Spring naar bijdragen

Shir eindelijk geregistreerd


Shir

Aanbevolen berichten

Ben tegenwoordig niet zo heel veel meer op FB, maar zal zo eens even kijken.

Ik freelance voor PokerNews, doe wat artikeltjes schrijven, heb m'n eigen pooltour die op een erg laag pitje staat, en op zoek naar wat ik nog meer kan doen of wat ik anders kan doen aangezien ik niet kan reizen. Ben vorige maand ook terug verhuisd naar Nederland, dus ben nog een beetje heel erg op zoek naar hoe en wat... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-11-2020 om 14:01 zei Shir:

Ben tegenwoordig niet zo heel veel meer op FB, maar zal zo eens even kijken.

Ik freelance voor PokerNews, doe wat artikeltjes schrijven, heb m'n eigen pooltour die op een erg laag pitje staat, en op zoek naar wat ik nog meer kan doen of wat ik anders kan doen aangezien ik niet kan reizen. Ben vorige maand ook terug verhuisd naar Nederland, dus ben nog een beetje heel erg op zoek naar hoe en wat... 

Hoe gaat het met PokerNews ? Ik heb lang gepost op Pokercity onder een andere nickname maar helaas werd al voor corona duidelijk dat het forum op zijn retour is . Ik ben geen pokerspeler maar heb een zéér gezonde belangstelling voor poker . Kijk graag EPT's op tv en internet. 

Ik vind het best jammer dat poker door de wet wordt gezien als kansspel . Destijds in 1996 was dat nog niet zo duidelijk en er zijn ook adviezen geweest om pokertoernooien in een apart regime te plaatsen . 

poker had in Nederland best groot kunnen worden . Misschien is er nog wel potentie maar ik heb het idee dat het pokerspel in Nederland de boot heeft gemist . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat het prima gaat met PokerNews? Maar zoals ik al zei, ik ben maar een freelancer dus heb geen inzicht op de details etc. 

Denk dat er niet veel mis is met poker in Nederland op dit moment eerlijk gezegd hoor. Er zijn nog genoeg initiatieven enzo. En als de markt volgend jaar opengaat, dan kan het alleen nog maar groter worden imo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.