Nomore Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 De stichting loterijverlies gaat de strijd aan met de staatsloterij en kijkt of men geld terug kan krijgen in verband met verkeerde beloften die de staatsloterij heeft gedaan de afgelopen jaren. Sindsdien heeft de staatsloterij haar leven gebeterd en 6 garanties opgesteld: -Trekking alleen uit verkochte loten -Grootste bedrag van inleg in prijzenpot -Winnaars blijven anoniem -Belastingvrije prijzen -Openbare trekkingen -Doel is niet om winst te maken De stichting loterijverlies lijkt nu alleen maar verliezers te krijgen aangezien de deelnemers geld moeten betalen om mee te blijven doen. Er zijn reeds 100.000 Nederlanders die een graantje mee willen pikken. Het is gelukkig nog niet zo erg als in Servie Hoe denken jullie hierover? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted August 1, 2015 Report Share Posted August 1, 2015 Van dit soort claimacties worden meestal alleen de organisatoren en advocaten rijker van. Ik ben benieuwd maar ik verwacht geen vergoeding. Dus niet kansrijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted August 1, 2015 Report Share Posted August 1, 2015 0,0 schijn van kans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted August 1, 2015 Report Share Posted August 1, 2015 Ik denk ook nihil. Hoe ga je het bewijzen, ik heb ook loten gekocht in die periode maar uiteraard de loten niet meer (speelde niet automatisch mee). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SquareOne Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 Waar kan ik mijn weddenschappen plaatsen op het te verwachten resultaat?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthee Posted August 2, 2015 Report Share Posted August 2, 2015 Hoe dan ook is het schandalig dat de staatsloterij 10 jaar lang de Nederlanders heeft opgelicht ! Want dat is het ! Want al die grote prijzen ook die van 10000 euro vielen bijna niet !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Jammer dat mensen nu dubbel worden opgelicht. Opgelicht worden door een bedrijf die een ander bedrijf aanklaagt voor oplichting, hoe bizar is dat :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthee Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 De stichting loterijverlies hebben wel gelijk ook al ruiken ze zelf geld ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted August 3, 2015 Author Report Share Posted August 3, 2015 Beseft men ook dat men een procedure tegen de staat voert? Oftewel als men wint komt het geld uit de belastingpot, oftewel het geld van de belastingbetalers. Of zijn de actievoerders vooral personen die meer belastinggeld krijgen dan betalen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthee Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 Er is in ieder geval iemand die iets doet tegen de staatslotterij ! Besef wel dat ze ons 10 jaar lang hebben bedondert !! En natuurlijk maakt loterijverlies geen kans want dan zou de staatslotterij failliet gaan !! Zelfde met Griekenland die niet uit de euro zal gaan omdat dan de euro gaat vallen en dus wij ook !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted August 3, 2015 Author Report Share Posted August 3, 2015 Kunnen we ook al stichting aanmaken: Stichting Lucky5verlies? Dan zijn we in ieder geval de eerste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthee Posted August 3, 2015 Report Share Posted August 3, 2015 je kan beter een wereld forum maken over lucky5, denk dat je duizenden bezoekers per dag aantrekt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 @xanthee, ja waar iedereen zijn negatieve ervaring gaat delen waarschijnlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanthee Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Of positief ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted August 7, 2015 Author Report Share Posted August 7, 2015 Ik denk inderdaad dat Lucky5 nog wel eens verrassend uit de hoek kan gaan komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 HAHAHAHA, weer Lucky5? Zullen we proberen on topic proberen te blijven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted August 19, 2015 Report Share Posted August 19, 2015 Inderdaad on topic blijven want deze topic gaat over Stichting Loterijverlies. Ik hoor sowieso de laatste tijd weinig over de stichting Loterijverlies. Op hun site www.loterijverlies.nl staat ook weinig nieuws. Er staat dat in juni 2013 loterijverlies bewijsbeslag gelegd bij de staatsloterij. Goed dat ze het doen want niet iedereen heeft nog een bankadministratie die terug gaat tot de periode 2000 - 2008. Laatste artikel gaat over Reactie Loterijverlies op het bericht in de Telegraaf d.d. 28 juli 2015. Dit nav artikel Telegraaf: Loterijverlies kent voorlopig alleen verliezers. Erg vermakelijk om beide artikelen te lezen. Ik vraag me af of er OneTimers zijn die zich aangesloten hebben bij de Stichting Loterijverlies. Ga snel naar de topic Wie heeft zich aangemeld bij de Stichting Loterijverlies? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Stichting Loterijverlies is weer lekker positief in het nieuws, Ze hebben de voorwaarden aangepast! Dit werd verteld in de TV uitzending van radar. De belangrijkste wijziging is dat de Stichting Loterijverlies de machtiging verder heeft uitgebreid. De Stichting kan nu namens de deelnemers akkoord gaan met een schikkingsvoorstel van de Staatsloterij. Meer valt te lezen op de site van www.radartv.nl Op de site tref je een voorbeeldbrief aan om de deelname aan Stichting Loterijverlies te stoppen en je geld terug te eisen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted September 13, 2015 Author Report Share Posted September 13, 2015 Ik krijg bij de Stichting Loterijverlies steeds meer dat iedereen weet dat het een kansloze zaak is maar dat er toch enkele mensen een mooie boterham verdienen bij deze stichting en deze in leven wordt gehouden om deze boterham niet in gevaar te brengen. Dat het verder een 'kansloos' initiatief is lijkt me helaas steeds meer werkelijkheid te worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 31, 2017 Report Share Posted January 31, 2017 Het bestuur van claimstichting Loterijverlies is terecht geschorst wegens vermoedens van gesjoemel met de ingelegde miljoenen van 194.000 deelnemers. De door de rechtbank aangestelde interim-bestuurder blijft daarom in het zadel bij Loterijverlies. http://www.telegraaf.nl/binnenland/27533814/___Loterijverlies_onbetrouwbaar___.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 8, 2017 Report Share Posted June 8, 2017 http://www.telegraaf.nl/e/28340375 De Alkmaarse rechtbank heeft donderdag twee nieuwe bestuurders benoemd bij de Stichting Loterijverlies, aangevoerd door Ferdy Roet. Eerder stapte de Britse trustmaatschappij Breton Ltd. op. Ja dit gaat een langzame dood sterven dit hele project. Hoeveel procent zal toch meegedaan hebben met de goedmaker loterij en ook voor die 40€ gegaan zijn, van de mensen die zich hebben aangemeld bij Stichting Loterij verlies? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted June 9, 2017 Report Share Posted June 9, 2017 Ik denk toch nog best wel veel. Armijn, weet jij hoe veel geld mensen hebben moeten inleggen daarvoor? We zijn toch Nederlanders he, 4 tientjes pakken en 4 loten. Iets met eieren en geld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gier Posted June 9, 2017 Report Share Posted June 9, 2017 Ik denk een groot deel en ik denk dat een deel van de mensen die dat niet hebben gedaan, iets hebben van het zal allemaal wel. Het heeft weinig zin om in je eentje door te blijven modderen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted June 9, 2017 Report Share Posted June 9, 2017 1 uur geleden zei DennMann: Armijn, weet jij hoe veel geld mensen hebben moeten inleggen daarvoor? 25€ aan het begin, later is dat geloof ik naar 40 of 50€ gegaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
talma Posted December 15, 2017 Report Share Posted December 15, 2017 "Rechter fluit Ferdy Roet en Loterijverlies BV terug" (kop in de Gooi en Eemlander d.d. 14 dec 2017). Wie is nou de dupe van dat hele gedoe? Ik heb destijds 40 Euro ingelegd om de claim te ondersteunen. Weg Ferdy, weg geld!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts