Jump to content

Identificatie/Informatie


Recommended Posts

19 uur geleden zei DemeningenenWensen:

Ik zou het aanleveren van de bankafschriften over zes maanden echt zwaar, zwaar overdreven vinden. Daaraan zou ik echt nooit medewerking verlenen! Ik denk ook dat het vreemd is dat mensen dit wel klakkeloos zouden willen gaan doen.

Als je je geld wil hebben heb je niet zoveel keus...

Link to comment
Share on other sites

Ik begin het nare gevoel te krijgen dat het mechanisme ook slinks word gebruikt om uitbetalingen te "rekken"

Gisteren gemailt met ojo over de verificatie van m'n CC en de reply was dat ik de foto moest uploaden , dat is voor het weekend al gebeurt

maar nog altijd geen reactie...

De livechat doet het niet ( help pagina is blanco als je ingelogd bent ) en om nu extra geld uit te geven aan een belletje naar engeland heb ik ook geen trek in...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

16 uur geleden zei DeValsspeler:

Ik zal het ook eens timen. Vanmiddag een withdrawal gedaan bij Guts, om 19.30 een mail ontvangen dat ik documenten moet opsturen en die zojuist om 21:10 ingestuurd.

Vandaag om 13.03 een mail ontvangen dat mijn withdrawal goedgekeurd is en het staat ook al op mijn rekening (ik denk direct, maar zag de mail pas 45 minuten later). Ruim binnen 24 uur dus, inclusief verificatie. Ik vind het netjes.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ojo heeft na ruim een dag nog altijd niet gereageerd...
Wetende dat leovegas niet eens om extra info vroeg toen ik m'n CC wilde wisselen is wel duidelijk dat ondanks de leuke cashback ik mijn centjes dus niet meer bij ojo ga brengen...

Ik heb juist hele goede ervaringen met OJO. Komt echt wel in orde. En er zijn inderdaad duizenden andere casino’s waar je kunt spelen. Overal kan er wel wat gebeuren.

Zou het rustig afwachten. Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met de helppagina. Mogelijk speelt er meer achter de schermen.

Good luck..
Link to comment
Share on other sites

iets te vroeg gejuigd..  gisteren withdrawal gedaan bij Leo maar ik zag zojuist dat die gecancelled is..   Livechat is verbaasd maar zit er nu op... ;)

 

Update:

 

Nu is duidelijk waarom het zo'n ellende is.  M;n credit card staat op m'n initiaal , niet op volledige naam en dat geeft issues...

Gaat nog een flinke kluif worden om aan te tonen dat ik de kaart bezit... 

Edited by SCi
update (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Interessante waarneming ; wie heeft er een credit card waar z'n volledige naam op staat vermeld ?   ..   da's een zeldzaamheid volgens mij...

 

Leo is in elk geval niet onwillend maar wil nu bewijsvoering van bank of creditcardverstrekker zien.

M'n bank reageerde vlot en kwam met een overeenkomst op de proppen.

Heel mooi maar in die overeenkomst stond ook alleen m'n initiaal en bovendien ook niet m'n creditcard nummer vermeld...  😗

De support medewerker pakte vlot door en stelde dat een briefje van de bank met datum , mijn volledige naam en een krabbel van een bankmedewerker zou volstaan.

Opmerkelijk genoeg wil m'n bank er aan meewerken maar het gaat even duren alvorens dat er is.

 

Storten met creditcard is oh zo simpel maar opnemen is tegenwoordig extreem moeilijk lijkt het...

 

Update :

 

De volhouder krijgt blijkbaar ineens dingen voor elkaar , ondanks het feit dat het normaal niet kan is m'n opname niet naar m'n credit card gegaan maar naar m'n bankrekening.

Ook de verificatie van m'n credit card blijkt " ineens"   geen probleem meer , deze is alsnog doorgezet...

 

Edited by SCi (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ja, ik heb al wel veel eerder vergelijkbare gevallen gehoord waarin een online casino het proces van uitbetalingen aanvankelijk traineert. Dus waarin een online casino het proces van de uitbetaling opzettelijk ingewikkeld lijkt te maken! 

Er zal dan echter ook een punt komen waarin de (nieuwe) klant dermate ontevreden/ongelukkig wordt waardoor hij helemaal niet meer in dat online casino zal willen spelen.  (In het verhaal van jou was dat punt NU wellicht nog niet bereikt, maar misschien over 4 dagen wél...)

Het krijgt er bij mij een beetje de schijn van dat het online casino hun houding bij de uitbetaling verandert om zo niet een (potentiële) goede klant te verliezen voor hun website.   Zou dat misschien wel een goede gedachte zijn?

Link to comment
Share on other sites

De goede, betrouwbare online casino's veranderen niets. Echter hebben zij zich aan veel regels te houden. Waaronder verificatie van de spelers. Helaas wordt dit vaak getriggerd bij een uitbetaling. 

Normaal gesproken is een verificatie 1 keer en daarna is een betaling snel verwerkt. 

Normaal gesproken is Leo vegas een betrouwbaar casino. 

Als de licenties er zijn zal de identicatie plicht wel aangescherpt worden nog. 

Link to comment
Share on other sites

Na 5 (!) dagen dan toch eindelijk een reactie van OJO.

 

" Verificatie kan tot 48 uur duren , in uitzonderlijke gevallen langer " 

 

Wederom totaal geen inhoudelijke feedback op de oorspronkelijke vraag waarom de orginele upload maar niet goedgekeurd werd.

Erg , erg jammer... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...