Spring naar bijdragen

Deel je bettingtips


ROTVIS

Aanbevolen berichten

Je moet goed het forum na kijken, soms staan er ergens anders ook tips.

Tipstersites?

Bedoel je dan bettingadvice.com

En hoe volg je winnende spelers?

Ik kijk vaak op blogabet. Hier zie je de yield van de verschillende tipsters bij elke bettingtip die wordt verstrekt. Bettingexpert is ook zo'n site. Je hebt gelijk hoor wat betreft dat er her en der wat tips staan maar is het niet een idee om dat te bundelen in een (sticky) topic, desnoods alleen voor members. Gezellig collectief betten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dit is zeker bij de TOTO te plaatsen. Ik heb zojuist ook mijn weddenschappen geplaatst op deze wedstrijd.. Ik zie overigens dat de website TOTO.nl er uit ligt.

Ik heb net overigens geld gestort op Skrill (300 euro) wat niet op mijn skrill account staat nu :( Reeds keer eerder gebeurd. Daarna nog een keer, nu 250 euro, en die staat er wel op en wordt dus ingezet op de vrienden van Zwolle en Cambuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verspreid over verschillende bets wel. Heb ook over 3.5 bijvoorbeeld en over 2.5 goals Zwolle

Je zou ook nog draw no bet op de verschillende uitploegen kunnen overwegen, of handicaps in het voordeel van de uitclubs. Vind in alle drie de wedstrijden van vanavond niet dat thuis het zomaar wint.En overal is thuis wel de favoriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste divisie is morgen, daar vind ik de both to score en boven 2.5 inzetten altijd wel goed te doen. Verwacht geen quoteringen van 2.0, eerder rond de 1.5 of 1.6, maar voor een combo kun je wel interessante bets maken. Ik heb voor het weekend o.a. het volgende:

AZ en Twente to win @ 3.10

En verder:

Fortuna - Achilles en RKC - Sparte both to score in een combo met Dordrecht to win @ 5.7

Verder een mooie bij Unibet. Ziyech staat daar op 2.0 om bij Twente te blijven. Ze hebben al wat spelers weggedaan en Ziyech net aanvoerder gemaakt. Ik verwacht niet dat hij nu nog Twente zal verlaten, hij is de spil van het elftal.

Ik verwacht dat deze quote wel snel zal dalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op welke sites spelen jullie?

Ik moet zeggen dat ik Unibet qua spel wel fijn vind, maar door slechte ervaringen met uitbetalen (drie documenten opsturen, constant afkeuren, veel moeite dus in tegenstelling tot storten wat binnen 10 seconden kan) ben ik wel redelijk afgeknapt op de site. Laatste keer ging het zelfs zover dat ik een print van mijn live chat met een Unibet medewerker met het paspoort ernaast opstuurde als bewijs dat ik toch echt degene was die een uitbetaling wilde, ongelooflijk haha

Dan kies ik liever voor Bwin Premium of Comeon. Die hebben snelle uitbetalingen en zijn een stuk beter op het vlak van dienstverlening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.