Spring naar bijdragen

Doe mee met onze prijsvraag en win gratis 1% in de Unibet Open van Bon Sjans! - Prijsvraag 4


Bon Sjans

Aanbevolen berichten

LWF4Ld8.jpg

Hallo allemaal,

OneTime zou OneTime niet zijn als er niet regelmatig wat leuks wordt teruggegeven aan deze prachtige community

Ik zit van 17 t/m 21 september in Cannes om daar het Main Event van de Unibet Open te gaan spelen. Inmiddels is deze pokertoernooiserie uitgegroeid tot een evenement waar 4 keer per jaar honderden pokerspelers bij elkaar komen in een leuke stad om een mooi geldbedrag te winnen. Vorig jaar was de eerste prijs maar liefst €88.000,-.

Wij geven in totaal 5x 1% weg aan een forumlid die het juiste antwoord geeft op onze vijf prijsvragen. Elke week komt er weer een nieuw prijsvraag.

Vandaag prijsvraag 4:

Deze keer geen prijsvraag om kans te maken op 1%, maar je hebt 'puur geluk' nodig! Je hoeft alleen maar een reactie te schrijven in dit topic om mee te doen.

Ik zal alle namen op papiertjes zetten en in een glazen vaas stoppen en degene die ik er uit vis krijgt gewoon 1%! Uiteraard wordt de Tombola-actie gefilmd :D

*Inzendingen kunnen t/m zaterdag 5 september augustus 23.59 ingeleverd worden dus wees er snel bij.

A.s. zondag maak ik de winnaar bekend :)

Bonsjans!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.