Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo!

Na immense druk van een zekere B. Sjans een accountje aangemaakt en gelijk maar een artikel geschreven. Voor degene die mij niet kent: ik ben Yori, 32 en probeer al jaren met pokeren wat beleg op brood te krijgen. Tegenwoordig ben ik meer bezig als freelance schrijver in de sport, games en pokerwereld, en schrijf ik graag over gekke of leuke dingen die ik meemaak. Daarnaast ben ik fulltime papa van een kleine opdonder en altijd op jacht naar de onetimer, zodat ik mijn droom van een villa op Ibiza kan waarmaken. Ik zit tot over mijn nek in zilver, dus dat duurt helaas nog wel even :P

Ik hou van hobby's, puzzelen en misschien is OneTime wel het laatste stukje ;;) Over stukjes gesproken, check de frontpage voor mijn artikel over de wondere wereld van de speedrunners. Een hele andere manier om vanaf je zolderkamer geld te verdienen :D Als jullie het waarderen wil ik graag vaker schrijven :\">

Groet!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Hey een oude bekende, super! Een warm welkom @KaleGozer Ook ik zit erg zwaar in zilver dus voor mij ook nog geen Ibiza :-)

OneTime is op je lijf geschreven, gokjes wagen en voor die OneTimer gaan met een gave community. We spreken elkaar snel. Dank voor het super artikel.

Geplaatst
en probeer al jaren met pokeren wat beleg op brood te krijgen

Vet! Kun je heir wat meer over vertellen? Wat speel je, hoe ben je tot dit niveau gekomen, hoelang denk je dat poker het nog waard is, hoe denken de mensen in je directe omgeving erover?

Welkom!

Vraag maar raak ;) Wellicht ga ik er nog wel eens wat over schrijven, incl. alle ups en down.

Even beknopt: ik ben oorspronkelijk een Magic: the Gathering speler en ben in 2007 doorgebroken met poker (ik was toen 'al' 24, wat voor een pokerspeler tegenwoordig rijkelijk laat is). Ik speelde vroeger 6 max cash (1/2, 2/4), tegenwoordig meer toernooien in de $10-$50 buyin range. Ik ben eigenlijk heel snel opgeklommen met de cashgames, waarschijnlijk omdat ik als getalenteerde Magicspeler er aanleg voor had (net als bv. Noah Boeken, Isaac Haxton, Justin Bonomo, David Williams, om wat Magicjongers te noemen). Door Magic leerde je goed met onvolledige informatie omgaan en de juiste deducties maken, waardoor ik eigenlijk al jarenlang 'trainde' voor poker zonder er erg in te hebben (de skills voor beide games zijn heel vergelijkbaar).

Mijn ouders hebben mij altijd wel gesteund, maar die zijn van huis uit ondernemer en wellicht daardoor iets makkelijker erin. Ik heb ook een hbo-studie afgemaakt, dat scheelt. Wel heb ik altijd veel moeite gehad met negatieve reacties uit de omgeving, plus dat ik zelf altijd zoiets had van "ben ik wel goed bezig?", "wat moet ik later?" etc. Ik heb dus best wel periodes van mentale blokkades gehad. Gelukkig kon ik het het grootste deel van de tijd van me af zetten en heb ik op mijn 30e al veel meer coole dingen in mijn leven kunnen doen dan veel anderen.

Sinds een klein jaar poker ik eigenlijk nog weinig, vooral omdat ik een baby heb (dat is echt -EV voor je game ) :> Het leven als speler is daarnaast behoorlijk swingy (mentaal en financieel), niet ideaal om je kind mee te geven ;) Ik richt me daarom nu meer op andere zaken, o.a. schrijven en coaching van pokerspelers.

Ik zou anno 2015 niemand meer aanraden om fulltime pokerpro te worden. Ja, er is nog geld, maar als je ziet wat je ervoor moet laten en hoe hard je moet studeren om nu boven te komen drijven is het het in mijn ogen niet waard om zo'n bestaan te ambiëren. Laat ik zo zeggen: een supergetalenteerde 21 jarige die er met keihard werken nu 75k per jaar uit zou trekken (en dan ben je in de huidige games echt extreem goed), kan veel beter dat talent en die energie in dingen met een hogere future EV stoppen (studie b.v.).

De pure grind voor inkomen zou ik dus niet meer aanraden, maar met een beetje werken kunnen mensen nog prima 'on the side' wat verdienen (denk aan een paar K per jaar, voor een mooie vakantie of andere speciale dingen). Wie enigszins talent heeft, hard werkt en weet waar zijn limieten liggen, kan nog altijd prima verdienen met poker. Het probleem is dat de meesten zichzelf overschatten en te weinig ervoor doen, om vervolgens alleen maar over pech te klagen. Tsja ;) Vaak zijn het trouwens niet eens speltechnische leaks bij iemand, maar verliezen ze door andere oorzaken (o.a. tilt, andere ergenissen van buitenaf, slecht bankrollmanagement).

Goed, dat was eigenlijk niet zo beknopt :P Wel antwoord op je vraag gekregen? :D

Geplaatst

Welkom hier op OneTime @KaleGozer. Een flink aantal jaren geleden ooit een paar % bij jou gekocht die uiteindelijk honderden euro's opleverden. Als niet-pokeraar toch wat gewonnen dankzij jou. Veel plezier hier op OT. Geniet ook van het papa zijn. Mooiste job op aarde

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.