Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Megastar roulette en die ene roulette wat met lucht systeem werkt. De karma roulette hou ik mij niet mee bezig om te onderzoeken kost het mij tijd en geld. Zal zeker ook fouten hebben. Vanavond speel ik Megastar roulette en kijken of jordy het kan filmen als ik zeker weet welk nummer komt. Het gaat sowieso om het getal 11 en 15.. Daar zit het geld in :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga dan wel eens een keer in Den Haag in de asta of in rijswijk kijken of het daar ook lukt nadat de bal is gaan zweven ;-)

Ik denk niet dat dat het signaal is om in te zetten, of heb ik het fout @nesta? Je ziet toch ieys waardoor je weet dat het gaat gebeuren?

@nesta bedoel je dat alleen de Megastar gemanipuleerd is en de rest niet? Of bedoel je dat je de fout in de andere automatische roulette machines nog niet hebt gevonden?

Het zou dus een ramp betekenen voor je inkomen als de Megastar roulettes zouden worden vervangen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @Nesta zei:

> Megastar roulette en die ene roulette wat met lucht systeem werkt. De karma roulette hou ik mij niet mee bezig om te onderzoeken kost het mij tijd en geld. Zal zeker ook fouten hebben. Vanavond speel ik Megastar roulette en kijken of jordy het kan filmen als ik zeker weet welk nummer komt. Het gaat sowieso om het getal 11 en 15.. Daar zit het geld in :)

De 11 en de 15 zeg je, hoe kan je dat nou van te voren weten?

Het is toch als de bal ergens in valt en dan gaat de bal toch nog "zweven" dan komt dat nummer toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.