Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Inmiddels al een tijdje niet meer maar heb er enkele gehad.

Eigenlijk altijd met de insteek om een behoorlijk "verlopen" kast netjes te maken en dan weer van de hand te doen.

 

Begonnen met een club 3000 die wat kleine defectjes had en cosmetisch flink was toegetakeld.

Over een langere periode flink wat opgelapt aan deze machine ; een likje verf hier , een lampje daar.. 

Uiteindelijk met een bescheiden winstje van de hand gedaan.

 

Daarna via via een redelijk zeldzame kast weten te scoren ; de cash 2000

Ook hier het nodige aan opgelapt en zelfs het uitbetaal mechanisme omgebouwd naar euros.

Deze heb ik lange tijd gehad , vooral omdat de hopper ombouw een nachtmerrie was..

Wederom voor een kleine winst verkocht aan een collega.

 

Hierna volgde een wat kleiner model ; een bally machine waar ik de naam van vergeten ben.

Het was een iets simpelere versie van de six appeal.

Ook deze heb ik vrij lang gehad ondanks het feit dat ik alleen het chroom netjes hoefde te maken.

Omdat ik verhuisde naar een kleiner flatje moest de machine weer weg maar kreeg er een goeie prijs voor.

 

Erg lang op zoek geweest naar de six appeal maar die kon ik niet vinden binnen budget.

Heb nu helaas geen plek meer voor een machine maar zou er toch wel graaf weer eentje willen :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...