Spring naar bijdragen

December kalender 2018


rhellevo

Aanbevolen berichten

Hahaha mooi he, overal schuren we tegen aan. 

 

We zijn nu bezig te verifiëren wat de houdbaarheid datum van deze December loten 2018 (5€) zijn en hoeveel er nog te koop zijn.

Mijn pakketjes met die loten zijn nog niet binnen, geen idee of het aan de POSTNL ligt of dat ze extra mensen nodig hebben om alles in te pakken bij de Nederlandse Loterijen want ze gaan hard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ontvangen. Worden aangetekend met DHL geleverd.

Als je de krasloten besteld hebt via de website, duurt het gemiddeld tussen de 5 - 8 dagen voordat ze thuis bezorgd worden.

Voel me net Kalvijn ;)

Edit: uiteindelijk van 100 euro aan loten (20 stuks). 70 euro cash en 10 euro aan gratis loten "gewonnen". 

bewerkt door wouter5 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-12-2019 om 19:19 zei TheGreatOne:

Deze zijn even voor mij zelf (en ik vergeet de tipgever niet mocht hier de jackpot op vallen) 🙂 

 

Mocht het lukken om de marketing poule goed te krijgen, krijg jij voorrang en app ik je. We gaan ook een speciale whatsapp groep hiervoor openen en alleen beschikbaar voor de Onetimer(s) die we kennen.

Is dit al gebeurd? Hoe staat het ermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu in totaal 3 pakketen van 10 loten ontvangen en koop er wat meer voor de actie die we uiteindelijk gaan doen.

 

We gaan een epische actie doen in 2020 waarbij Onetimers mee kunnen doen met die experiment waarbij lachen en hopen op nummer 1 staan.

 

Om mee te kunnen doen moet je zelf minimaal 10 hele krasloten a €5,00 kopen bij de Nederlandseloterij (kan gewoon via je account en betalen met Ideal en komt in een mooie aangetekende enveloppe via DHL thuis (verzendkosten 3,60€). Stuur mij daarna een PM met je telefoon nummer en ik zet je in een speciale app groep om alles goed te vertellen. Het plan is om gezamenlijk een aanval te doen op de 2 jackpots die nog niet gevallen zijn van 100.000€. Dit willen we gaan doen op een epische avond/nacht in Assen (Primera), eten en drinken wordt verzorgd. Mocht je niet willen of kunnen komen kan je gewoon nog meedoen en doen we je fysieke loten ook gewoon erbij in de poule. Alles wordt gefilmd en kan je vanuit je luie stoel zien hoe we gaan jagen op die 2 hoofdprijzen. 

Schermafbeelding 2019-12-31 om 15.26.22.png

Schermafbeelding 2019-12-31 om 15.27.00.png

Schermafbeelding 2019-12-31 om 15.27.13.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...