Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Ik ben nu zo'n 6 jaar in Nederland en blijf me nog steeds verbazen hoeveel mensen hier alleen leven/wonen van jongeren tot ouderen dat is niet gezond. Contact met broers zussen zo minimaal is mestal binnen leven en noem maar op bij ons is sociaal contact zo belangrijk familie vrienden buiten leven. En tipisch Ned zeiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

> @macau zei:

> Over 2 jaar verhuis ik voor werk naar australie

Misschien dat je daar wel valse roulettes vindt.

Je zoektocht in dit voor jou veel te minne landje zal immers niets gaan opleveren.

Vreemd eigenlijk dat verliezende spelers nou nooit eens de oorzaak bij zichzelf zoeken inplaats van alles en iedereen voor rotte vis uit te gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat heeft het voor zin de hardnekkige ontkenners blijven toch ontkennen

de meeste zijn niet eens spelers die doen zich voor zodat ze niet opvallen.

al zou je een getekende schriftelijke verklaring hebben van de fabriek , dan ontkennen

ze nog.

bovendien is het al een oudje 2001 die nergens in nederland staat en de techniek

is ook vooruit gegaan.

denk dat je beter zo kunt gaan kijken wat er allemaal mee mogelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dopey zei:

Snippo zei:

+25 in de pot van deze kant

Begin nu toch wel benieuwd te raken..

Thanks!

nog 275 te gaan, wie maakt ons los? ik mis nog een paar namen die graag over deze onderwerp altijd discussiëren.

Ik doe wel voor 100 € mee  . Ik vind het wel leuk een Onetime roulette wiel om mee te gaan experimenteren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ok. Ik vertel ; Ugh.

Een Megastar kan wel degelijk op nummer gooien. Dus @Nesta heeft de hele tijd gelijk gehad.

De rotor met vliegwiel ( het roulettewiel dus ) draait.

De snelheid waarmee de bal langs komt vliegen word uitgerekend door de software , diezelfde software laat de rotor een aangepaste snelheid draaien.

De rotor reageert dus op de snelheid van de bal.

Bij langzaam afgeschoten balletjes is het voor de software het makkelijkst te doen i.v.m. de aangepaste snelheden van het wiel.

Zo , het is eruit bij mij , heb lang getwijfeld om het te vertellen.

Hij doet het alleen niet om spelers te pesten , dus ' gemanipuleerd' in de topictitel is niet echt relevant.

Bewust spelers kapotgooien zit niet in zijn programma.

Een uitkeringspercentage bijhouden zit ook niet in het programma.  Het op nummer gooien heeft alleen als doel de eindprint ( uitdraai ) van willekeur van de geschiedenis van gevallen nummers te doen kloppen.

Het herkennen wanneer hij bezig is op nummer te gooien vergt lange , lange observatie.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee @babboe Dank voor je post. 

 

Begrijp ik het goed wat je zegt, dat de roulette machine niet kijkt naar wat er is ingezet maar wel de nummers (in)direct kan bepalen maar heeft meer te maken met de uitkomst (random) om de geschiedenis van de gevallen nummers te doen kloppen? Dus niet zozeer manipulatie wat je zegt maar meer gestructureerde randomess, zonder de spelers kapot te maken maar wel met 2.7% of meer huisvoordeel? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessante post @babboe, nog geen bewijs dat hij gemanipuleerd is maar wel misschien de eerste stap in de goede richting. 

Hoe kunnen we dit verder onderzoeken? 

Je geeft eigenlijk aan als ik het goed begrijp dat de automatische roulette om op zijn lange termijn gemiddelde te komen waarbij nummers even vaak voorkomen soms moet manipuleren omdat anders het lange termijn eerlijk gemiddelde niet tevoorschijn komt? Dit klinkt een beetje vreemd in mijn oren aangezien als de roulette gewoon doet wat hij behoort te doen dit gemiddelde altijd vanzelf gehaald wordt, zo zou het tenminste zijn bij een eerlijke roulette. Dat dit niet met 1000 draaien te doen is snap ik wel, maar met 100.000 moet je een redelijk gemiddelde hebben.

Benieuwd naar de reactie van bijvoorbeeld @FrankK

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben flabber guested @babboe want vanwege de aanspeelpuntjes, diamantjes is het voor de roulette toch onmogelijk om op nummer te gooien? Maar je hebt zeker gelijk dat het mogelijk moet zijn om in sector te gooien op deze manier, maar dan heb je niets aan je opmerking dat hij op zoek moet naar de willekeur.

Zou je hier een artikel aan willen wijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.