mooie combi goed, enige was nog dat Utrecht met 2 of 3 goals verschil moest winnen, maar nee hoor. Utrecht ramt nog een klutsgoal in de blessuretijd 4-0. Weg 155,- winst

En gisteren dacht ik ff 140 winst te pakken bij een basketbal wedstrijd. Met nog 2 sec op de klok time out. Zege lijkt binnen, maar ook die ging kapot. Scheids geeft de bal aan de speler en die gooit hem van een bijna onmogelijke afstand er gewoon in.

Dat waren dus mijn 3 dagen, gelukkig heb ik het met andere bets nog het een beetje goed kunnen maken maar leuk was het niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ dopey

Het zit soms ook gewoon niet mee.

Niet in blijven hangen lachen en weer door gaan.

De meeste wedstrijden die ik speel kijk ik ook alleen de uitslag en statistieken maar ga niet meer zitten kijken naar wedstrijden die me weinig interesseren.

@ jackpot

En sportsbetting lijkt makkelijk maar is het absoluut niet.

In mijn geval zorg ik er al jaren voor dat geld voor gokken appart is van geld voor het leven.

Het moeilijkste volgens mij is het gewonnen geld bij elkaar houden voor slechte tijden dat het even helemaal mis gaat.

Je kop erbij houden is het belangrijkst en niet groter gaan inzetten als je achter staat maar een eerlijke analyse maken voor de bet die je wil aangaan.

Een ding dat ik heel erg heb moeten leren durf ook eens een week over te slaan als je niks interessants ziet dat levert vaak meer op dan het toch te doen omdat je wat te kijken wil hebben.

Doe ermee wat je wil succes iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @geldwolf. Je hebt volkomen gelijk. Ik zal de laatste zijn die zegt dat het te verslaan is of makkelijk is. De ervaring van mij erin spreekt boekdelen. Ik vind het vooral leuk om te doen en inderdaad een weekje niets doen is vaak het moeilijkste als je er mee bezig bent.

Heb nog 21 euro aan weddenschappen openstaan voor de wedstrijd van Tom Tomsk die zo gaat beginnen :)

De bedoeling is dat ze winnen, en het liefst met grote cijfers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ dopey

Het zit soms ook gewoon niet mee.

Niet in blijven hangen lachen en weer door gaan.

De meeste wedstrijden die ik speel kijk ik ook alleen de uitslag en statistieken maar ga niet meer zitten kijken naar wedstrijden die me weinig interesseren.

@ jackpot

En sportsbetting lijkt makkelijk maar is het absoluut niet.

In mijn geval zorg ik er al jaren voor dat geld voor gokken appart is van geld voor het leven.

Het moeilijkste volgens mij is het gewonnen geld bij elkaar houden voor slechte tijden dat het even helemaal mis gaat.

Je kop erbij houden is het belangrijkst en niet groter gaan inzetten als je achter staat maar een eerlijke analyse maken voor de bet die je wil aangaan.

Een ding dat ik heel erg heb moeten leren durf ook eens een week over te slaan als je niks interessants ziet dat levert vaak meer op dan het toch te doen omdat je wat te kijken wil hebben.

Doe ermee wat je wil succes iedereen

Goed gezegd!

Inderdaad, ik sta ook nooit te lang stil bij net nietjes. Los daarvan hou ik ook alles netjes bij zodat ik ook niet bij "grote" winsten dan gelijk ook grotere bedragen ga inzetten. Daarbij speel ik altijd max % inleg van mijn roll. Nu moet ik daar wel bijzeggen dat ik meerdere rollen per pot beheer. Pot voor combi, pot voor verdubbelaar, pot voor funbets etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.