Spring naar bijdragen

Interview Arminius. Stel je vragen!


rolfslotboom

Aanbevolen berichten

Hoi mannen,

Niet helemaal de juiste sectie, volgens mij - maar kniesoor die daarop let. (@Arminius: voel je vrij te verplaatsen naar juiste sectie)

Ik ben betrokken bij oprichting van "Ik Ben KOA", nieuw platform voor de (online) speler. Een van de eerste personen die ik daarvoor ga interviewen (op camera) is Arminius, vanwege zijn impact/belang wat betreft informatievoorziening richting de speler + creëren van communitygevoel, en ook vanwege onze historie.

Plaats hieronder je vragen die je hebt voor Armijn, de leukste vragen neem ik mee. Liefst gok-/actie-/spelgerelateerd, en als het over wetgeving, spelen met een edge, of preventie van verslaving gaat dan extra kans dat de vraag gesteld gaat worden. :)

Alvast dank!

Rolf

www.ikbenkoa.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Welkom Rolf! Nog decent profit in cashgames de laatste tijd?

Nu mijn vraag:

Armijn, is het wel eens gebeurt dat je teveel vergokt hebt dan dat je eigenlijk op dat moment kon missen? M.a.w. heb je je altijd aan een strak bankrollmanagement gehouden, of ook wel eens op het randje? En wat vind je van boerenkool met worst?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.