Spring naar bijdragen

Zijn er OneTimers met tattoo's?


Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Neh.

Wat vinden de onetimers eigenlijk van gok/poker gerelateerde tattoo's? Af en toe zie je wel is mensen bij een WSOP coverage of iets die dan AKs of een chipstack of iets in die geest op bijvoorbeeld z'n arm hebben.

Ben zelf niet zo'n tattoo type en zou ook nooit een tattoo nemen voor de mooi of iets. Met een betekenis evt wel maar dat zal aan de situatie ligggen, nog steeds hoogstwaarschijnlijk niet.

Zo'n volledige sleeve vind ik overigens nog het vetst uit zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tattoos ja.

Deed t zeer. Nee

Wat voor soort: 1 = een dartpijl met vleugels (hobby)

2 is mijn achternaam en geboortedatum

Komen er meer. Ja is wel de planning.

Heb meerdere dingen in mijn hoofd maar tis niet goedkoop.

Over gokgerelateerde/pokergerelateerde tatoos.

Ik wil altijd nog iets met een schoppen aas niet alleen omdat t poker is maar omdat er veel meer achter zit.

Als iemand een sleeve heeft met daarin dobbelstenen en kaarten vind ik t wel mooi.

Alleen pocket AA ofzo zou ik iet zo snel doen

Als je WSOP ME wint zou ik eventueel winnende hand wel willen laten tattoeren.

Benieuwd wat @TheGreatOne er voor over heeft als iemand een onetime logo laat tattoeren!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sommige vind ik wel mooi, deze dus niet..

u12.jpg

En deze is dan een nieuwe hype?

http://crocobuzz.com/wp-content/uploads/2014/06/peacock-feather-scarification-tattoo-on-arm.jpg

Heb zelf, na een bedenk periode, op mijn 50ste een tattoo laten zetten, op mijn rechter bovenarm. Deze wilde ik al sinds eind jaren '70 (mijn pubertijd).

Deze lijkt er op..

scorpion-tattoo-designs.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 heel kleine tattoo die ik in Las Vegas heb laten zetten in The Rio als aandenken van die stad en mijn leven toen ik 40 was. Ben zelf niet zo (helemaal niet) van de tattoo, maar bij sommige vrouwen vind ik het wel mooi staan. Het deed geen pijn maar meer irritatie (op de rug)

Grappig dit had ik niet verwacht :-O

Wat voor iets heb je op je rug laten tatoeëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja heb er 1. In maart laten zetten. Wilde er al heel lang eentje. Wilde m'n chinese familienaam en een perenbloesem. Maar aangezien ik twee jaar geleden onterfd werd veranderde het plan een beetje. Maar door al m'n gereis enzo kon ik het goeie moment niet vinden tot afgelopen maart. Ik wist toen dat ik minstens een maand thuis zou blijven dus heb ik eindelijk de stap gezet!

11108862_10205218658598358_7021394382032

"Believe" met een perenbloesem.

Mijn naam in Chinees betekent perenbloesem in de sneeuw.

Believe in yourself zeg maar. Hier voor gekozen omdat ik vind dat ik meer in mezelf moet geloven. Na een moeilijke start in het leven heb ik het nu eindelijk best goed en dat komt omdat ik het grotendeels zelf heb moeten doen. En daar mag ik best trots op zijn.

Pfff lang verhaal geworden uiteindelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja heb er 1. In maart laten zetten. Wilde er al heel lang eentje. Wilde m'n chinese familienaam en een perenbloesem. Maar aangezien ik twee jaar geleden onterfd werd veranderde het plan een beetje. Maar door al m'n gereis enzo kon ik het goeie moment niet vinden tot afgelopen maart. Ik wist toen dat ik minstens een maand thuis zou blijven dus heb ik eindelijk de stap gezet!

11108862_10205218658598358_7021394382032

"Believe" met een perenbloesem.

Mijn naam in Chinees betekent perenbloesem in de sneeuw.

Believe in yourself zeg maar. Hier voor gekozen omdat ik vind dat ik meer in mezelf moet geloven. Na een moeilijke start in het leven heb ik het nu eindelijk best goed en dat komt omdat ik het grotendeels zelf heb moeten doen. En daar mag ik best trots op zijn.

Pfff lang verhaal geworden uiteindelijk!

Klinkt allemaal heftig perenbloesem in de sneeuw. S6 verder maar zo te zien gaat dat goed komen. Believe

:)>-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.