Spring naar bijdragen

Deel je bettingtips


ROTVIS

Aanbevolen berichten

Ik heb hele goede ervaring met betsson. Je hebt eerst wel even dat gedoe om je account op orde te krijgen met die documenten. MAAR.. als dat eenmaal voor mekaar is. Heb ik vaak bij een cashout binnen 24u het geld op mijn bankrekening staan zonder dat hier kosten voor gerekend worden.

Betfair rekent helaas kosten voor zowel stortingen en uitbetalingen. Maar ik ben fan van die exchange

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ook via Skrill niets. Ik stort altijd op skrill met ideal en dan naar betfair. Geld opnemen van skrill kost wel weer geld

Ze moeten ergens aan verdienen.

In mijn geval is het meestal one-way traffic dus is met iDeal storten beter voor mij :)

Heb Skrill account in dollars en Betfair in Euro's waardoor er altijd extra kosten bijkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=254180

Balotelli grote kans dat hij verkast naar AC Milaan. Hij wordt daar echter eerst een jaar gehuurd. Huren telt niet mee, wat betekent dat hij gewoon onder contract blijft bij Liverpool.

Quote voor Liverpool bij Bwin is € 1,50 terwijl de clubs met elkaar in gesprek zijn en Balotelli een groot AC Milaan fan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.