Spring naar bijdragen

OneTime geplaatste weddenschappen en gokken op sportwedstrijden


Nomore

Aanbevolen berichten

@WouterM ...kom je goed weg, want Lyon heeft wel erg zijn best gedaan om niet te winnen. Staan met 11 tegen 10 (rode kaart in 41e minuut voor Gent) met 1-0 voor. Dan wordt het toch nog 1-1 en na de tweede rode kaart voor Gent mist Lyon een strafschop! Anyway....gefeliciteerd!

@JackPot... Nu maar hopen dat er bij Ajax - Celtic 2 goals of meer vallen. Moet lukken, lijkt me. GL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb heel veel bets geplaatst vandaag. Vooral gericht op het over 1.5 goals en dan combi's ermee. Allemaal gedaan via Unibet, terwijl ik liever speel met hoge odds op de Betfair exchange maar daar kun je geen combi's van maken.

Veelal bets in Engelse competitie en denk 5 x 3 wedstrijden ongeveer met overal 12.50 euro op ingezet. Copy paste gaat helaas lastig.

Ook nog een 5 tal weddenschappen op Darmstad - Bayern Munchen met inzetten op veel goals en grote overwinning van Bayern, als het 1-4 of 0-3 wordt win ik al mijn bets met goal van Lewandowski en Muller

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.