Spring naar bijdragen

Probleem met Trustly bij Unibet


DJ03

Aanbevolen berichten

Zojuist zei DJ03:

Goedemorgen,

ik had trouwens nog wel een vraag over de kansspelbelasting. Ik zag op de site van de belastingdienst het aangifteformulier staan en daar stond dit als toelichting bij over weddenschappen: 

C3E5B2C4-96C1-4C46-9BE0-79B7E215D81C.jpeg

Dus moet je nou wel kansspelbelasting betalen over weddenschappen of is dit weer een vaag grijs gebied?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei DJ03:

Okay dus wat ik via Unibet heb gewonnen op internet is dus belastingvrij?

Ja 100%, mooi he hoe dit allemaal zo in Nederland werkt. Dus de TOTO is legaal en betaal je kansspelbelasting, wat zeg ik ze houden het mooi al in voor je. En bij de illegale partij Unibet die een hoofdkantoor heeft in Malta betaal je niks, mooier kunnen we het niet maken aangezien de Hoge Raad dit ook bevestigd heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Ja 100%, mooi he hoe dit allemaal zo in Nederland werkt. Dus de Toto is legaal en betaal je kansspelbelasting, wat zeg ik ze houden het mooi al in voor je. En bij de illegale partij Unibet die een hoofdkantoor heeft in Malta betaal je niks, mooier kunnen we het niet maken aangezien de Hoge Raad dit ook bevestigd heeft.

Haha het is ongelofelijk en nu willen ze het in oktober legaal gaan maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...