Spring naar bijdragen

Hoi ik ben KingAce


KingAce

Aanbevolen berichten

15 uur geleden zei KingAce:

@piet

Dit waren 12 Oldtimers gekoppeld aan elkaar de allernieuwste splinternieuwe 2015 geplaatst met ook een bill reader en handpay, verdween 2x 30 tot 50k in. Speeltijd van een maand per speler ongeveer aansluitend, het waren 2 verschillende spelers met pauze ertussen van max. 6 maanden waarin er ook gewoon nog een paar 10k in verdween van andere spelers. Daarna zijn er 9 weggehaald 3 bleven staan en die staan er nog steeds daarnaast kwamen de losse FairPlay meerspeler kasten ervoor terug. Denk zelf dat het te veel kasten waren die gekoppeld stonden. Zijn allemaal verdeeld over andere vestigingen die ze wilden hebben.

Over die MultiPlayer hoor ik vaker dat deze echt echt kapot gaat en daardoor dus als “nieuw” terug komt na reparatie en zijn programma netjes dubbelprogramma gooit. Heb het zelf ook mogen uitproberen bij een vestiging van Jacks, na 1.5 dag spelen en 3500 euro inworp is deze kast terug gekomen naar 28000 credits.

3500 euro inworp en 28000 credits terug.. mooi 3100 winst.. beter🤑🤑.Die losse Fairplay meerspelerkasten hoor ik weinig over trouwens in negatieve noch positieve zin🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei piet:

3500 euro inworp en 28000 credits terug.. mooi 3100 winst.. beter🤑🤑.Die losse Fairplay meerspelerkasten hoor ik weinig over trouwens in negatieve noch positieve zin🙂

Was 2100 winst(geen 3100) na een lange zit, maar is voldoende voor de uren die erin zaten en het aantal dubbels dat in het spel verscheen. Ben zelf geen liefhebber van de Multi Player, maar bij andere spelers is deze automaat razend populair. Was ook gelijk weer de laatste Multi Player sessie voor mij. Zie de FP kasten ook bijna nergens meer staan. Zal denk ik niet zo een winstgevende populaire kast geweest zijn voor een manager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei KingAce:

Was 2100 winst(geen 3100) na een lange zit, maar is voldoende voor de uren die erin zaten en het aantal dubbels dat in het spel verscheen. Ben zelf geen liefhebber van de Multi Player, maar bij andere spelers is deze automaat razend populair. Was ook gelijk weer de laatste Multi Player sessie voor mij. Zie de FP kasten ook bijna nergens meer staan. Zal denk ik niet zo een winstgevende populaire kast geweest zijn voor een manager.

2100...klopt😄..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-10-2020 om 16:53 zei KingAce:

@piet

Dat is een hele mooie score 70000 credits😉. Dat gaat mij vast nog lukken in 1 spel😁.
Als ik weet dat een automaat nieuw is of een ram clear heeft gehad dan durf ik het wel aan om door te spelen. Maar in dit geval was de inworp en speeltijd gewoon te laag om door te pushen na het behalen van deze 40000 credits. De potten zaten niet allemaal vol en had 4 meters en een overflow van 600 credits, 7400 op 1 win lijn. De laatste dus 600 credits in de lucht. Wilde wel door pushen maar het risico was te groot om de winst te riskeren gezien de inworp. En mijn persoonlijk adviseur(s) raadde het mij ook af. Los daarvan was de club tot maximaal gevuld en kon ik dus niet eens doorspelen enkel door het spel opnieuw op te bouwen. Normaal blijft er 8000 in de club zitten na einde spel, maar bij de max.club gooit de red&green peppers van fabrikant barcrest alles naar beneden. Ook had ik te veel publiek die middag om het spel voort te kunnen zetten.
Deze box(en) heb ik daarna 4 dagen los gelaten en gevolgd en ben toen weer in de aanval gegaan. Dit heb ik gedaan in 4 sessies de eerste sessie 1 automaat 11100 credits inworp +-1000 euro speeltijd +-3 uur. De tweede sessie 3 dagen daarna sloot ik met 7000+5500+10500 credits 2 boxen 3 automaten, van de 2 boxen 6 automaten na inworp +- 2000 euro en 5 uur speeltijd. De derde sessie 1 dag later met 8000 credits 1 box 1 automaat na inworp +- 500 euro in +-3 uur speeltijd en van FP Dordrecht doorgereden naar Casino A13 en daar op 1 box 2 automaat gespeeld en 1 automaat uitbetaald 16900 credits na inworp +- 1500 euro speeltijd 3 uur. Toen de vierde sessie volgende dag 1 box 2 automaten 12000 credits + 25400 credits na inworp +-5000 euro speeltijd +-12 uur. En toen nam ik even een pepper time-out😁.

Zie onderstaande uitbetalingen met datums en machine nummers.

 

 

Stukje gerectificeerd te snel getypt. Excuus. Nu klopt het bericht.

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-10-2020 om 14:08 zei piet:

Maximale win van 40000 credits..heb het ooit 3 keer gezien als medewerker..het mooiste om te zien is dan dat de rollen helemaal  rond gaan draaien en alle lampjes op de topbox gaan knipperen na elke bijtelling van 8000 credits,de automaat doet die prachtige feature 5 keer...het trekt altijd veel bekijks als zo,n prijs valt.Even wat anders KingAce..je zegt ook te spelen op de Random Player van Barcrest met de maximale inzet van 80 credits...is het je weleens overkomen dat je bijv een prijs kreeg van 5000 credits maar er maar bijv 3800 credits kreeg?(ofwel een pot overflow omdat er te weinig potten actief waren hetgeen gebeurt als je al snel in het begin een grote prijs krijgt).Toen ik bij Fairplay werkte diende ik als idee een meerspeler in met inzet 80 en 60 speelronden ipv 40 speelronden met een wat aantrekkelijker prijzenschema,maw een meerspeler die qua prijzenschema tussen de Multiplayer en de Peppers inzit(de Random Player dus)..We hadden een ideeënbus destijds..ik kreeg er slechts 375 Euro voor

Sorry voor de late reactie op je vraag over de Random Player, maar ik heb zelf hierop nog nooit een overflow gehad altijd meters gemaakt met de jackpot en overige prijzen. Heb het bij andere spelers wel gezien die dan schreeuwde om de manager en beweerde dat de automaat niet goed was. Waarna er een (zeer goede en ervaren) monteur verscheen die het de speler 3x uitlegde waar ik bijstond, maar de speler het nog niet snapte en het FP casino voor oplichters uit maakte. De monteur zei vervolgens heel netjes dat als hij het spel van de automaat niet snapt hij deze niet moet bespelen. En nu moest ik deze monteur echt gelijk geven in bijzijn van deze speler.

Dat is niet veel voor een goed idee, maar je hebt dus wel ideeën geld gehad maar idee/plan is niet toegepast? Waarschijnlijk omdat het benodigde extern aanpassen van de software ze te duur deed uitpakken, denk ik zo..

Blijft een gave automaat vind ik persoonlijk omdat deze zo snel kan draaien en lang blijft tellen bij prijs! 

 

 

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei KingAce:

Sorry voor de late reactie op je vraag over de Random Player, maar ik heb zelf hierop nog nooit een overflow gehad altijd meters gemaakt met de jackpot en overige prijzen. Heb het bij andere spelers wel gezien die dan schreeuwde om de manager en beweerde dat de automaat niet goed was. Waarna er een (zeer goede en ervaren) monteur verscheen die het de speler 3x uitlegde waar ik bijstond, maar de speler het nog niet snapte en het FP casino voor oplichters uit maakte. De monteur zei vervolgens heel netjes dat als hij het spel van de automaat niet snapt hij deze niet moet bespelen. En nu moest ik deze monteur echt gelijk geven in bijzijn van deze speler.

Dat is niet veel voor een goed idee, maar je hebt dus wel ideeën geld gehad maar idee/plan is niet toegepast? Waarschijnlijk omdat het benodigde extern aanpassen van de software ze te duur deed uitpakken, denk ik zo..

Blijft een gave automaat vind ik persoonlijk omdat deze zo snel kan draaien en lang blijft tellen bij prijs! 

 

 

Ik had zo,n beetje het hele idee voor de Random Player op papier gezet,Ik had hem de naam Progressor gegeven toen ik het idee indiende,bijna het hele prijzenschema kwam overeen met de Random Player..Toen de kast er eenmaal stond en ik er met mijn papier bijstond zei een monteur die ik goed kende...een paar honderd maar voor het idee..ik ben stom geweest om er geen patent op aan te vragen.Ik had destijds ook nog een soortgelijke kast op papier met een extra jackpotfeature erop...een soort van prijzenladder met 10 stappen waarbij elke keer als de grootste prijs zou vallen(hoogste symboolwaarde)Er telkens 1 stap gemaakt zou worden en diegene die de 10e stap maakte ofwel de prijzenladder vol zou maken 32000 credits zou winnen bovenop de 8000 credits die voor het hoogste symbool staan en in totaal dus 40000 credits kon winnen overeenkomstig de maximale win op de Peppers,zodat spelers ook met een omzet van 80 credits 40000 credits konden winnen ipv inzet 200 op de Peppers.Die extra feature scheen niet te mogen hetgeen ik vreemd vind omdat veel kasten extra features hebben..denk maar aan de Action Games op de kasten van Novomatic die vaak 72 AG hebben waarbij je 10 euro per AG kunt winnen,of de 40 AG op de Grandslam van Elam waarbij je 100 credits per goede spin erbij kunt winnen met zelfs nog extra AG tijdens de AG.Toen ik met het idee voor de Random Player kwam had Fairplay nog een joint venture met Barcrest uit het Verenigd Koninkrijk...naar verluidt hebben ze dat nu niet meer.Gevaarlijkste aan de Random Player is het snelle spelverloop..de 60 speelronden zijn sneller bij 0 dan de 40 speelronden op de Multiplayer.Bij een pot overflow ging ik altijd met de bijvulsleutel in het menu naar de historie en legde de kast uit dat als ze heel snel bij begin een grote prijs krijgen gewoon een paar speelronden moeten wachten of wat geld erbij moeten gooien om meer potten te activeren..1 keer meegemaakt dat een gast 8000 credits won en er maar 4200 kreeg en dus 3800 credits miste ofwel 760 euro...en die tellen wel mee in het uitbetaalde percentage...heb me toen ook afgevraagd of er niet 1 pot geactiveerd kon worden per 1000 credits..maw krijg je bijv 5000 credits dat ie dan meteen 5 potten aanmaakt.Die gast die die ruim 700 euro miste door die overflow was iemand die al lange tijd kwam en die er vaak op speelde..Ik zei hem toen in het begin al dat een overflow mogelijk was,maar ook voor een ervaren speler blijft het soms lastig aangezien het niet echt duidelijk aangegeven staat.Een overflow op de Peppers heb ik nooit gezien,wel dat Mensen soms niet op inzet 100 of 200 konden spelen en toch bijv 2000 credits op de totaalmeter hadden staan,Een ander nadeel van te weinig potten 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@piet

 

Wel zonde van je idee man, hier had je nu nog steeds royalty’s over kunnen ontvangen als... je toen wist wat je nu weet😩

Ergens had dit nog wel wat haken en ogen kunnen hebben voor je, omdat er ook een tijd lang een “bug in het programma van de Random Player heeft gezeten. Waar ook heel wat spelers landelijk gretig gebruik van heeft gemaakt.

Als ik je dus goed begrijp had een RandomPlayer vroeger 40 spellen ipv 60 spellen? En jij hebt dus voor 375 euro die 20 extra spellen toegevoegd/bijgedragen als het ware? Of bedoel je dat de Random Player is uitgebracht aan de hand van jouw idee Progressor en deels is aangepast en dus zogenaamd als hun eigen variant Random Player op de markt kwam met jouw prijzen pot/programma/software, zonder bonus game? 

Lijkt me voor een speler inderdaad wel een interessante feature die je had bedacht, maar weet je waarom ze die niet meer willen toepassen “denk” ik persoonlijk. Omdat als je op een GrandSlam bijvoorbeeld 40 BG behaald en de kast gaat aan en uit (door bijvoorbeeld een nacht reservering of resetten bij storing) je automatisch in dit voorbeeld 40 BG x 100 credits verkrijgt. En ik “denk” dat ze waarschijnlijk bang waren dat dit bij die bonus ladder een soortgelijke “bug”zou kunnen ontstaan die in een soortgelijke situatie dus zoals in bovengenoemde gevallen in het nadeel is van het casino. Deze “bug” bestaat nog steeds, alleen zijn casino’s hiervan op de hoogte en zal ieder integer casino de betreffende speler verzoeken om de kast minimaal 1 x per uur te laten spinnen. En zul je dus heel toevallig om een paar minuten voor sluitingstijd dit geluk moeten hebben dat je automaat uit gezet wordt. Waarna je de volgende ochtend na opstarten van je automaat de max van je BG saldo x 100 hebt verkregen.

De meeste nieuwe medewerkers die Gamble Pro zijn kunnen niet eens de simpele handeling verrichten om je spel historie te tonen als je erom vraagt. Zelfs enkele ervaren Respect Managers of VVD-ers tegenwoordig kunnen het niet eens, terwijl ze zo vaak mee op cursus gaan. Je zou denken dat je toch zou mogen verwachten dat elke vloer medewerker dit tegenwoordig kan doen voor een klant.

Zou wel het eerlijkst zijn zoals jij het omschrijft bij een overflow per 1000 credits een pot te laten vullen. Want het huidige systeem is erg nadelig voor een speler zonder dat dit echt duidelijk vermeld wordt. Als ze wel per 1000 credits per pot zouden gaan werken komt dit voor een klant al heel anders over, dan bijvoorbeeld 2 meters en 3 gedeeltelijke.
Dit was voor mij ook echt de eerste x dat ik dit zag gebeuren bij de mysterie, was al zo blij dat ie viel en ik naar de rollen keek en het geluid hoorde 5 lijnen zag en de eerste 8000 op de onderste display zag komen dat ik naar de bar liep om een medewerker te halen die even in de keuken bezig was. Deze medewerker vind mijn spelwijze interessant en vraagt altijd netjes of hij mag blijven kijken of dat hij even weg moet. Toen ik dus terug liep met hem naar de kast zag ik de 4de lijn nog 8000 credits gooien en de laatste 7400 credits. Was voor mij ook echt de eerste x dat ik dit zag gebeuren. Heb alle 2, 3, 4 lijnen al een meer dan eens op 8000 credits gehad, maar nooit met een overflow erbij. Ook wel alle mogelijke variaties 1, 2, 3, 4, lijnen mysterie 200 tot 8000 credits. En dan heel typisch bij de eerste x 5 lijnen 8000 in combinatie met overflow 1 lijn 7400 credits. Was op dat moment ook echt even aan het nadenken hoe dit nou precies kon, maar was ergens ook allang tevreden met mijn nieuw behaalde record.😎😁 

Heb ook eerder gelezen dat mensen niet kunnen draaien op 100 en 200 inzet met een club van 2000 credits, dit heb ik ook echt nog nooit meegemaakt. Want volgens mij is het zo als je nog geen meter hebt gemaakt en zonder club hoger dan 200, je altijd pas bij 15 spellen kunt gaan spinnen op 200 credits en bij 22 spellen pas op 100 credits kunt spinnen. Heb je de club naar bv. 2000 gespaard dan zou je ten alle tijden op 200 credits moeten kunnen spinnen zelfs met een lege credit meter na inworp van 1 x 2 euro voor 10 spellen. Hooguit is het bij de oude variant verplicht om bij een gespaarde club van 2000 credits en een lege credit meter minimaal 4 x 2 euro in te werpen en te starten met 40 spellen. Als de automaat na deze handelingen nog niet spint op 200 credits dan is er een ergens in de automaat een manco aanwezig. Heb wel meer dan eens meegemaakt dat de automaat niet direct wil spinnen in programma inzet 200 credits na het indrukken van de start knop bij het gooien van een mysterie 8000 op 1 of meerdere lijnen.

 

 

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei KingAce:

@piet

 

Wel zonde van je idee man, hier had je nu nog steeds royalty’s over kunnen ontvangen als... je toen wist wat je nu weet😩

Ergens had dit nog wel wat haken en ogen kunnen hebben voor je, omdat er ook een tijd lang een “bug in het programma van de Random Player heeft gezeten. Waar ook heel wat spelers landelijk gretig gebruik van heeft gemaakt.

Als ik je dus goed begrijp had een RandomPlayer vroeger 40 spellen ipv 60 spellen? En jij hebt dus voor 375 euro die 20 extra spellen toegevoegd/bijgedragen als het ware? Of bedoel je dat de Random Player is uitgebracht aan de hand van jouw idee Progressor en deels is aangepast en dus zogenaamd als hun eigen variant Random Player op de markt kwam met jouw prijzen pot/programma/software, zonder bonus game? 

Lijkt me voor een speler inderdaad wel een interessante feature die je had bedacht, maar weet je waarom ze die niet meer willen toepassen “denk” ik persoonlijk. Omdat als je op een GrandSlam bijvoorbeeld 40 BG behaald en de kast gaat aan en uit (door bijvoorbeeld een nacht reservering of resetten bij storing) je automatisch in dit voorbeeld 40 BG x 100 credits verkrijgt. En ik “denk” dat ze waarschijnlijk bang waren dat dit bij die bonus ladder een soortgelijke “bug”zou kunnen ontstaan die in een soortgelijke situatie dus zoals in bovengenoemde gevallen in het nadeel is van het casino. Deze “bug” bestaat nog steeds, alleen zijn casino’s hiervan op de hoogte en zal ieder integer casino de betreffende speler verzoeken om de kast minimaal 1 x per uur te laten spinnen. En zul je dus heel toevallig om een paar minuten voor sluitingstijd dit geluk moeten hebben dat je automaat uit gezet wordt. Waarna je de volgende ochtend na opstarten van je automaat de max van je BG saldo x 100 hebt verkregen.

De meeste nieuwe medewerkers die Gamble Pro zijn kunnen niet eens de simpele handeling verrichten om je spel historie te tonen als je erom vraagt. Zelfs enkele ervaren Respect Managers of VVD-ers tegenwoordig kunnen het niet eens, terwijl ze zo vaak mee op cursus gaan. Je zou denken dat je toch zou mogen verwachten dat elke vloer medewerker dit tegenwoordig kan doen voor een klant.

Zou wel het eerlijkst zijn zoals jij het omschrijft bij een overflow per 1000 credits een pot te laten vullen. Want het huidige systeem is erg nadelig voor een speler zonder dat dit echt duidelijk vermeld wordt. Als ze wel per 1000 credits per pot zouden gaan werken komt dit voor een klant al heel anders over, dan bijvoorbeeld 2 meters en 3 gedeeltelijke.
Dit was voor mij ook echt de eerste x dat ik dit zag gebeuren bij de mysterie, was al zo blij dat ie viel en ik naar de rollen keek en het geluid hoorde 5 lijnen zag en de eerste 8000 op de onderste display zag komen dat ik naar de bar liep om een medewerker te halen die even in de keuken bezig was. Deze medewerker vind mijn spelwijze interessant en vraagt altijd netjes of hij mag blijven kijken of dat hij even weg moet. Toen ik dus terug liep met hem naar de kast zag ik de 4de lijn nog 8000 credits gooien en de laatste 7400 credits. Was voor mij ook echt de eerste x dat ik dit zag gebeuren. Heb alle 2, 3, 4 lijnen al een meer dan eens op 8000 credits gehad, maar nooit met een overflow erbij. Ook wel alle mogelijke variaties 1, 2, 3, 4, lijnen mysterie 200 tot 8000 credits. En dan heel typisch bij de eerste x 5 lijnen 8000 in combinatie met overflow 1 lijn 7400 credits. Was op dat moment ook echt even aan het nadenken hoe dit nou precies kon, maar was ergens ook allang tevreden met mijn nieuw behaalde record.😎😁 

Heb ook eerder gelezen dat mensen niet kunnen draaien op 100 en 200 inzet met een club van 2000 credits, dit heb ik ook echt nog nooit meegemaakt. Want volgens mij is het zo als je nog geen meter hebt gemaakt en zonder club hoger dan 200, je altijd pas bij 15 spellen kunt gaan spinnen op 200 credits en bij 22 spellen pas op 100 credits kunt spinnen. Heb je de club naar bv. 2000 gespaard dan zou je ten alle tijden op 200 credits moeten kunnen spinnen zelfs met een lege credit meter na inworp van 1 x 2 euro voor 10 spellen. Hooguit is het bij de oude variant verplicht om bij een gespaarde club van 2000 credits en een lege credit meter minimaal 4 x 2 euro in te werpen en te starten met 40 spellen. Als de automaat na deze handelingen nog niet spint op 200 credits dan is er een ergens in de automaat een manco aanwezig. Heb wel meer dan eens meegemaakt dat de automaat niet direct wil spinnen in programma inzet 200 credits na het indrukken van de start knop bij het gooien van een mysterie 8000 op 1 of meerdere lijnen.

 

 

Mijn idee wat ik toen indiende was onder de naam Progressor met 60 speelronden.. ongeveer een half jaar later verscheen die Random Player.. met dezelfde inzetten en ook 60 speelronden.Nooit geweten dat er een bug in zat..enigste bug bij een meerspeler die ik kende was op de Gemini.Veel VVD-ers,respectmanagers of Gamble Pro,s weten niet eens hoe ze het volume van een kast harder of zachter kunnen zetten..al die rollenspellen van respectmanager,Gamble Pro etc is ook onzin,Is geïntroduceerd in 2013 met dat nieuwe Route66 concept..de meeste spelers weten wel wat ze willen en weten vaak beter hoe een kast werkt dan veel medewerkers.Veel voormalige VVD-ers zijn vertrokken de laatste jaren,waren medewerkers die vaak vele jaren in dienst waren en het meeste wisten omtrent de automaten..heb helaas ook meegemaakt dat medewerkers die er 7 jaar of meer werkten vaak de werking van de kasten niet begrepen omdat het ze niks kon schelen onder het mom van"de speler weet het zelf wel".Al die rollenspellen in die functies werken vaak verwarrend..De speler wil gewoon een ervaren medewerker en het probleem is dat er teveel nieuwe medewerkers lopen.Op een cursusdag krijgen ze wel speluitleg naar zijn dat een paar weken later weer vergeten.Ik speelde weleens in de oefenmodus op het internet op kasten die we ook in de hal hadden staan zodat ik gasten goed het spel uit kon leggen,ook keek ik in de handleidingen van de automaten hoe ik in de historie kon kijken.Heb ook een keer een collega gehad die lang in dienst was en die de roulettemenu,s (Megastar) niet begreep en in paniek mij opbelde toen ik thuis was...Megastar gaf een zgn Center-error waarbij de hele roulette onbespeelbaar was...zei ik..ff de tag op het inzetbord leggen en naar menu 18 gaan en"clear Center-error indrukken😆.Medewerkers die niet in een historie kunnen zijn ook vaak voer voor spelers die de boel willen belazeren(zgn te weinig credits gehad).Als er een automaat in de hal kwam die ik niet kende vroeg ik soms aan een vaste gast die hem wel kende en erop speelde of hij het goed vond of ik even mee mocht kijken bij zn spel,gaf ik hem even koffie en een broodje en tussendoor babbelden we even over automaten..zo leerde ik vaak de werking van nieuwe automaten kennen..ik zocht dan wel de gast op die meekijken tijdens het spel niet bezwaarlijk vond aangezien de meeste spelers het meekijken niet waarderen ivm het beruchte "afleggen".Ik heb zelfs meegemaakt dat een paar spelers zelfs hun jas over de kast hingen om het afleggers lastig te maken....maar dat laatste zou ik ook doen als The Gallant en The Great One binnen zouden komen😂😂😆😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-10-2020 om 22:46 zei KingAce:

Hallo allemaal, hierbij zal ik mezelf even voorstellen.

Mijn naam is KingAce en ben een ervaren speler (ongeveer 15 jaar).

Voornamelijk speel ik blackjack 21 PP aan live tables (high limit) in Holland Casino (Rotterdam, Breda, Venlo), Grand Casino Viage (Brussel), Casino Duisburg, online speel ik blackjack 21+3 PP op Tipico, Unibet, Bwin.

Het hierop volgende spel is Punto Banco, ook dit spel speel ik op bovengenoemde adressen.

Zelden ben ik te vinden aan de live roulettetafel in Holland Casino of de MegaStar of Karma in FairPlay (Dordrecht, Rotterdam centrum, Rozenburg, Bergen op Zoom) Roman Palace (Rotterdam).

Verder is mijn favoriete automaat de Red and Green Peppers meerspeler welke ik enkel op 200 credits spin (persoonlijk behaald record 5 lijnen mysterie a 8000 per lijn, totaal record Red and Green Peppers 41350 in 1 spel bij FairPlay Dordrecht) verder speel ik de Random Player meerspeler enkel op 80 credits. Heel af en toe een keer een Twin Player, Multi Player, Lucky 16, Sweet16, Batman, Super Bells, WildMoon, PowerLink.

Deze automaten speel ik meestal bij FairPlay (Dordrecht, Rotterdam centrum, Rozenburg, Bergen op Zoom) of Gran Casino (Tiel) of Casino A13 (Delft) Corso Casino (Rotterdam).

Zodra de lockdown voor het in en uit reizen naar Amerika voorbij is ga ik voor +-30 dagen naar Las Vegas waar ik van plan ben in de meeste hotels aan de Strip een aantal dagen te verblijven waarna ik nog een aantal dagen in Downtown Fremont Street wil doorbrengen in een aantal hotels.

Van deze ervaringen hou ik jullie graag op de hoogte.

Binnenkort zal ik ook wat live streams delen via Twitch en Youtube van de online blackjack sessies. (Deze links deel ik binnenkort met jullie)

Groet,

KingAce

8FD50EE1-8494-4DDC-990E-E719D9AB9BA3.jpeg

5F5137C0-5B25-489B-BEE8-D564A6EB74A0.jpeg

Wat een screenshot😍😂..Ik weet nog dat het oude REAC casinoprogramma die bedragen niet kon verwerken m.a.w dat het bedrag niet compleet doorkwam op het scherm...kreeg ik een melding..."fout in detectie meterstanden gedetecteerd" kwam er in rode letters onderaan het REAC-scherm te staan.Alles boven €6553,60 was niet te zien destijds,had een softwarematige reden..Heb meegemaakt dat een collega toen dacht dat die 6553,60 het handpaybedrag was..de hele kast moest leeg voor saldocontrole en de gast moest een week wachten op het restbedrag..Als spelers zulke bedragen aftikten schreef ik ter plekke het bedrag op het briefje omdat je REAC niet altijd kunt vertrouwen..sommigen gingen blind af op REAC😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei piet:

Mijn idee wat ik toen indiende was onder de naam Progressor met 60 speelronden.. ongeveer een half jaar later verscheen die Random Player.. met dezelfde inzetten en ook 60 speelronden.Nooit geweten dat er een bug in zat..enigste bug bij een meerspeler die ik kende was op de Gemini.Veel VVD-ers,respectmanagers of Gamble Pro,s weten niet eens hoe ze het volume van een kast harder of zachter kunnen zetten..al die rollenspellen van respectmanager,Gamble Pro etc is ook onzin,Is geïntroduceerd in 2013 met dat nieuwe Route66 concept..de meeste spelers weten wel wat ze willen en weten vaak beter hoe een kast werkt dan veel medewerkers.Veel voormalige VVD-ers zijn vertrokken de laatste jaren,waren medewerkers die vaak vele jaren in dienst waren en het meeste wisten omtrent de automaten..heb helaas ook meegemaakt dat medewerkers die er 7 jaar of meer werkten vaak de werking van de kasten niet begrepen omdat het ze niks kon schelen onder het mom van"de speler weet het zelf wel".Al die rollenspellen in die functies werken vaak verwarrend..De speler wil gewoon een ervaren medewerker en het probleem is dat er teveel nieuwe medewerkers lopen.Op een cursusdag krijgen ze wel speluitleg naar zijn dat een paar weken later weer vergeten.Ik speelde weleens in de oefenmodus op het internet op kasten die we ook in de hal hadden staan zodat ik gasten goed het spel uit kon leggen,ook keek ik in de handleidingen van de automaten hoe ik in de historie kon kijken.Heb ook een keer een collega gehad die lang in dienst was en die de roulettemenu,s (Megastar) niet begreep en in paniek mij opbelde toen ik thuis was...Megastar gaf een zgn Center-error waarbij de hele roulette onbespeelbaar was...zei ik..ff de tag op het inzetbord leggen en naar menu 18 gaan en"clear Center-error indrukken😆.Medewerkers die niet in een historie kunnen zijn ook vaak voer voor spelers die de boel willen belazeren(zgn te weinig credits gehad).Als er een automaat in de hal kwam die ik niet kende vroeg ik soms aan een vaste gast die hem wel kende en erop speelde of hij het goed vond of ik even mee mocht kijken bij zn spel,gaf ik hem even koffie en een broodje en tussendoor babbelden we even over automaten..zo leerde ik vaak de werking van nieuwe automaten kennen..ik zocht dan wel de gast op die meekijken tijdens het spel niet bezwaarlijk vond aangezien de meeste spelers het meekijken niet waarderen ivm het beruchte "afleggen".Ik heb zelfs meegemaakt dat een paar spelers zelfs hun jas over de kast hingen om het afleggers lastig te maken....maar dat laatste zou ik ook doen als The Gallant en The Great One binnen zouden komen😂😂😆😆

Nogmaals, ik blijf het zonde vinden dat je geen redelijke vergoeding heb ontvangen of patent met royalty bonus. Deze bug in de Random Player is verholpen bij de nieuwe kasten. Kan niet alles zo maar op internet gooien tot in detail, anders mag ik straks landelijk nergens meer in. Bij FP weten ze nu al wie ik ben na deze win foto’s op internet te hebben geplaatst. Er zijn nog maar weinig personeelsleden die ik  ken en echt goed vind ten opzichte van de oude garde bij FP 1 daarvan Vvd-er T. werkt al jaren in Bergen op Zoom en de andere S. is manager geworden bij een vestiging in Amsterdam-Halfweg. Het verloop is ook veel groter geworden binnen het new skool personeelsbestand. In Rotterdam centrum zitten ook nog een aantal goede P. en S. onder andere. 
Wat je zelf zegt meekijken of op de kast mogen spelen voordat deze wordt geplaatst in de hal, daar haalt het personeel gedegen kennis mee binnen. De vorige manager van FP Dordrecht maakte een potje voor 2 personeelsleden om een bepaalde periode iedere maand ergens anders in onze regio te gaan spelen en kennis op te doen bij concurrenten.

Je kast afdekken mag niet helaas, dan kan er worden gebeld vanuit de centrale meldkamer naar de vestiging. The Gallant en The Great One zie ik niet als spelers die achter andere spelers hun verliezen aan rennen.😉 Maar ik kan me vergissen.😂😂 

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei piet:

Wat een screenshot😍😂..Ik weet nog dat het oude REAC casinoprogramma die bedragen niet kon verwerken m.a.w dat het bedrag niet compleet doorkwam op het scherm...kreeg ik een melding..."fout in detectie meterstanden gedetecteerd" kwam er in rode letters onderaan het REAC-scherm te staan.Alles boven €6553,60 was niet te zien destijds,had een softwarematige reden..Heb meegemaakt dat een collega toen dacht dat die 6553,60 het handpaybedrag was..de hele kast moest leeg voor saldocontrole en de gast moest een week wachten op het restbedrag..Als spelers zulke bedragen aftikten schreef ik ter plekke het bedrag op het briefje omdat je REAC niet altijd kunt vertrouwen..sommigen gingen blind af op REAC😂

Deze foto..😂 en nog vele andere heb ik in de collectie, als aandenken aan deze prachtige sessies.😊 Van de verliezende sessies kun je geen foto’s maken😂 De nieuwe kassa systemen zijn als eerst getest in FP Dordrecht opening december 2015 daarna toegepast in Rotterdam en Amsterdam. De overige wachten nog op de verbouwing van hun vestiging. Zonde dat zulke vakbekwame medewerkers als jij deze organisatie hebben verlaten (voor spelers zoals ik bv.), maar goed je zult er zelf geen spijt van hebben waarschijnlijk.

2B2B0ACE-B7E3-457F-B510-EAAA05F713F0.jpeg

2FEC24F8-946D-4ADA-A88A-F224E40BE0BE.jpeg

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei KingAce:

Deze foto..😂 en nog vele andere heb ik in de collectie, als aandenken aan deze prachtige sessies.😊 Van de verliezende sessies kun je geen foto’s maken😂 De nieuwe kassa systemen zijn als eerst getest in FP Dordrecht opening december 2015 daarna toegepast in Rotterdam en Amsterdam. De overige wachten nog op de verbouwing van hun vestiging. Zonde dat zulke vakbekwame medewerkers als jij deze organisatie hebben verlaten (voor spelers zoals ik bv.), maar goed je zult er zelf geen spijt van hebben waarschijnlijk.

2B2B0ACE-B7E3-457F-B510-EAAA05F713F0.jpeg

2FEC24F8-946D-4ADA-A88A-F224E40BE0BE.jpeg

Prachtige foto,s😍..Mijn naam op het forum Piet,maar mijn echte naam is Michiel en heb ruim 13 jaar in FP Harderwijk gewerkt.Laat je de Peppers ook weleens alle 3 synchroon draaien trouwens?..de mysteryprijzen kunnen dan alleen verschillen...ik zie trouwens een pakje Marlboro in de uitbetaalbak liggen..vaak meegemaakt dat als een gast dr maar het toilet liep en weer terugkwam de sigaretten waren gejat😆.In Dordrecht was toen E den B locatiemanager dacht Ik,en in Amsterdam Sugar City een vrouwelijke locatiemanager S de A.Weet niet of je weleens in FP Lelystad komt maar ook daar was het verloop groot op het laatst..FP Lelystad was zeg maar een doorgangshuis de laatste jaren..begon al begin 2014..de locatiemanager waar ik onder werkte had vanaf 2011 de verantwoording over FP Harderwijk en Lelystad...is later van Lelystad afgezet ivm een zeer hoog ziekteverzuim wat ons in Harderwijk toen ook raakte..beide filialen 4 man ziek...ik weet nog dat onze locatiemanager een nieuw jaarrooster moest maken op verzoek van het personeel...na 14 maanden nog geen nieuw rooster (😲)en ik lag nog wel eens overhoop met hem over vergoedingen bij storingen..paar keer meegemaakt dat een vaste grote speler een paar honderd euro claimde waarbij onze locatiemanager vaak fifty wilde en af begon te dingen op het bedrag..ook paar keer meegemaakt dat hij wel wilde vergoeden minus de 29%kansspelbelasting..bij spelers die met tienduizenden euro,s speelden en die vervolgens om die reden naar Krijco overstapten..en wij medewerkers het verwijt van de locatiemanager kregen als de omzet na een paar maanden achterbleef..we kregen dan te horen dat we waarschijnlijk te weinig service leverden aan de gasten (terwijl we het vuur uit de sloffen liepen)..dat laatste zette kwaad bloed bij ons jarenlange team dat zo,n beetje alles voor de spelers deed en iedereen kende,we hadden een aardig gastenbestand waaronder een aantal ondernemers die wekelijks ff kwamen spelen op vooral de grote kasten,en juist bij die ondernemers deed de toenmalige locatiemanager moeilijk met vergoedingen..ik zei..moeilijk doen over een paar honderd bij die mensen kost je een paar ton per jaar.Ik vond het niet alleen jammer omzettechnisch gezien maar ook de inhoudelijke gesprekken met die ondernemers miste ik daardoor omdat het ondernemers waren die veelal met 0 begonnen waren en veel kennis vertelden,m.a.w ik probeerde mijn kennis verder te verrijken.Vroeger hadden we bij FP gastenformulieren waarbij de gasten aan/opmerkingen konden doorgeven..sommige ondernemers hadden ideeën recht vanuit de praktijk maar er werd helaas nix aan gedaan.Mijn uitdaging was altijd speluitleg geven in het Duits,Engels en Frans hetgeen wel lukte..moeilijkste was speluitleg in het Frans bij de meer spelers.De echte oude garde is bijna volledig vertrokken na het opheffen van de avond en nachttoeslag,de beperking van de km vergoeding en de grotere eigen bijdrage in het (voorheen premievrij)pensioen.Over die pensioenkwestie loopt nog een zaak trouwens al enkele jaren.Over het meekijken van de eigen videomeldkamer weet ik genoeg..die kijken idd met alles mee..helaas is er geen physieke beveiliging meer en staan in sommige hallen maar 1 medewerker op dienst,zelfs op de late dienst..ik weet van 1 filiaal waar een vrouwelijke medewerkster staat dat haar partner zelfs regelmatig haar opzoekt in de hal omdat ze zich onveilig voelt...een meldkamer kan wel meekijken maar niet zo snel reageren als een physieke beveiligingsbeambte..daarbij genomen dat je in je eentje werkt..je zult maar naar het toilet moeten en onwel worden met de deur op slot...het is echt jammer..bij Krijco staat gewoon 2 man op vroege en late dienst met schoonmaker erbij op de dagdienst in Harderwijk..FP 1 man/vrouw die voor 3 moet werken..en niet alleen in Hwijk..terwijl ze zat geld hebben.Echt jammer want het tast de service echt aan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie Piet/M, met 2 kasten wel regelmatig en drie heel af en toe. Als ze echt synchroon lopen en op de milliseconde na tegelijk zijn aan gezet, dan moet een mysterie en overige prijzen hetzelfde zijn. Als ze verschillen hebben ze niet op exact tegelijk gestart door bijvoorbeeld een lamme startknop. 
Zie je op sommige locaties gebeuren, dat er zelfs sigaretten worden gestolen door aanwezige klanten, maar in Dordrecht zijn regelmatig vaste spelers aanwezig en het is overzichtelijk waardoor het personeel overzicht kan houden. Boven en beneden gescheiden dus grote speler en kleine speler. Ben om te zien denk ik ook niet echt het type waarvan je denkt, zijn sigaretten die jat ik wel even nu hij is gaan pissen.😑 Als er teveel onbekende spelers zijn dan neem ik ook geen risico’s, maar is mij nooit overkomen.
Klopt dat E. den B. hier zat van December 2015 tot Mei 2019 als assistent Rayon Manager en Locatie Manager in Dordrecht. Toen kwam de voormalig Locatie Manager uit Eindhoven naar Dordrecht als Locatie Manager, maar vertrok na 6 maanden weer. Daarna een tijd zonder gezeten alleen met een tijdelijk vervanger Rayon Manager W.D. die uit de horeca komt en toen nog niets (<1 jaar, Januari 2019) wist van de casino wereld.. Nu zit D.S. er als Locatie Manager vanaf Januari 2020 die voorheen Locatie Manager was in Bergen Op Zoom. Klopt dat S. de A. Locatie Manager is geworden in Amsterdam Halfweg, ze heeft ook de diensten van koken en met 2 man + schoonmaker vroeger nog meegemaakt oude locatie en onder E. den B. gewerkt op de nieuwe locatie.
Over Lelystad heb ik meerdere berichten opgevangen, geloof dat W.D. de boel inmiddels op orde heeft gebracht. Ben er nog niet geweest, maar ga er binnenkort een keer kijken.

Voor jou was de lol eraf zo te horen met al die ellende in Harderwijk en Lelystad destijds, zonde dat alles wat je had opgebouwd in al die jaren is vergaan. Geef je geen ongelijk dat je bent opgestapt, maar vind het wel zonde na zo een periode van 13 jaar om op deze wijze tot je keuze te komen.
Waarom ben je nooit meer voor een andere organisatie zoals JvH Gaming gegaan bij jouw in de buurt?  

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei KingAce:

Bedankt voor je reactie Piet/M, met 2 kasten wel regelmatig en drie heel af en toe. Als ze echt synchroon lopen en op de milliseconde na tegelijk zijn aan gezet, dan moet een mysterie en overige prijzen hetzelfde zijn. Als ze verschillen hebben ze niet op exact tegelijk gestart door bijvoorbeeld een lamme startknop. 
Zie je op sommige locaties gebeuren, dat er zelfs sigaretten worden gestolen door aanwezige klanten, maar in Dordrecht zijn regelmatig vaste spelers aanwezig en het is overzichtelijk waardoor het personeel overzicht kan houden. Boven en beneden gescheiden dus grote speler en kleine speler. Ben om te zien denk ik ook niet echt het type waarvan je denkt, zijn sigaretten die jat ik wel even nu hij is gaan pissen.😑 Als er teveel onbekende spelers zijn dan neem ik ook geen risico’s, maar is mij nooit overkomen.
Klopt dat E. den B. hier zat van December 2015 tot Mei 2019 als assistent Rayon Manager en Locatie Manager in Dordrecht. Toen kwam de voormalig Locatie Manager uit Eindhoven naar Dordrecht als Locatie Manager, maar vertrok na 6 maanden weer. Daarna een tijd zonder gezeten alleen met een tijdelijk vervanger Rayon Manager W.D. die uit de horeca komt en toen nog niets (<1 jaar, Januari 2019) wist van de casino wereld.. Nu zit D.S. er als Locatie Manager vanaf Januari 2020 die voorheen Locatie Manager was in Bergen Op Zoom. Klopt dat S. de A. Locatie Manager is geworden in Amsterdam Halfweg, ze heeft ook de diensten van koken en met 2 man + schoonmaker vroeger nog meegemaakt oude locatie en onder E. den B. gewerkt op de nieuwe locatie.
Over Lelystad heb ik meerdere berichten opgevangen, geloof dat W.D. de boel inmiddels op orde heeft gebracht. Ben er nog niet geweest, maar ga er binnenkort een keer kijken.

Voor jou was de lol eraf zo te horen met al die ellende in Harderwijk en Lelystad destijds, zonde dat alles wat je had opgebouwd in al die jaren is vergaan. Geef je geen ongelijk dat je bent opgestapt, maar vind het wel zonde na zo een periode van 13 jaar om op deze wijze tot je keuze te komen.
Waarom ben je nooit meer voor een andere organisatie zoals JvH Gaming gegaan bij jouw in de buurt?  

KingAce..heb toen nog gesolliciteerd bij een paar concurrenten..heb toen nog even meegelopen bij een concurrent en cv voorgelegd met mijn ervaring.Ik heb het toen bij Krijco geprobeerd destijds waar toen nog personeel liep met een relatief kort dienstverband...Krijco wilde toen echter geen oud Fairplay personeel.Ik moest destijds naar FP Utrecht omdat ik teveel discussie had met de toenmalige locatiemanager J.K die toen Harderwijk en Lelystad had (Ik was niet de enige die discussie met had😄).FP Utrecht is echt een oude hal met een hoop gezeur en gezeik zonder servicebeleid daar (mag niet van de gemeente dat servicebeleid).Geen enkele concurrent wilde toen nagenoeg oud FP medewerkers...slechts 1 oud collega van mij die jaren in FP Utrecht werkte en daar tot 2011 zaalcheffin was had geluk..ze heette D.P en werkt nu bij Gran Casino Lelystad..Gran Casino is wel een mooi casino maar dat cadhless vind ik maar niks...munten horen rammelen is veel mooier.Rayonmanager W.D heb ik ook niet meer meegemaakt..vroeger waren alle rayonmanagers intern van laag naar hoog opgeklommen waardoor die dus zo,n beetje alles begrepen..ik heb nog gewerkt onder rayonmanager C.B die in Zwolle woont (intussen ook al een paar jaar weg)die toen ook de verantwoording had over 5 a 6 casino,s..Later nam R.B die toen ook rayonmanager was het over..R.B is toen teruggezet van rayonmanager naar locatiemanager..waarom weet ik niet omdat ik hem kende als een goed rayonmanager..hij draait nu op FP Groningen.W.D was idd een nieuwe rayonmanager..ik hoorde onlangs dat er veel problemen zijn juist door die nieuwe rayonmanagers die nooit intern van laag naar hoog zijn opgeklommen,En juist daardoor gingen veel vaste medewerkers en VVDers weg..Ik dacht dat FP Lelystad en Harderwijk met nog een paar filialen al een tijdje onder Rayonmanager J.I.Z vallen..Ik dacht dat ene I.D,(vrouwelijke locatiemanager)al wat langer op FP Lelystad zit...daarvoor was zo,n beetje iedereen opgestapt bij Lelystad omdat ze zeer ontevreden waren over de toenmalige locatiemanager C.O.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@piet

En Palace, De Wereld of PlayWorld bijvoorbeeld zie je niet meer zitten? Weet wel iemand die van HC naar FP is gegaan en door naar Krijco in 2016 en FP naar De Wereld. Die J.K. zit nu als Locatie Manager in Almere Haven als ik het goed heb. Gran Casino is een volgens mij wel een organisatie voor jou als ik je zo hoor. Op dat dat cashless gebeuren na dan. Gezellige hechte teams binnen de organisatie, structureel opgebouwde organisatie als je het mij vraagt. Met niet alleen verdienmodel en een concept, maar structuur binnen de organisatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei KingAce:

@piet

En Palace, De Wereld of PlayWorld bijvoorbeeld zie je niet meer zitten? Weet wel iemand die van HC naar FP is gegaan en door naar Krijco in 2016 en FP naar De Wereld. Die J.K. zit nu als Locatie Manager in Almere Haven als ik het goed heb. Gran Casino is een volgens mij wel een organisatie voor jou als ik je zo hoor. Op dat dat cashless gebeuren na dan. Gezellige hechte teams binnen de organisatie, structureel opgebouwde organisatie als je het mij vraagt. Met niet alleen verdienmodel en een concept, maar structuur binnen de organisatie. 

J.K zit ook niet meer op Almere Haven..die werkt nu voor FP bij een Luxemburgs bedrijf...zit in een projectgroep voor de opvolger van REAC..Certus Technologies.Jij kende J.K goed?🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei KingAce:

@piet

En Palace, De Wereld of PlayWorld bijvoorbeeld zie je niet meer zitten? Weet wel iemand die van HC naar FP is gegaan en door naar Krijco in 2016 en FP naar De Wereld. Die J.K. zit nu als Locatie Manager in Almere Haven als ik het goed heb. Gran Casino is een volgens mij wel een organisatie voor jou als ik je zo hoor. Op dat dat cashless gebeuren na dan. Gezellige hechte teams binnen de organisatie, structureel opgebouwde organisatie als je het mij vraagt. Met niet alleen verdienmodel en een concept, maar structuur binnen de organisatie. 

Bij Gran Casino is het allemaal wat gemoedelijker heb ik het idee..geven ook regelmatig extra prijzen als scooters e.d.Op Almere Haven zit al een tijdje E.V dacht ik..die was vroeger zaalchef in FP Meppel en werd later locatiemanager

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei piet:

J.K zit ook niet meer op Almere Haven..die werkt nu voor FP bij een Luxemburgs bedrijf...zit in een projectgroep voor de opvolger van REAC..Certus Technologies.Jij kende J.K goed?🙂

Ken deze man helemaal niet zag het staan op zijn profiel toevallig. En zag ook dat hij projectlid is bij Certus Technologies. Dit had jij eerder benoemd op het OT vandaar dat ik weet dat het om deze man gaat. In die regio kom ik niet vaak, zit meer ZH en NB. En inmiddels weet ik te veel van gokhallen en speelautomaten om er nog heel vaak te komen😌 Dus alleen nog met gepaste regelmaat een praatje met personeel en een speel sessie, meer niet. Na zoveel jaar ga je deze organisaties anders zien dan casino’s. Ik wordt te oud denk ik. Te veel algemene ervaring opgedaan.😂😂

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei piet:

Bij Gran Casino is het allemaal wat gemoedelijker heb ik het idee..geven ook regelmatig extra prijzen als scooters e.d.Op Almere Haven zit al een tijdje E.V dacht ik..die was vroeger zaalchef in FP Meppel en werd later locatiemanager

Zeker weten gemoedelijker, ben een aantal x in Tiel geweest en heb daar goede ervaringen met het personeel. Ook nooit verlies gedraaid daar. Alleen de vaste spelers zijn daar niet blij met me. Maar dat is op meer plekken het geval.😂 Zal binnenkort een x de locaties in Harderwijk, Lelystad en Almere bezoeken na dit corona regime.

bewerkt door KingAce (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei KingAce:

Ken deze man helemaal niet zag het staan op zijn profiel toevallig. En zag ook dat hij projectlid is bij Certus Technologies. Dit had jij eerder benoemd op het OT vandaar dat ik weet dat het om deze man gaat. In die regio kom ik niet vaak, zit meer ZH en NB. En inmiddels weet ik te veel van gokhallen en speelautomaten om er nog heel vaak te komen😌 Dus alleen nog met gepaste regelmaat een praatje met personeel en een speel sessie, meer niet. Na zoveel jaar ga je deze organisaties anders zien dan casino’s. Ik wordt te oud denk ik. Te veel algemene ervaring opgedaan.😂😂

Hahaa😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb weleens gezien dat iemand op een Gemini 10000 credits had en doorspeelde..waarbij hij naar 0 credits liep zonder tussendoor maar 1 prijs te geven..het linke aan die Gemini is dat je bijna verplicht bent om zowel links als rechts te spelen..het hele prijzenschema is bijna hetzelfde behalve het symbool met de hoogste waarde...vaak gezien dat spelers alleen links(of juist rechts)speelden en dat het symbool met de hoogste waarde (de 3 sterren bijv)dan viel op het moment dat ze aan de andere kant op inzet 50 speelden waar de 3 barren de hoogste waarde hebben...ik weet nog dat de Gemini ook maar net om die reden maar net door de goedkeuring kwam mbt toelating..ook zocht ik op internet toen op de website van Elam (de fabrikant)toen gegevens op waarbij ik plots op technische info stuitte...de checksums vd automaat en de eepromversie/programmaversie...de eepromversie (ofwel de chip die alles regelt)mochten wij als medewerkers nooit weten omdat wij die info aan spelers door zouden kunnen geven.Elam heeft die gegevens toen ook van het web gehaald.Bij Fairplay is altijd een infozuil waarin spelers kunnen zien welke kasten er opgesteld staan met datum van opstelling waarbij de programmaversie/eepromversie niet wordt vermeld omdat spelers met die info misbruik zouden kunnen maken van het spel.Ooit heeft er in het begin een grote programmafout in de Gemini gezeten hetgeen veel gekost heeft...als je bijv aan de linkerkant speelde op een hoge inzet en er een grote prijs viel dan kon je (binnen 1 seconde)snel op de hoogste inzet aan de rechterkant drukken en dubbel cashen..we hadden een speler toen die dat doorhad..die spaarde aan elke kant 1000 credits en tikte bij elk bezoek 5000 credits af waardoor de kast verlies draaide..elke keer als ik bij hem ging kijken en er viel een prijs dan vroeg hij om koffie (om mij af te leiden zodat ik niet zijn truck kon zien waarna het belletje ging rinkelen).De beste man struinde veel hallen af maar omdat de hebzucht te groot werd kwamen we erachter.Toen hij weer binnenkwam met de gedachte dat hij wel weer ff 100pct zeker winst zou maken en credits begon te sparen voor zn truckje zag ik hem op de knoppen drukken toen er prijs viel...maar de fout was al verholpen..ik zei...je truckje werkt niet meer..toen moest hij lachen.Mansgement kon niks want een softwarefout verzilveren is geen fraude.
Dat zijn de leuke momenten

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.