Spring naar bijdragen

Doe mee met onze prijsvraag en win 1% in de Unibet Open van Bon Sjans! - Prijsvraag 5 [LAATSTE KANS]


Bon Sjans

Aanbevolen berichten

UYlSPI1.jpg

---------------

Vandaag de laatste kans om mee te doen met de Bon Sjans in Cannes prijsvraag! De volgende mensen hebben 1 procent in mij, ben jij de laatste? :D

Winnaar prijsvraag 1: @DeValsspeler

Winnaar prijsvraag 2: @ROTVIS

Winnaar prijsvraag 3: @driekwart

Winnaar prijsvraag 4: @nigelgein

Winnaar prijsvraag 5: Jij? :D

---------------

Hallo allemaal,

OneTime zou OneTime niet zijn als er niet regelmatig wat leuks wordt teruggegeven aan deze prachtige community

Ik zit van 17 t/m 21 september in Cannes om daar het Main Event van de Unibet Open te gaan spelen. Inmiddels is deze pokertoernooiserie uitgegroeid tot een evenement waar 4 keer per jaar honderden pokerspelers bij elkaar komen in een leuke stad om een mooi geldbedrag te winnen. Vorig jaar was de eerste prijs maar liefst €88.000,-.

Wij geven in totaal 5x 1% weg aan een forumlid die het juiste antwoord geeft op onze vijf prijsvragen. Elke week komt er weer een nieuw prijsvraag.

Vandaag prijsvraag 5 en tevens de laatste:

Op welke plek eindigt Bon Sjans in het Main Event van de Unibet Open in Cannes?

*Inzendingen kunnen t/m woensdag 16 september 23.59 ingeleverd worden dus wees er snel bij.

A.s. donderdag maak ik de winnaar bekend.

Bonsjans!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.