Dopey Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 10 uur geleden zei ruleta: applaus dames en heren babboe is weer weg en hij zoekt weer een nieuwe zondebok. maar dan snap ik 1 ding niet, als er met mij niet valt te praten dat je er dan op in gaat. en dan haal je alle getallen nog door elkaar , dat geeft al aan dat dat jouw mening is en het zo maar moet zijn. en je moet niet komen met onverklaarbare dingen want dat gaat je boekje te buiten. en daar wil je niets van weten. sommige dingen zijn gewoon onverklaarbaar omdat de mensheid misschien 5 procent van alle kennis van het heelal heeft. hier krijgen we het probleem van de automatische roulette nog niet eens opgelost, en als ik iets wat steeds terug komt of meteen of na 2 keer of 3 keer wil ik daar het fijne van weten. net als dat 8x nummer 3 kan komen wil jij weten. komt bij mij 6-9-12 voor (getallen afronden en nul=5) en het volgt elkaar steeds op. en als iets te groot is om er overzicht over tekrijgen ga ik het kleiner aanpakken en kom ik het ook tegen. maar het begon bij psv(afgerond) en de getallen 6-9-12 (dubbel6)en het ging over de patronen die ik zie niet om wie er wint. en de wedstrijd was ado-psv 0-7 dat is een patroon van 12 want nul=5 in patroon. en de wedstrijd was toen nog niet gespeeld maar dit is het verslag. en ik denk dat 11 ook een belangrijke rol speelt. barcelona-psv 0-4 = 9 in patroon Ik snap er werkelijk waar geen moer van wat je loopt te zeggen. is er iemand die hem wel begrijpt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 5 uur geleden zei rhellevo: @Dopey dit kan toch niet dit. Kan jij het ff voor mij vertalen wat ie zegt? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Oude Bekende Posted September 19, 2018 Report Share Posted September 19, 2018 8 minuten geleden zei Dopey: Kan jij het ff voor mij vertalen wat ie zegt? LOL.. Ik weet niet wat die gast precies gebruikt maar ik wil dat ook wel een keer proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 Deze zaken zijn natuurlijk super goed in te zetten bij sportsbetting, en lijkt me dan ook de enige manier om dit op lange termijn te verslaan, want dat lukt anders nagenoeg niemand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobbelsteen Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 Hoort deze discussie niet thuis op Sport Bettings. Het wordt nu wel een ratjetoe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 9 uur geleden zei JackPot: Deze zaken zijn natuurlijk super goed in te zetten bij sportsbetting, en lijkt me dan ook de enige manier om dit op lange termijn te verslaan, want dat lukt anders nagenoeg niemand. Uiteraard, is niet te verslaan, net als roulette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruleta Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 1 uur geleden zei Dopey: Uiteraard, is niet te verslaan, net als roulette. lees jij eigenlijk wel wat er staat. je typt Uiteraard en vervolgens veeg je het weer van tafel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 Nou ben ik benieuwd wat jullie hier van vinden!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 Balletje blijft toevallig net op het hele kleine riggeltje liggen, kan gebeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted September 20, 2018 Report Share Posted September 20, 2018 1 uur geleden zei ruleta: lees jij eigenlijk wel wat er staat. je typt Uiteraard en vervolgens veeg je het weer van tafel lol, echt hoor. Zegt ie tegen mij of ik wel lees wat er staat. Begrijp jij uberhaupt wel iets wat er geschreven wordt? je snapt er echt geen snars van he. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruleta Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 ik ga slapen kom er morgen op terug Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 Liever niet, hou aub op met die onzin uit te kramen over sportbetting en cijfertjes wat nergens op slaat. verder hebben wij geen info om uit te wisselen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted September 21, 2018 Author Report Share Posted September 21, 2018 4 minuten geleden zei Dopey: Liever niet, hou aub op met die onzin uit te kramen over sportbetting en cijfertjes wat nergens op slaat. verder hebben wij geen info om uit te wisselen. Dat dit je post 898 is geen toeval toch @ruleta 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donny Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 We dwalen af 😂 . Jammer was een mooi toppic maar gaat nu nergens meer over vind ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruleta Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 14 minuten geleden zei TheGreatOne: Dat dit je post 898 is geen toeval toch @ruleta 🙂 dat betekent dat er nog meer aankomt haha. hij wil eerst het vuurtje aanstoken en dan weglopen,maar dat gaat niet gebeuren. maar dat goede en slechte dingen in patronen vallen geloof ik wel in met en zonder nul. als je kijkt naar het ongeluk van gister in oss. 4 kinderen overleden twee van 4 jaar 1tjevan 6 en 1tje van8 = 22 op 20 september 2018 =22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gokholtante Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 2 minutes ago, ruleta said: dat betekent dat er nog meer aankomt haha. hij wil eerst het vuurtje aanstoken en dan weglopen,maar dat gaat niet gebeuren. maar dat goede en slechte dingen in patronen vallen geloof ik wel in met en zonder nul. als je kijkt naar het ongeluk van gister in oss. 4 kinderen overleden twee van 4 jaar 1tjevan 6 en 1tje van8 = 22 op 20 september 2018 =22 @ruleta, niet aan de haal gaan met dat vreselijke ongeluk in Oss. Vanaf nu gaan we weer gewoon praten over de vraag of Automatische roulette machines gemanipuleerd zijn, of niet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruleta Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 33 minuten geleden zei Dopey: Liever niet, hou aub op met die onzin uit te kramen over sportbetting en cijfertjes wat nergens op slaat. verder hebben wij geen info om uit te wisselen je kan het op 2 manieren lezen en in beide gevallen is de moraal van het verhaal. je zal nooit toegeven en je geeft het zelf al aan hiermee dat je er zelf niks van bakt , niet met roulette en niet met voetbal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruleta Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 1 minuut geleden zei Gokholtante: @ruleta, niet aan de haal gaan met dat vreselijke ongeluk in Oss. Vanaf nu gaan we weer gewoon praten over de vraag of Automatische roulette machines gemanipuleerd zijn, of niet. dat bedoel ik niet kwaad maar die dingen zetten mij nou eenmaal aan het nadenken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruleta Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 19 minuten geleden zei Donny: We dwalen af 😂 . Jammer was een mooi toppic maar gaat nu nergens meer over vind ik. dat ging het al lang niet meer. er is niks gevonden in de autoroulette g3 heb er 2 gehad behalve dat het wiel boven de schaal uit komt en aan de overkant eronder valt. en als je gaat opserveren waar de bal ongeveer uitkomt als late inzetter en hij staat op niet geven gaat hij van toerental veranderen voor een andere uitkomst. nu hoef je alleen nog tekijken naar dezelfde nummers die achter elkaar vallen hoe worden die erin gelegt rustig of zijn het stuiter ballen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donny Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 Juist @ruleta rustige bal of een bal die rare capriolen uithaal. Je kan het zien idd noteer dan wat er gebeurd en doe daar je voordeel mee. Er komen nog steeds ook mooie patronen voor zoals @eurobsgame heeft laten zien. Ook op een G5 zie ik dit gebeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruleta Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 1 uur geleden zei Donny: Juist @ruleta rustige bal of een bal die rare capriolen uithaal. Je kan het zien idd noteer dan wat er gebeurd en doe daar je voordeel mee. Er komen nog steeds ook mooie patronen voor zoals @eurobsgame heeft laten zien. Ook op een G5 zie ik dit gebeuren. dat ja daar mee je voordeel kan doen snap ik, maar als er nu 2 ballen rustig ingelegt worden op het zelfde nummer en daarna 3 ballen die rare capriolen uithalen en weer het zelfde nummer zet ik er vraagtekens bij. kijk een croupier lukt het soms ook wel 4 keer achter elkaar en zo`n machine gooit zuiverder maar als de bal daar bij nog allemaal over middenstuk stuitert klopt er iets niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 3 uur geleden zei ruleta: je kan het op 2 manieren lezen en in beide gevallen is de moraal van het verhaal. je zal nooit toegeven en je geeft het zelf al aan hiermee dat je er zelf niks van bakt , niet met roulette en niet met voetbal. Ik zal altijd meer over houden dan jij met dit soort onzin. Want 13-8=5 en 2+3 = ook 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruleta Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 ik weet toch dat jij daar goed in bent,anders haal je niet de eerste plaats met de wk poule. doe eens een voorspelling voor psv-ajax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruleta Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 1-0 heracles- degraafschap nu 13 en 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted September 21, 2018 Report Share Posted September 21, 2018 20 minuten geleden zei ruleta: ik weet toch dat jij daar goed in bent,anders haal je niet de eerste plaats met de wk poule. doe eens een voorspelling voor psv-ajax 2-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts