Spring naar bijdragen

Wanneer zit jij in Las Vegas?


Nomore

Aanbevolen berichten

Die buffetten van MC, LUxor en MGM zijn echt heel matig, als je dan toch buffet wilt dan moet je gewoon naar een wat betere gaan.

Nou met het buffet van MC is niet zoveel mis hoor. Het is iets minder uitgebreid en gevarieerd dan enkele andere buffeten maar het eten was vorige keer meer dan redelijk en het was er schoon. Wij waren in ieder geval positief verrast. Van Luxor en MGM weet ik het niet maar in beide gevallen gebruiken we die buffetten voor het ontbijt en daar kan niet zo heel erg veel aan mis gaan. En aangezien ze gratis zijn probeer ik ze graag uit. Ik voel er namelijk niet veel voor om 35 dollar per persoon voor een buffet te betalen (excl drank) als ik voor de prijs ook a la carte kan eten in 100-en verschillende restaurants. Met andere woorden, die prijs zal ik niet snel betalen voor een buffet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons is het de planning om van 25-30 maart in 2016 te gaan :) zijn nu aan het kijken voor The Mirage aangezien we graag 2x queensize bedden willen. Echter is het Aria en Bellagio op die tijden ook erg cheap via expedia. Wat een nadeel daarbij is dat het alleen 1 kingsize bed heeft :S en als je 2x queensize wilt betaal je per dag ong. 50€ meer(tja en na het gokken betekend dit al gauw €2000 winst ;)). Ook the Signature van het MGM staat nog hoog bij de favorieten... Beetje twijfel dus nog over het hotel, maar m'n broer en ik zijn al lang blij dat we een datum hebben.

Wat een heeeeeerlijk gevoel dat ik binnenkort gewoon weer ga :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga van 3 tm 15 september, mooi hotel switch programma:

- twee nachten MGM

- een nacht Orleans

- een nacht Luxor

- vier nachten Excalibur

- twee nachten 4Queens (wilde een keer downtown)

- twee nachten Excalibur

Nog even en dan zit je in Vegas :-) Ik neem aan dat je een auto gehuurd hebt?

Nee, vond ik de moeite niet, die paar ritjes pak ik wel een taxi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga van 3 tm 15 september, mooi hotel switch programma:

- twee nachten MGM

- een nacht Orleans

- een nacht Luxor

- vier nachten Excalibur

- twee nachten 4Queens (wilde een keer downtown)

- twee nachten Excalibur

Nog even en dan zit je in Vegas :-) Ik neem aan dat je een auto gehuurd hebt?

Nee, vond ik de moeite niet, die paar ritjes pak ik wel een taxi

Taxi is dan wel relax. Autohuur waarschijnlijk wel goedkoper. I like OAB style!

Benieuwd naar het steeds switchen van hotels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 5 jaren later...
  • 5 maanden later...

Het duurt nog wel even voor mij, maar ik ben van plan begin Juni naar Vegas te gaan. Ik zie nu dat KLM tot 14 november 150,- korting heeft op de Holidays pakketten, dus ik zat eraan te denken om nu alvast te boeken, dan ben ik ook verzekerd van een directe vlucht. 

Ik kom dan uit op ongeveer 1700 euris voor directe vlucht en 9 nachten Excalibur (inc resort fees). Volgens mij lijkt me dat een prima deal, of heeft iemand wellicht andere suggesties? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.