Spring naar bijdragen

Waar was jij 11 september 2001?


Aanbevolen berichten

Vele zullen zich nog de beelden van de aanslagen op 11 september 2011 herinneren. Vooral de twee vliegtuigen die zich in de Twin Towers storten.

Waar was jij toen de aanslagen gepleegd werden?

Ik weet het nog goed. Ik was bij mij op het werk toen via de beleggingsafdeling, waar een TV stond, het nieuws zich razend snel verspreidde. In het begin dachten ze dat het een ongeluk was maar helaas was dit niet het geval. Vervolgens heb ik thuis, nog vele uren naar het nieuws gekeken over de aanslagen. Ook de dagen erop zat ik voor de buis gekluisterd. Zo'n heftige tv reportage had ik nog nooit gezien. Het instorten van de Twin Towers was indrukwekkend. Dat zoiets kon gebeuren was niet te voorspellen.

9/11 heeft de wereld veranderd.

Ik hoop nog een keer New York te bezoeken en dan ga ik zeker naar de plek waar toen de Twin Towers stonden.

https://youtu.be/yUD3XkIqvvk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

IK kan dit ook nog herinneren als de dag van gisteren. Ik was toen student en woonde in Amsterdam. Ik was toen al veel op de beurs bezig en erg actief met opties. Ik zag daarom als eerste dat er iets aan de hand was aan de reactie op de beurs en deed toen de tv aan waar ik live het vliegtuig in de tweede toren zag vliegen. Op CNN heb je altijd de beurs er langs staan en ik zag de beurzen bewegen en wilde meteen inspringen op dit debacle waar toen nog niemand de precieze impact van in zag staan. Helaas de stap niet durven zetten en dus financieel niet die onetimer gemaakt. Het blijft daarnaast ook lastig, mentaal gezien, om te profiteren van andermans 'problemen' en leed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.