Spring naar bijdragen

Autorijden met een slok op // Autorijden en alcohol


Aanbevolen berichten

Ik erger me bont en blauw aan collega's die na de vrimibo toch nog lekker achter het stuur kruipen en half toeter (Al zeggen ze zelf van niet, maar van 5 bier in een klein uur ga je echt niet beter rijden.). Wat mi9j betreft mag dat schuim bij een verkeerscontrole een ontzettend hare duw krijgen van Oom Agent. En bij de 2e keer wat mij betreft ontzegging vd rijbevoegdheid. Je hebt dan wat mij betreft bewezen dat je niet goed om kunt gaan met de verantwoordlijkheden die horen bij het deelnemen aan het verkeer.

Anyone?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Op school hier al goed laten zien wat er allemaal kan en is gebeurd in het verkeer. Neem ze mee naar mensen die hier het slachtoffer van zijn geworden. Laat mensen voor de klas spreken die zo stom waren geweest in het verleden om het niet zo nauw te nemen hiermee. Echt zo kansloos dit (egoïstisch) als mensen dit doen omdat ze denken boven de rest te staan en zich schijnbaar slimmer te achten dan de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gaat mij echt niet vertellen dat jullie allemaal daadwerkelijk heiliger dan de paus zijn.

Alcohol en verkeer is not-done. Maar hoevaak stappen we inderdaad niet gewoon op de fiets met een behoorlijke slok op? Bij mij is 2/3 biertjes wel de max als ik nog moet rijden met de auto. Stom, weet ik. Te veel, weet ik ook. Onverantwoordelijk, nee.

Daarnaast reageert ieder mens natuurlijk anders op alcohol. Je 18 jarige dochter van 52 kg zal meer last hebben van die 2 biertjes dan bijvoorbeeld een @LuukFOD.

For the record: absoluut geen voorstander van rijden met drank op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fietsen en autoriijden is natuurlijk totaal niet met elkaar te vergelijken.

Nee? Dus als jij met je lamme kop voor een auto fietst en de pijp uit gaat dupeer je niemand voor de rest van z'n leven? Gelul natuurlijk. Of jij nou iemand dood rijdt, of een ander voor de rest van z'n leven een trauma bezorgd is voor mij in dit geval weinig verschillend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.